Idd genoeg te zien op het mooie filmpje.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:36 schreef Bob. het volgende:
Ja nee, wij willen het ook zien! Al vond ik dat deze ook al wel duidelijk was, qua buik rollen. Tof.
Dan speelt team 1 tegen team 2quote:
Oh en voor mensen die niet compleet debiel zijn als het op sport aan komt: Als er ergens bij een wedstrijd staat "team 1 - team 2" betekend dan dat ze spelen in de plaats van team 1? Dus zeg maar die die vooraan staat?
Oh, zegt het niks over of ze uit of thuis spelen? Sorry, qua sport ben ik echt heel erg een meisje.quote:
In dit geval speelt team 1 thuis, omdat het eerstgenoemd is.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, zegt het niks over of ze uit of thuis spelen? Sorry, qua sport ben ik echt heel erg een meisje.
Moet je mij toch eerst even je link met Groningen duidelijk maken en of je hier vaker komt postenquote:
Ah dus toch! Oke dank u!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In dit geval speelt team 1 thuis, omdat het eerstgenoemd is.
Omdat ik je niet geloofde.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even om m'n geheugen op te frissen hoor, maar waarom precies wilde je dat filmpje ook alweer?
heheh iddquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even om m'n geheugen op te frissen hoor, maar waarom precies wilde je dat filmpje ook alweer?
Beter kun je het niet treffen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mooie score weer vandaag. Selectief gezelschap ook
Ook al bekouden..quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n héle lichaam doet pijn.
Ik weet niet precies wat bekouden is, maar 't komt bij mij gewoon door belachelijk slecht in vorm te zijn en dan toch te gaan 'sporten'.quote:
heeft het met een plansoen en fietsen te maken?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat bekouden is, maar 't komt bij mij gewoon door belachelijk slecht in vorm te zijn en dan toch te gaan 'sporten'.
okeequote:Op woensdag 5 maart 2008 10:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kun je er even een enter tussen doen? 't Onderscheid is soms lastig te maken..
Ik mag toch hopen dat ik er niet uitzie als een lijk zeg.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:12 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
heeft het met een plansoen en fietsen te maken?
meisje in Groningen
Geen idee, op het moment voel ik me wel als een lijk..quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ik er niet uitzie als een lijk zeg.
Is ook niet zoquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ik er niet uitzie als een lijk zeg.
Au!quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, we hebben een gangkast, in de gang (goh), waar de stofzuiger en de strijkplank staat en zo. die kast is naast de keuken, en in de muur die de zijkant van de kast is, in de keuken, zit een nis om de magnetron in te zetten, dus dat steekt uit in de kast. Ik had gestofzuigd, en wilde de stofzuiger terugzetten, en toen knalde ik tegen de hoek van de uitstulping van het nisje aan.
Snap je 'm?
volgens mij was het hagelquote:
quote:
Dat zal het geweest zijnquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:46 schreef MaxMark het volgende:
Snagel?
Racen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:57 schreef MaxMark het volgende:
Wat moet je nou op de Nürburgring dan?
teveel koffie alweer..quote:
We moeten ook weer terug in de raceauto zegmaarquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Das dan toch veel leuker mét sneeuw?
yup.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Paal?
elke minuut iddquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:25 schreef MaxMark het volgende:
Wehe, die foto update ook steeds. Ik dacht al, wtf is die auto gebleven
Aan-uit-aan-uit-aan-uit.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:12 schreef Dangel het volgende:
Je had anderhalf jaar terug een relatie....
Wat heb je allemaal uitgepookt dat je opeens zo vrolijk bent jongeman?quote:
14e naar Eindhoven, heul tof iemand ontmoeten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgepookt dat je opeens zo vrolijk bent jongeman?Gister had je ook al zo'n heimzinnige "hihi" berichtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |