Eventuele bronvermelding?quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:59 schreef brambosjesman het volgende:
ik heb even gezocht of er al een topic van was, maar kon het zo snel niet vinden...
ik hoor allemaal vreemde verhalen over een meisje, dat in Groningne in een park achterop fietsen van voorbijgangers springt, en dan ineens uit het niets is verdwenen, iemand die mij het echte verhaal kan vertellen....?
Hoe kan je uit het niets verdwijnen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:59 schreef brambosjesman het volgende:
ik heb even gezocht of er al een topic van was, maar kon het zo snel niet vinden...
ik hoor allemaal vreemde verhalen over een meisje, dat in Groningne in een park achterop fietsen van voorbijgangers springt, en dan ineens uit het niets is verdwenen, iemand die mij het echte verhaal kan vertellen....?
groningen is behoorlijk niets, dus als daar plotseling verdwijnt ben je uit het niets verdwenenquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:17 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hoe kan je uit het niets verdwijnen?
Overigens stapte laatst in Groningen een jongen bij een meisje achter op de fiets, op de Grote Markt. Zij bleef om onbekende redenen door fietsen met die jongen achterop. Achter het politiebureau werd ze verkracht ...quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:52 schreef freecell het volgende:
jablabla, in het noorderplantsoen, vooral op zomernachten
Alle studenten in Groningen kennen het verhaal, want.... iemand die ze kennen, kent iemand die een zus heeft, waarvan de tante het wel eens heeft meegemaakt.
Uhu, zal voorlopig wel meevallen met dat meisje
duh een spook die steelt?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:30 schreef Goldmund het volgende:
Verhaal gaat ongeveer als volgt (tenminste de versie die ik gehoord heb):
Op een nacht fietst een jongen door het Noorderplantsoen. Opeens komt er uit de bosjes een jonge vrouw gerend die om hulp roept. Ze vraagt of ze achterop de fiets mag want haar vriend zit achter haar aan. De jongen vindt het goed en fietst snel met haar achterop door. Even later kijkt hij achterom en is ze verdwenen. Hij verbaast zich hierover maar merkt even later dat zijn portemonnee ook gestolen is.
De volgende dag doet hij aangifte op het politiebureau. Hij geeft een beschrijving van de vrouw en van de plek waar het gebeurd is. De politieagent haalt een compositietekening te voorschijn en vraagt of ze dit is. De jongen herkent haar meteen. Wat blijkt: de vrouw is vijf jaar eerder door haar vriend vermoord in het Noorderplantsoen. Sindsdien wordt er regelmatig aangifte gedaan van beroving en blijkt het steeds om haar te gaan.
Supra Groningam Nihilquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
groningen is behoorlijk niets, dus als daar plotseling verdwijnt ben je uit het niets verdwenen
Dan ben ik alleen wel benieuwd waar ongeveer dat meisje dan op je fiets moest springen ..quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:30 schreef Goldmund het volgende:
Op een nacht fietst een jongen door het Noorderplantsoen. Opeens komt er uit de bosjes een jonge vrouw gerend die om hulp roept. Ze vraagt of ze achterop de fiets mag want haar vriend zit achter haar aan. De jongen vindt het goed en fietst snel met haar achterop door. Even later kijkt hij achterom en is ze verdwenen. Hij verbaast zich hierover maar merkt even later dat zijn portemonnee ook gestolen is.
De volgende dag doet hij aangifte op het politiebureau. Hij geeft een beschrijving van de vrouw en van de plek waar het gebeurd is. De politieagent haalt een compositietekening te voorschijn en vraagt of ze dit is. De jongen herkent haar meteen. Wat blijkt: de vrouw is vijf jaar eerder door haar vriend vermoord in het Noorderplantsoen. Sindsdien wordt er regelmatig aangifte gedaan van beroving en blijkt het steeds om haar te gaan.
ziekquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:30 schreef Goldmund het volgende:
geniaal plan toch, jezelf opmaken als het dode meisje en portemoneetje stelenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:30 schreef Goldmund het volgende:
achja, ik vermoed dat het gewoon dit is:quote:Op zondag 5 maart 2006 15:23 schreef Goldmund het volgende:
haha, ik weet ook niet wat een spook met een portemonnee moet hoor. Ik heb het niet verzonnen! Misschien zit het wel in het verhaal zodat hij naar de politie gaat en daar dus hoort dat ze al lang dood is.
zou wel iemand zijn die zich verkleed als een spook en onderweg ergens erafspringtquote:Op zondag 5 maart 2006 15:23 schreef Goldmund het volgende:
haha, ik weet ook niet wat een spook met een portemonnee moet hoor. Ik heb het niet verzonnen! Misschien zit het wel in het verhaal zodat hij naar de politie gaat en daar dus hoort dat ze al lang dood is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |