Jouw kopjes vond ik al engquote:Op maandag 3 maart 2008 18:44 schreef maok het volgende:
Nou Frecell, het zit ook niet mee, durf je nog wel naar mijn hightea te komen? Daar is namelijk heel veel thee
tja... Ow wacht, ik weet al wat, wax voor mijn nieuwe auto, maar dat is eigenlijk een stom cadeau hèquote:Op maandag 3 maart 2008 18:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Jouw kopjes vond ik al eng
Wat wil je hebben eigenlijk?
Zet maar een TR, alshet goed is, regeltMisstique hetdan voor ik thuis benquote:Op maandag 3 maart 2008 18:47 schreef MaxMark het volgende:
Dangel, doe eens (stiekem) gastmodden als je thuis bent.
Mwa, wel nuttig iigquote:Op maandag 3 maart 2008 18:48 schreef maok het volgende:
[..]
tja... Ow wacht, ik weet al wat, wax voor mijn nieuwe auto, maar dat is eigenlijk een stom cadeau hè
en hoe komt ons Bobbelientje zo vrolijk?quote:
Gewoon dingen.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
en hoe komt ons Bobbelientje zo vrolijk?
Dat gekras is beter als mn hoofd op die foto.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
Ziet er mooi uit CZ![]()
Alleen dat weggekraste hoofd op de laatste foto![]()
Op msn was dat grappigquote:Op maandag 3 maart 2008 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
DIKKE TIETUH!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Bqn5H5AWbws
Ik zat vandaag het reltopc eens te lezen, maar ook de OP gelezen, maar damn, wat zijn jij en freecell afegvallen!quote:
idd. Ik zag ook eentje met 80 kgquote:Op maandag 3 maart 2008 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zat vandaag het reltopc eens te lezen, maar ook de OP gelezen, maar damn, wat zijn jij en freecell afegvallen!Diep respect!
Troel.quote:
Tijd om die weer eens op te zettenquote:
dank je...quote:Op maandag 3 maart 2008 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zat vandaag het reltopc eens te lezen, maar ook de OP gelezen, maar damn, wat zijn jij en freecell afegvallen!Diep respect!
Jaquote:
Vanavond ben ik er niet, dan hebben we hospiteeravond, maar ik stuur je even een pm. Of jij mij, aangezien jij mij blijkbaar iets te vertellen hebt.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:49 schreef Dangel het volgende:
[..]
JaSpreek me binnenkortdaneens aan alsjewilt?
Vanavondbenikerooknietquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er niet, dan hebben we hospiteeravond, maar ik stuur je even een pm. Of jij mij, aangezien jij mij blijkbaar iets te vertellen hebt..
opt werk mod ik niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:10 schreef JH87 het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van overdag als Dangel posten en 's weekends als Alexxxxxxx?
Ah, zo.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:11 schreef Dangel het volgende:
[..]
opt werk mod ik niet.
wordgillendgekhierbtwkutzooi op twerk nu
blijdatikeenlang weekend weg ben...
Een heule slechte. Eigenlijk was ie ook nieteens leuk. Old School ofzo. Geen id eigenlijk waarom ik em uberhaupt had gedownload. Vanavond ga ik voor Sweeney Todd.quote:
Ik heb niet op de link geklikt, maar het klinkt als paaldansen. Volgens mij kun je bij de ACLO wel een cursus paaldansen volgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil vanaf mn 14e dit al leren.
Maar laat ik eerst maar eens 18 worden en uit huis gaan, want ik denk niet dat mams me gaat sponsoren.![]()
Ondanks dat ik niet in clubs wil staan oid.I ain't gonna be a stripper.
![]()
't Lijkt me wel leuk! Ik zag dat je ook had gereageerd in dat topic over paaldansen, lijkt me óók tof, maar door een ongeluk toen ik 12 was heb ik vrijwel geen kracht in m'n linkerarm, en dat zul je daarbij toch wel nodig hebben...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil vanaf mn 14e dit al leren.
Maar laat ik eerst maar eens 18 worden en uit huis gaan, want ik denk niet dat mams me gaat sponsoren.![]()
Tja, toch maar voor Mr. Brooks moeten kiezen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Een heule slechte. Eigenlijk was ie ook nieteens leuk. Old School ofzo. Geen id eigenlijk waarom ik em uberhaupt had gedownload. Vanavond ga ik voor Sweeney Todd.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik had die hele link gemist joh..
Maarja hij staat wel in de downloadquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:35 schreef JH87 het volgende:
[..]
Tja, toch maar voor Mr. Brooks moeten kiezen?![]()
Sweeney Todd lijkt me een toffe film. Moet ik ook nog eens tijd voor zoeken.
Mijn zegen heb je.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm. Ik heb zin om te leren buikdansen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |