Dat mag ik toch wel hopen jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Uiteindelijk hopen we zelf ooit ook zo'n leeftijd te bereiken
Ik had WL wat jonger verwachtquote:Jij had trouwens gekeken naar leeftijden, maar wat jij dan verwacht?
Ik ben Beller zijn wel benieuwd dat je dacht voordat je dat zag hahaha
En dan moet er dus een wellus/nietus discussie onstaan om uiteindelijk het gelijk te krijgen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:46 schreef saban het volgende:
[..]
Dus ik kan geen mening hebben uit mijn gevoel tegenover ouderen. Pfff
Dat was namelijk WL zijn beargumentatie.
Welke leeftijd had je mij dan gegeven?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:49 schreef Sgele het volgende:
[quote]
Jij had trouwens gekeken naar leeftijden, maar wat jij dan verwacht?
Ik ben Beller zijn wel benieuwd dat je dacht voordat je dat zag hahaha
[quote]
Ik had WL wat jonger verwachten Beller geen 23 in ieder geval.... Ik heb niet meegekregen hoe oud jij bent, maar ongeveer mijn leeftijd dacht ik
Kappeh nah!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan moet er dus een wellus/nietus discussie onstaan om uiteindelijk het gelijk te krijgen?
Nou...ze hadden het over ouderen in het OV? ..quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Welke leeftijd had je mij dan gegeven?
Ik verbaas mij er gewoon overquote:
Ongekendquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou...ze hadden het over ouderen in het OV? ..![]()
Nee ook ongeveer een jaar of 27/28
Zo dacht ik in het begin ook! Beller ouder, WL jonger...quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik had WL wat jonger verwachten Beller geen 23 in ieder geval.... Ik heb niet meegekregen hoe oud jij bent, maar ongeveer mijn leeftijd dacht ik
Mja was ik gelukkig niet de enigequote:Op donderdag 21 februari 2008 11:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo dacht ik in het begin ook! Beller ouder, WL jonger...
Ik kom uit "82.
hahaha ik typ tegenwoordig op onze COD4 server "vrede op aarde" terwijl ikquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:50 schreef tripack het volgende:yeej nu weer over leuke dingen kletsen
![]()
spread the love
Nee inderdaad!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja was ik gelukkig niet de enige
Zegt een dame die om 12 uur uit haar nest komt rollenquote:
ik heb het idee topsport te hebben geleverd, of het de nasleep van maandag is weet ik niet maar ik ben kapot en heb idd minder gedaanquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig maar, hoe is het gegaan trouwens?
Haha nee zo oud ben ik nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo dacht ik in het begin ook! Beller ouder, WL jonger...
Ik kom uit "82.
Mensen komen en gaan he... de harde kern blijftquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee inderdaad!
Wel jammer dat er zoveel mensen weg zijn uit dit topic.
Als je zo die plaatjes in de OP bekijkt, zijn er niet erg veel meer actief.
Acht uur vanochtend ook goedquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zegt een dame die om 12 uur uit haar nest komt rollen
Vanmiddag maar even rusten dan? Zal je lichaam wel goed doenquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb het idee topsport te hebben geleverd, of het de nasleep van maandag is weet ik niet maar ik ben kapot en heb idd minder gedaan
Je weet het maar nooit met jou de laatste tijdquote:
ik ben 14quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb het idee topsport te hebben geleverd, of het de nasleep van maandag is weet ik niet maar ik ben kapot en heb idd minder gedaan
ah je hebt je pc gefixedquote:
Morgen weer minimaal 12 uur, hopelijk uurtje of 2 kan ik weer rustig de nacht doorwerkenquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met jou de laatste tijd
ja daarom wil ik ook aan de lunch ha haquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vanmiddag maar even rusten dan? Zal je lichaam wel goed doen
Pc was gister al klaarquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah je hebt je pc gefixedof was die klus gisteren al geklaard ?
da's dan wel handig ja!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Pc was gister al klaarVanochtend 1001 dingen die gedaan moesten worden dus wekker maar gezet
quote:
Jou moederquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
(je moeder... uh... laat maar zitten)
en hoe is het daar in ny?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:02 schreef lynda het volgende:
Woohoo mail van broer(tje) vanuit NY![]()
Me ma helemaal pissed dat hij niet even gebeld heeft oid maar mij wel een email stuurt
ben je ook mooi klaar meequote:Op donderdag 21 februari 2008 12:03 schreef Crazy-M het volgende:
ben weer op het werk
heb nu een fiat panda als tijdelijk vervangende auto.
Is niet bekend hoe lang reparatie duurt ...
rijd al jaar opel, 1 keer de oliedrukregelaar die er uit knalde, rijd 3 weken een vw fox, en ik rijd de versnellingsbak aan gort
maar goed, weer afwachten dan maar wanneer ik hem weer terug heb
Goed! Vermaakt zich goed, koopt teveel en gaan nog naar basketbalwedstrijd toe van de weekquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en hoe is het daar in ny?
Bakje thee schat?quote:
hier de hele ochtend met de auto bezig geweestquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo maar even wat eten, heb honger zeg.
oja, en zin om te roken hahaha
damn, heb hier echt nog geen moer gedaan vandaag, en heb eigenlijk genoeg te doen hahaha
hier eten we pas om 13:00.... en dan maar klagen dat er gebeld wordt wanneer we lunchenquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo maar even wat eten, heb honger zeg.
oja, en zin om te roken hahaha
damn, heb hier echt nog geen moer gedaan vandaag, en heb eigenlijk genoeg te doen hahaha
* Dr.Droxz geeft Lynda een overheerlijk bakje, met liefde gemaakte, theequote:
Vooral dat met liefde gemaakt doet het hemquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft Lynda een overheerlijk bakje, met liefde gemaakte, thee
het zit je wel lekker mee hequote:Op donderdag 21 februari 2008 12:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier de hele ochtend met de auto bezig geweest
Das wel minder ja! Maar... je bent er weer!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier de hele ochtend met de auto bezig geweest
Redelijk bekend.. Wij hadden dan pauze wanneer we zelf wouden en gingen ook gewoon roken.. Gaat die kut telefoon mochten we of van het dakterras heeeeeeeeeeeeel snel naar de telefoon rennen of heel snel je eten naar binnen proberen te werken om niet met een hoop gesmak de telefoon op te nemenquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:12 schreef tripack het volgende:
[..]
hier eten we pas om 13:00.... en dan maar klagen dat er gebeld wordt wanneer we lunchen
dat klinkt lekker!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:14 schreef lynda het volgende:
hehehe mama is lief!!!
Belt net op ik ga nu daar heen maar me auto staat bij de broodjeszaak moet ik wat meenemen?
bij welke sta je dan? Ja bij die lekkere.. overheerlijk broodje CARPACCIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik eet normaal ook rond dat tijdstip, maar heb nu gewoon trek, en zin om te roken ahahahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:12 schreef tripack het volgende:
[..]
hier eten we pas om 13:00.... en dan maar klagen dat er gebeld wordt wanneer we lunchen
Als je het maar proeft hequote:Op donderdag 21 februari 2008 12:15 schreef lynda het volgende:
[..]
Vooral dat met liefde gemaakt doet het hem
Wie is er niet groot mee worden!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat klinkt lekker!
ik heb een boterham pindakaas!
ik moest ook nog lachen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wie is er niet groot mee worden!
(sorry draculettetje, is een grapje he)
Uiteraard... hoe kan het ook andersquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Morgen weer minimaal 12 uur, hopelijk uurtje of 2 kan ik weer rustig de nacht doorwerken
Dan is het goedquote:
niet aangezien ik werk tot 4 uur en rond 6 uur 's ochtends thuis benquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Uiteraard... hoe kan het ook anders
ik eet wel regelmatig maar ik blijf gewoon kleinquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan is het goed
Ik ben er wel groot mee geworden, maar groot zijn is ook niet alles
Rust goed uit en tot snelquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:31 schreef draculettetje het volgende:
dat zeker
ik heb de mijne er nu ook bijna op zitten nog ff koppie thee en dan weer richting mn bedje
Mwah daar kies je toch zelf voor? Of niet?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:32 schreef lynda het volgende:
[..]
niet aangezien ik werk tot 4 uur en rond 6 uur 's ochtends thuis ben
Die pannenkoek, of zijn kloon "Leugen" heeft hier toch wel is gepost?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
o djeez, krijg straks vast weer een ban voor de Frontpage...
Die gast "Waarheid", kennen jullie die toevallig?
wat dan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dan mag ik toch wel tot minimaal 12 uur in me bed blijven liggen en hopen dat ik het langer volhoudquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah daar kies je toch zelf voor? Of niet?
Waarheid, dat is zo'n misselijkmakend kloteventje hequote:Op donderdag 21 februari 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dat is een geloofsfreak ofzo, echt ziek.quote:
Mijn zegen heb jequote:Op donderdag 21 februari 2008 12:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan mag ik toch wel tot minimaal 12 uur in me bed blijven liggen en hopen dat ik het langer volhoud
Juist!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die pannenkoek, of zijn kloon "Leugen" heeft hier toch wel is gepost?
Droxz to the rescue!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is een geloofsfreak ofzo, echt ziek.
Mensen die op elk bericht op de frontpage zeuren dat dat allemaal niet kan/mag
omdat god dit, en god dat.. sorry dan kan ik het niet laten wat plaatjes te posten enzo op de frontpage.
Ik denk niet dat hij dat is, maar iemand die wil meeliften op zijn naamsbekendheid.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die pannenkoek, of zijn kloon "Leugen" heeft hier toch wel is gepost?
ow ik snap het alquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is een geloofsfreak ofzo, echt ziek.
Mensen die op elk bericht op de frontpage zeuren dat dat allemaal niet kan/mag
omdat god dit, en god dat.. sorry dan kan ik het niet laten wat plaatjes te posten enzo op de frontpage.
Moraalridders die verbeten achter hun pc zitten omdat ze in dagelijkse leven niks durven of kunnen waarmakenquote:
Weet ik niet hahaha maar ze vinden het meestal niet echt cool die (grote) plaatjes op de FP.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz to the rescue!
Haha en dat waren natuurlijk plaatjes waarvan men kan zeggen, mwah we bannen je even?
Beide figuren zijn irritant genoeg om in mijn optiek verbannen te mogen worden naar de steentijdquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat is, maar iemand die wil meeliften op zijn naamsbekendheid.
Whehehe, ik serieus nog nooitquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weet ik niet hahaha maar ze vinden het meestal niet echt cool die (grote) plaatjes op de FP.
Heb zo vaak een ban gehad daar, gewoon lachwekkend
Hij geeft aan nog een leraar te zijn ook, een geschiedenis leraar (dacht ik).quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moraalridders die verbeten achter hun pc zitten omdat ze in dagelijkse leven niks durven of kunnen waarmaken
Die zin post ik standaard als het over geloof gaatquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:44 schreef Sgele het volgende:
Bij al die nieuws items over Geloof dingen, is altijd een van de eerste posts
"WAARHEID kom er maar in!"
Zou dat die leraar zijn die ze hebben opgepakt, vanwege een 'dubieuze website' ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij geeft aan nog een leraar te zijn ook, een geschiedenis leraar (dacht ik).
Die gozer is gewoon niet helemaal goed, en moet lekker optyfen naar zijn telraam!
Zo dat is er even uit
Eetze!!!!!!!!quote:
Die ultra rechtse pagina toch? hahahahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zou dat die leraar zijn die ze hebben opgepakt, vanwege een 'dubieuze website' ?
eet smakelijk!quote:
Leraar in de weet-niet-kunde?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij geeft aan nog een leraar te zijn ook, een geschiedenis leraar (dacht ik).
Die gozer is gewoon niet helemaal goed, en moet lekker optyfen naar zijn telraam!
Zo dat is er even uit
Eet ze!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die ultra rechtse pagina toch? hahahaha
Maar ik ben even eten/roken !
Even goed rusten damequote:Op donderdag 21 februari 2008 12:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eet smakelijk!
mijn thee is op dus ik ben mn bed ff in!
fijne middag !
Doei doei!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eet smakelijk!
mijn thee is op dus ik ben mn bed ff in!
fijne middag !
Ik weet niet...quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:58 schreef Bellerophon het volgende:
Sgele het is nu wel weer rustig hier, rarara hoe komt dat
Dit is gewoon zo'n dagquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:09 schreef Crazy-M het volgende:
pff, blijft fout gaanloop ik naar de lunch ... krijg ik kilo zand in de ogen ....
maar goed, komt allemaal wel weer goed.... denk ik
En of!quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik weet niet...
