abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35633469
ik heb even gezocht of er al een topic van was, maar kon het zo snel niet vinden...

ik hoor allemaal vreemde verhalen over een meisje, dat in Groningne in een park achterop fietsen van voorbijgangers springt, en dan ineens uit het niets is verdwenen, iemand die mij het echte verhaal kan vertellen....?
pi_35633611
zoek je een vriendin

ot: nog nooit van gehoord.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  donderdag 2 maart 2006 @ 09:10:05 #3
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_35633629
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 08:59 schreef brambosjesman het volgende:
ik heb even gezocht of er al een topic van was, maar kon het zo snel niet vinden...

ik hoor allemaal vreemde verhalen over een meisje, dat in Groningne in een park achterop fietsen van voorbijgangers springt, en dan ineens uit het niets is verdwenen, iemand die mij het echte verhaal kan vertellen....?
Eventuele bronvermelding?
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_35633741
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 08:59 schreef brambosjesman het volgende:

Hoe kan je uit het niets verdwijnen?
  donderdag 2 maart 2006 @ 09:19:12 #5
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_35633762
hier is al een topic over
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_35633779
link?
pi_35633829
Urban legend. Ik ken hem nl. van een meisje in dat dit in het bos bij Gieten doet en dan blijkt dat er vijf jaar geleden een meisje in dat bos is vermoord. Dit verhaal hoorde ik voor het eerst bijna 20 jaar geleden.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_35633847
hmmz ok, nou dan weet ik genoeg als het een urban legend is
pi_35637450
Dat gaat over een meisje in het Noorderplantsoen. Die zou 's nachts bij je achterop de fiets kunnen springen als je daar fietst en dan schreeuwen dat je haar verkracht hebt oid. Ik kom al 2 jaar regelmatig 's nachts door het Noorderplantsoen en heb nooit iets gezien
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_35637578
jablabla, in het noorderplantsoen, vooral op zomernachten
Alle studenten in Groningen kennen het verhaal, want.... iemand die ze kennen, kent iemand die een zus heeft, waarvan de tante het wel eens heeft meegemaakt.
Uhu, zal voorlopig wel meevallen met dat meisje
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:54:31 #11
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_35637655
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 09:17 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Hoe kan je uit het niets verdwijnen?
groningen is behoorlijk niets, dus als daar plotseling verdwijnt ben je uit het niets verdwenen
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_35637867
-enkele irritante onoriginele posts verwijderd-
Bij geen interesse graag verdwijnen.
Heen en weer gekots en geëtter is niet nodig.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_35638847
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:52 schreef freecell het volgende:
jablabla, in het noorderplantsoen, vooral op zomernachten
Alle studenten in Groningen kennen het verhaal, want.... iemand die ze kennen, kent iemand die een zus heeft, waarvan de tante het wel eens heeft meegemaakt.
Uhu, zal voorlopig wel meevallen met dat meisje
Overigens stapte laatst in Groningen een jongen bij een meisje achter op de fiets, op de Grote Markt. Zij bleef om onbekende redenen door fietsen met die jongen achterop. Achter het politiebureau werd ze verkracht ...
pi_35640104
Verhaal gaat ongeveer als volgt (tenminste de versie die ik gehoord heb):

Op een nacht fietst een jongen door het Noorderplantsoen. Opeens komt er uit de bosjes een jonge vrouw gerend die om hulp roept. Ze vraagt of ze achterop de fiets mag want haar vriend zit achter haar aan. De jongen vindt het goed en fietst snel met haar achterop door. Even later kijkt hij achterom en is ze verdwenen. Hij verbaast zich hierover maar merkt even later dat zijn portemonnee ook gestolen is.
De volgende dag doet hij aangifte op het politiebureau. Hij geeft een beschrijving van de vrouw en van de plek waar het gebeurd is. De politieagent haalt een compositietekening te voorschijn en vraagt of ze dit is. De jongen herkent haar meteen. Wat blijkt: de vrouw is vijf jaar eerder door haar vriend vermoord in het Noorderplantsoen. Sindsdien wordt er regelmatig aangifte gedaan van beroving en blijkt het steeds om haar te gaan.
pi_35640149
Ik heb regelmatig met een meisje achterop door Groningse parken gefietst. Vooral naar de sociologie-faculteit en naar de Jumbo richting de Korreweg.
pi_35640410
Die naam ook
Ben je hetzelf niet
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_35659408
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 13:30 schreef Goldmund het volgende:

Op een nacht fietst een jongen door het Noorderplantsoen. Opeens komt er uit de bosjes een jonge vrouw gerend die om hulp roept. Ze vraagt of ze achterop de fiets mag want haar vriend zit achter haar aan. De jongen vindt het goed en fietst snel met haar achterop door. Even later kijkt hij achterom en is ze verdwenen. Hij verbaast zich hierover maar merkt even later dat zijn portemonnee ook gestolen is.
De volgende dag doet hij aangifte op het politiebureau. Hij geeft een beschrijving van de vrouw en van de plek waar het gebeurd is. De politieagent haalt een compositietekening te voorschijn en vraagt of ze dit is. De jongen herkent haar meteen. Wat blijkt: de vrouw is vijf jaar eerder door haar vriend vermoord in het Noorderplantsoen. Sindsdien wordt er regelmatig aangifte gedaan van beroving en blijkt het steeds om haar te gaan.
duh een spook die steelt?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35679182
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:54 schreef Mobster273 het volgende:

[..]

groningen is behoorlijk niets, dus als daar plotseling verdwijnt ben je uit het niets verdwenen
Supra Groningam Nihil
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2006 @ 05:07:30 #19
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_35732118
quote:

Dan ben ik alleen wel benieuwd waar ongeveer dat meisje dan op je fiets moest springen ..
al dat soort plekken zijn eigelijk al weg,
je kan makelijk bij iemand achterop springen als diegene je niet in de gaten heeft.. maar toch.
iig mooi verhaaltje voor het vertellen ik kende hem nog niet
  zondag 5 maart 2006 @ 12:24:37 #20
6036 Jip
www.kindersurfpagina.nl
pi_35735585
quote:

ziek
zal wel iemand zijn die zich voordoet als dat dode meisje, goed verzonnen
Je kan veel dingen aannemen maar je kan niks zeker weten...
  zondag 5 maart 2006 @ 12:27:02 #21
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_35735655
tof broodje aap verhaal 14.gif
Bij tijd en wijle aanwezig...
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2006 @ 12:31:19 #22
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_35735818
quote:

geniaal plan toch, jezelf opmaken als het dode meisje en portemoneetje stelen !
en als het een spook zou zijn, waar zou "het" dan de portemonee voor meenemen
:')
pi_35742060
haha, ik weet ook niet wat een spook met een portemonnee moet hoor. Ik heb het niet verzonnen! Misschien zit het wel in het verhaal zodat hij naar de politie gaat en daar dus hoort dat ze al lang dood is.
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2006 @ 15:26:16 #24
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_35742163
quote:
Op zondag 5 maart 2006 15:23 schreef Goldmund het volgende:
haha, ik weet ook niet wat een spook met een portemonnee moet hoor. Ik heb het niet verzonnen! Misschien zit het wel in het verhaal zodat hij naar de politie gaat en daar dus hoort dat ze al lang dood is.
achja, ik vermoed dat het gewoon dit is:

dievegge heeft het plan te doen alsof ze achter haar vriendje aan is en vraagt dus aan een willekeurige voorbij ganger of ze even achterop mag zitten. vervolgens pakt ze de portemonee en smeert hem snel (daar is ze goed in omdat ze het vaker heeft gedaan). haar uiterlijk lijkt verdacht veel op iemand die jaren geleden is vermoord in hetzelfde park.

bij een reconstructie van de vrouw bleek dat, het slachtoffer vertelde het verhaal door en via via werd het telkens een stukje erger gemaakt (bijv, dat de vrouw opeens verdween en dat het een spook was).

trouwens, in het donker ontsnappen is volgens mij een koud kunstje, en als je op de grond blijft liggen zal niemand je opvallen
:')
  zondag 5 maart 2006 @ 15:27:13 #25
6036 Jip
www.kindersurfpagina.nl
pi_35742192
quote:
Op zondag 5 maart 2006 15:23 schreef Goldmund het volgende:
zou wel iemand zijn die zich verkleed als een spook en onderweg ergens erafspringt
Je kan veel dingen aannemen maar je kan niks zeker weten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')