* Sgele mompelt iets over cabaret...
niet eerder een dag, denk dat vanaf nu vaker dingen fout zullen gan. Simpel weg TE veel aan mn kop. En helaas alleen prive dingen die vanzelf weer op de rit moeten komen. Tot die tijd: hopen op goodluck maar nu na 2 a 3 weken zit het er ff doorheen, hopelijk dus maar ff tijdelijk en dat het weer snel beter gaatquote:
Je had vandaag volgens mij beter in bed kunnen blijven liggenquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:12 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M komt er nu ook achter dat zonnenbril + navigatiesysteem nog in de auto ligt ... die nu in de garage is ....
Het is niet jouw dag vandaag he?quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:12 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M komt er nu ook achter dat zonnenbril + navigatiesysteem nog in de auto ligt ... die nu in de garage is ....
In geval dat je het nodig hebt, spui dan hier even je galquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet eerder een dag, denk dat vanaf nu vaker dingen fout zullen gan. Simpel weg TE veel aan mn kop. En helaas alleen prive dingen die vanzelf weer op de rit moeten komen. Tot die tijd: hopen op goodluck maar nu na 2 a 3 weken zit het er ff doorheen, hopelijk dus maar ff tijdelijk en dat het weer snel beter gaat
1 voordeel: ik had geen filequote:Op donderdag 21 februari 2008 13:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je had vandaag volgens mij beter in bed kunnen blijven liggen
Loop naar moeder, en zeg iets in de geest van "liever moeder..."quote:
Das klote man, heb zelf ook een lange tijd te veel aan mijn hoofd gehad (nu ook nog aardig wat).quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet eerder een dag, denk dat vanaf nu vaker dingen fout zullen gan. Simpel weg TE veel aan mn kop. En helaas alleen prive dingen die vanzelf weer op de rit moeten komen. Tot die tijd: hopen op goodluck maar nu na 2 a 3 weken zit het er ff doorheen, hopelijk dus maar ff tijdelijk en dat het weer snel beter gaat
quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Loop naar moeder, en zeg iets in de geest van "liever moeder..."
Goed zoquote:
Sommige mensen he, die kunnen beter... uh... kan ik hier beter niet posten zeg maarquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:28 schreef lynda het volgende:
[..]
helpt helaas niet
En goh kennis van me is niet beetje jaloersdom wicht
Please, do sharequote:Op donderdag 21 februari 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sommige mensen he, die kunnen beter... uh... kan ik hier beter niet posten zeg maar
Maar waar is ze jaloers op dan?
Laat ik het dan netjes zeggen: De gifkikkertyfus krijgenquote:
Ik vind van welquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
zo is het alweer wat gezelliger hier ?
jaja wrijf het er ff inquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind van welAlleen is het wel aardig rustig nu, beetje jammer
*wax in*quote:
Jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
zo is het alweer wat gezelliger hier ?
Whehehequote:Op donderdag 21 februari 2008 13:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat ik het dan netjes zeggen: De gifkikkertyfus krijgen
Shut up Daniel-sanquote:
Ik heb me voorgenomen minder te schelden hequote:
Op het feit datquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sommige mensen he, die kunnen beter... uh... kan ik hier beter niet posten zeg maar
Maar waar is ze jaloers op dan?
bron: http://www.raymond.cc/blo(...)-and-pagefilesys/nl/quote:HIBERFIL. sys is een dossier het systeem leidt tot wanneer de computer in winterslaapwijze gaat. De winterslaap neemt alles in geheugen en schrijft het aan uw harde aandrijving als hiberfil.sys- dossier. Als u 512MB van geheugen hebt, dan zal hiberfil.sys over 512MB zijn. Als u 1GB hebt, zal het dossier rond 1GB zijn. Zelfs als u don’t gebruikswinterslaap, hiberfil.sys deze reusachtige hoeveelheid schijfruimte nog zult opnemen.
Ik heb 2GB van ram in mijn laptop, that’s waarom mijn hiberfil.sys- dossier 1.99GB in grootte is! De winterslaap wordt toegelaten door gebrek in Vensters XP en aangezien het gebruikswinterslaap van I don’t bij allen, ik het eveneens zou kunnen uitzetten om mijn 2GB harde aandrijvingsruimte terug te krijgen en iets anders op te slaan.
Here’s hoe te om Winterslaap in Vensters XP uit te zetten.
Ga naar het Comité van de Controle en stel de Opties van de Macht in werking.
Klik op lusje Hibernate en uncheck “Laat winterslaap“ toe;.
hybernation gebruik ik niet. zet altijd mn pc gewoon uit.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:47 schreef Crazy-M het volgende:
WTF
winterslaap op een pc
[..]
bron: http://www.raymond.cc/blo(...)-and-pagefilesys/nl/
jezus.... das dubbel fout hahahahaquote:
hmm mooie vrouw + chocolade + aarbeien = goedquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zoek ik op het woord "goed" in google, krijg je dit:
[ afbeelding ]
Dat moet je kennen als ITér hoor hahahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:47 schreef Crazy-M het volgende:
WTF
winterslaap op een pc
[..]
bron: http://www.raymond.cc/blo(...)-and-pagefilesys/nl/
allemala verleidelijk heh ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:50 schreef tripack het volgende:
[..]
hmm mooie vrouw + chocolade + aarbeien = goed
ik vind het logisch dat je dat plaatje tegenkomt
Dat is zeker niet verkeerd nee!quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:50 schreef tripack het volgende:
[..]
hmm mooie vrouw + chocolade + aarbeien = goed
ik vind het logisch dat je dat plaatje tegenkomt
Geweldigquote:
En is het je al gelukt?quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen minder te schelden he
Zunde... ik zie niksquote:
alleen mooie vrouwen aannemen heh ?quote:
Succes dan maarquote:
jajajajaj!quote:
en intussen zit heel je muis vol met krassen van het op de tafel slaan ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jajajajaj!
Zeker met gamen! Als mensen gewend zijn dat je scheld, en je begint te roepen van "FOEI!" "WAT JAMMER NOU!" "VREDE OP AARDE"
Bij een shooter 'Foei' roepenquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jajajajaj!
Zeker met gamen! Als mensen gewend zijn dat je scheld, en je begint te roepen van "FOEI!" "WAT JAMMER NOU!" "VREDE OP AARDE"
Nee, die mag hij hierheen sturenquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
alleen mooie vrouwen aannemen heh ?
idd, CHEAT NOOB HAX0Rquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bij een shooter 'Foei' roepen![]()
![]()
Heb een dure muis, die laat ik dus wel heel hahahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en intussen zit heel je muis vol met krassen van het op de tafel slaan ?
ik doe beide nl haha
Whehehequote:
"Dat is niet lief" werkt ook lachwekkend trouwensquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bij een shooter 'Foei' roepen![]()
![]()
Dat ken ik niet hoor, ik speel om te winnen... en zit in een fun "clan"....quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe
En voor de fun gamen? Ja dat doe ik
ach ik heb een razor , die zijn ook niet goedkoop, maar toch kan ik het niet laten.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb een dure muis, die laat ik dus wel heel hahaha
Ik probeer voor de fun te gaan spelen, alleen daar kan ik maar niet aan wennen zeg
ik zit in een engelse clan, dan leer je internatinaal schelden hahahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ken ik niet hoor, ik speel om te winnen... en zit in een fun "clan"....
Dank je schat! Jij ook veel succes!quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:14 schreef lynda het volgende:
Zo ik ga maar eens wat aan school doen.. Shoking!
Werk ze nog!
Ik sla eerder mijn drinken van mijn buro af, ipv dat ik het op mijn toetsenbord gooi.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach ik heb een razor , die zijn ook niet goedkoop, maar toch kan ik het niet laten.
das hetzelfde met toetsenborden en bier , gvd moet nog steeds een nieuwe g15 kopen
Wij hebben er ook een paar buitenlanders tussenzitten,quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit in een engelse clan, dan leer je internatinaal schelden hahaha
ik zet nu express mn eten en drinken ver van mn toetsenbord afquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik sla eerder mijn drinken van mijn buro af, ipv dat ik het op mijn toetsenbord gooi.
Dit toetsenbord gaat zowaar al een paar maanden mee!!!
ja al die accenten, moet er enorm om lachen. ik denk dat ik ook belachelijk moet klinken in het engels. zeker weten in het spaans hahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij hebben er ook een paar buitenlanders tussenzitten,
best lachen met die gasten!
Ah joh ontspanning is goedquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ken ik niet hoor, ik speel om te winnen... en zit in een fun "clan"....
Ik wil niet weten hoe jij aan het gamen bentquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zet nu express mn eten en drinken ver van mn toetsenbord af
Dat wil ik ook graag, maar ik drink even snel iets tussendoor en dan is er weer actie in je spelquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zet nu express mn eten en drinken ver van mn toetsenbord af
Dat doe ik wel achter de Wii hahahahaquote:
Welke games?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat doe ik wel achter de Wii hahahaha
Gisteren spellen gefikt, doen we het niet .. ik heb dvd- nodig en heb alleen nog dvd+ liggen
Ik heb mijn vorige dvd van redsteel verneukt, dus die opnieuw gefikt, en Resident Evil 4... werken beide niet hahahaquote:
verschrikkelijk intensief.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe jij aan het gamen bent
Terwijl 19" al niet ontzettend klein isquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
verschrikkelijk intensief.
7.1 geluid om me heen. 19" widescreen voor mn neus![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil eigelijk een grotere monitor24" ofzo
![]()
whaha , bullseye!!! zo gebeurt het dus bij mij ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat wil ik ook graag, maar ik drink even snel iets tussendoor en dan is er weer actie in je spel
en je zet dus even snel je drinken weg. Dat moet je toch zeker bekend voorkomen
zeg we leven in 2008 hoor , moet weer groter heh ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Terwijl 19" al niet ontzettend klein is
Ik speel thuis op een 19",quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Terwijl 19" al niet ontzettend klein is
Mijn 19" widescreen voldoet nog wel eventjesquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg we leven in 2008 hoor , moet weer groter heh ?
Ik probeer wat minder intensief te spelen de laatste tijd. en even te stoppen met gamen en dan pas gaan drinken hahahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha , bullseye!!! zo gebeurt het dus bij mij ook
ik had dat pas ook gedaan. via de vga aansluiting. FOEI hij ging niet verder dan 1024x768quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik speel thuis op een 19",
maar ga deze week even testen hoe het gaat op mijn tv (32")
ja t is een uit de hand gelopen hobby voor mequote:Op donderdag 21 februari 2008 14:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn 19" widescreen voldoet nog wel eventjes
Ah joh dat heb ik met Gadgetsquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja t is een uit de hand gelopen hobby voor me
Ik nu toch die HDMI kabel, die is lang genoeg om hem even tijdelijk door te trekken naar mijn normale pcquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik had dat pas ook gedaan. via de vga aansluiting. FOEI hij ging niet verder dan 1024x768
dus moet toch maar even een goeie kabel halen binnenkort
Noem eens wat?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah joh dat heb ik met Gadgets
ik zet gewoon mn drinken nu op de vensterbank neerquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik probeer wat minder intensief te spelen de laatste tijd. en even te stoppen met gamen en dan pas gaan drinken hahaha
Heb je gisteren trouwens nog een nieuw headset gekocht?
Beetje te grote tv, Ipods, PSP, NDS, HTC Touch Elite, iBook G4, 3 Camera's, vind het leuk om zulke dingen te hebbenquote:
ja dat moet echt megavet zijn. maar, denk wel dat het te groot wordt hahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik nu toch die HDMI kabel, die is lang genoeg om hem even tijdelijk door te trekken naar mijn normale pc
Ben wel benieuwd hoe b.v COD4 er zo groot uitziet
en allemaal aan mekaar gelinked ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Beetje te grote tv, Ipods, PSP, NDS, HTC Touch Elite, iBook G4, 3 Camera's, vind het leuk om zulke dingen te hebben
Doordrinken moet voor jou toch niet zo een groot probleem zijn?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zet gewoon mn drinken nu op de vensterbank neerhelaas staat de verwarming meestal aan, en moet ik meer doordrinken op zon manier haha
ja ik heb een nieuwe mic, ik zal zo meteen gelijk even kijken, gisteren voetbal op tv, dus kwam niets van terecht
Dat zijn allemaal leuke dingen!!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Beetje te grote tv, Ipods, PSP, NDS, HTC Touch Elite, iBook G4, 3 Camera's, vind het leuk om zulke dingen te hebben
Ja inderdaad!!! Resolutie van 1280x720 moet dat wel kunnen tochquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat moet echt megavet zijn. maar, denk wel dat het te groot wordt hahamaja wel gaaf om een keer uit te testen met games
nou geloof me , ik ben echt niet zon grote drinker hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doordrinken moet voor jou toch niet zo een groot probleem zijn?
Vanavond anders ff testen op teamspeak?
Had gisteren nog een stukje gezien van Arsenal dacht ik... die donkere gozer 4 minuten voor tijd
een mooie kopkans toch?
Nu heb ik nog veeeeeeeeeeeul minder zin!quote:
wat kostte die kabel van jou ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja inderdaad!!! Resolutie van 1280x720 moet dat wel kunnen toch
ah je komt me aflossen ? ik ga zo naar huisquote:
Dat is HD readyquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat kostte die kabel van jou ?
* WhiteLightning wil ook een keer full hd gaan gamen
ik heb aan 2 meter genoeg. ik heb eigelijk 15 nodig. misschien dat jij een linkje weet waar je die dingen van 15 kan bestellen ? zal het vanavond voor de zekerheid nog even gaan opmeten.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is HD ready40 euro voor 10 meter
![]()
Nu ben ik echt roken!
hahahaha, goed werk sgele!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:19 schreef Sgele het volgende:
Oeps... ik stuur net een screenshot van een foutmelding op de FAQ pagina's van een opdrachtgever..
Ik zie nu pas, dat in 1 van die tabbladen, van alle pagina's die geopend zijn staat...
GC/ geen reet te doen op je werk # 157![]()
En het recallen van de mail is mislukt
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:19 schreef Sgele het volgende:
Oeps... ik stuur net een screenshot van een foutmelding op de FAQ pagina's van een opdrachtgever..
Ik zie nu pas, dat in 1 van die tabbladen, van alle pagina's die geopend zijn staat...
ai das minderquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:19 schreef Sgele het volgende:
Geluid hoeft voor mij echt niet over die HDMI kabel, gaat direct optisch naar mijn spiekersetjequote:Op donderdag 21 februari 2008 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb aan 2 meter genoeg. ik heb eigelijk 15 nodig. misschien dat jij een linkje weet waar je die dingen van 15 kan bestellen ? zal het vanavond voor de zekerheid nog even gaan opmeten.
vind het wel klote trouwens , de nieuwe kaarten ondersteunen gewoon hdmi, met beeld en geluid zeg maar.
en dat hebben die van mij natuurlijk weer niet
En dan maar hopen dat ze er om kunnen lachenquote:
ehm winterslaap ....quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat moet je kennen als ITér hoor hahaha
Maar ik neem aan dat je de woordkeuze bedoeld, die is wel erg naar hahahah
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, goed werk sgele!
Bakje koffie dan maar?
That's me allright..quote:
Sommige denken zijn echt lachwekkend in het Nederlands jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm winterslaap ....
het is dat ik met gezonde verstand snapte dat hij slaapstand bedoelde
maar goed, de hele woordkeuze enzo
engels en nederlands.......
JEUJ ook weer koppijn bijgekomen
en bedanktquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
Crazy, speciaal voor jou!
[ afbeelding ]
Vergaderingen moeten ze gewoon in de tijd van de baas doen vind ik... het gaat toch ook over werk werk enzo!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en bedankt
maar goed, nog 1.5 uur, dan in mn auto (fiat panda) terug naar huis ... ouders zullen wel raar kijken, dan 2 uur later weer naar een vergadering die waarschijnlijk weer tot uur of 22:00 duurt
* Sgele graait een Droxz Special van tafelquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz zet voor iedereen koffie, thee en droxz specials neer
Almachtige cappucino met suiker en een expresso in 1 bekerquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:49 schreef tripack het volgende:
wat zit er eigenlijk in zo'n specials van je Droxz?
Heb je zo'n kleine schijf in dat ding zitten dan ofzo?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:50 schreef Crazy-M het volgende:
is vergadering voor scoutingdus niet voor werk.
dus gelukkig niet zo zwaar.
[tekenfilm modus]
^*()%&)(()*&@&%&(*)@&$()&%&@)(&%#(*%&)@
[/tekenfilmmodus]
Net op een laptop bijna 500 mb vrij gemaakt, ik sluit af, worden er automatisch updates geinstalleerd.
totale grootte updates: 400 mb.
weer 3 uur voor niks gewerkt
laptop van 5 jaar, wordt vernieuwd, maar moeten er nu nog wel op kunnen werken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je zo'n kleine schijf in dat ding zitten dan ofzo?
Ik hoop dat hij lekker smaakt!quote:
20 gig is wel aan de ZEER krappe kant ja!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
laptop van 5 jaar, wordt vernieuwd, maar moeten er nu nog wel op kunnen werken.
20 gig schijfje
Relaxt! Ik mag hier nog een half uurtje ineternetten, daarna mag ik naar huisquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:04 schreef tripack het volgende:
whoohoo nog 1 uurtje en dan naar huis(nja naar het huis van me vriendin)
echoën....echoën....echoën.....quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:18 schreef tripack het volgende:
je hoort het hier bijna echoën
Tot morgen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:21 schreef Sgele het volgende:
Ik ga naar huis..ben er weer klaar mee voor vandaag
Fijne avond menschen!
5 minuutjes nog, officieel tot half 5.. maar de trein hier voor de deur gaat pas om 16:49... dus werktquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:28 schreef tripack het volgende:dan blijf ik alleen over
fijne avond Dr Droxz
ok subtiele hint thxquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geluid hoeft voor mij echt niet over die HDMI kabel, gaat direct optisch naar mijn spiekersetje
[ afbeelding ]
hahaha , nou jij bent officeel de held vd dagquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, goed werk sgele!
Bakje koffie dan maar?
jezus! gelijk 3 weken ook hahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:03 schreef lynda het volgende:
Zo ik kan weer met een gerust hart de aankomende 3 weken niet op school verschijnen!
dat zijn wel 7 hele schooldagen hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jezus! gelijk 3 weken ook haha
zozo, dan heb je je aardig nuttig gemaakt vandaagquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:18 schreef lynda het volgende:
[..]
dat zijn wel 7 hele schooldagen hoor![]()
Gewoon alvast wat vooruit gewerkt
ik doe met jullie mee, geen zin om te koken vandaagquote:
En niet even gedag zeggen he!quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:21 schreef Bellerophon het volgende:
Ongekend ik was al om 15.00 naar huis gegaan
Ja dat wist ikquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:59 schreef WhiteLightning het volgende:
eej droxz mocht je dit nog lezen , ik zocht testdrive unlimited heh , geen dirt
Sorryquote:
nee sorry, ik zei het alleen omdat ik bang was dat je met de verkeerde bezig was hahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja dat wist ikBen al voor je bezig hoor.
Foei!quote:
Volgens mij mag dat nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Zeg, weet iemand trouwens of er nou gerookt mag worden in leaseauto's?
Okee, het gebeurt bij mij evengoed wel, maar ben alleen ff benieuwd of het nou de bedoeling is of niet![]()
ja hoor geen probleemquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
downloaden gaat langzaam vandaag zeg 750 kb/sec.
Ik ga eerst ff gamen, zet daarna die downloaden aan... pak hem morgen uit + ftp openzetten, goed?
p.s Kom je nog op TS?
Nee dat mag niet, de kosten die gemaakt worden voor het reinigen van de auto (als erin gerookt is) zijn dan ook voor de eigenaar van de autoquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Zeg, weet iemand trouwens of er nou gerookt mag worden in leaseauto's?
Okee, het gebeurt bij mij evengoed wel, maar ben alleen ff benieuwd of het nou de bedoeling is of niet![]()
Schavuit!quote:
Gatverquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat mag niet, de kosten die gemaakt worden voor het reinigen van de auto (als erin gerookt is) zijn dan ook voor de eigenaar van de auto
schobbejak!quote:
Geen flauw idee, hangt natuurlijk er vanaf wat ze allemaal moeten doenquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gatver
Enig idee wat zoiets kost?
Deze auto heb ik nog 4 jaar, dus als dit 200 euro kost rook ik lekker door
Ik had hier van de week een aantal links gepost naar die plaatjesquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:01 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga even wat lolcats verzamelen voor de sprays in css
Jij bent goed bezig!quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Voor jou
http://www.youtube.com/watch?v=_UjJlFSTu2s&feature=related
Smokez's zijn bukkake party's zijn ook in zijn auto hequote:Op donderdag 21 februari 2008 19:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geen flauw idee, hangt natuurlijk er vanaf wat ze allemaal moeten doen
Hehe geweldige show is datquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig!![]()
Ken die show zo goed als uit mijn hoofd!
outdtdtdtd maar blijft leukquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:31 schreef Bellerophon het volgende:
GeniaalScreamers
http://www.youtube.com/watch?v=8d2pxc1TSVQ&feature=related
My god, ik luister nu de hele tijd Jochem Myjer, en ben me toch in een flauwe buiquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
outdtdtdtd maar blijft leuk
p.s WL waar blijf je nou op TS?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Smokez's zijn bukkake party's zijn ook in zijn auto he
Je moeder, da's een teMeijerquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:56 schreef Bellerophon het volgende:
Of is het nou Meijer?
Serieus? Heftuuugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |