ja daarom wil ik ook aan de lunch ha haquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vanmiddag maar even rusten dan? Zal je lichaam wel goed doen
Pc was gister al klaarquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah je hebt je pc gefixedof was die klus gisteren al geklaard ?
da's dan wel handig ja!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Pc was gister al klaarVanochtend 1001 dingen die gedaan moesten worden dus wekker maar gezet
quote:
Jou moederquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
(je moeder... uh... laat maar zitten)
en hoe is het daar in ny?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:02 schreef lynda het volgende:
Woohoo mail van broer(tje) vanuit NY![]()
Me ma helemaal pissed dat hij niet even gebeld heeft oid maar mij wel een email stuurt
ben je ook mooi klaar meequote:Op donderdag 21 februari 2008 12:03 schreef Crazy-M het volgende:
ben weer op het werk
heb nu een fiat panda als tijdelijk vervangende auto.
Is niet bekend hoe lang reparatie duurt ...
rijd al jaar opel, 1 keer de oliedrukregelaar die er uit knalde, rijd 3 weken een vw fox, en ik rijd de versnellingsbak aan gort
maar goed, weer afwachten dan maar wanneer ik hem weer terug heb
Goed! Vermaakt zich goed, koopt teveel en gaan nog naar basketbalwedstrijd toe van de weekquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en hoe is het daar in ny?
Bakje thee schat?quote:
hier de hele ochtend met de auto bezig geweestquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo maar even wat eten, heb honger zeg.
oja, en zin om te roken hahaha
damn, heb hier echt nog geen moer gedaan vandaag, en heb eigenlijk genoeg te doen hahaha
hier eten we pas om 13:00.... en dan maar klagen dat er gebeld wordt wanneer we lunchenquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo maar even wat eten, heb honger zeg.
oja, en zin om te roken hahaha
damn, heb hier echt nog geen moer gedaan vandaag, en heb eigenlijk genoeg te doen hahaha
* Dr.Droxz geeft Lynda een overheerlijk bakje, met liefde gemaakte, theequote:
Vooral dat met liefde gemaakt doet het hemquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft Lynda een overheerlijk bakje, met liefde gemaakte, thee
het zit je wel lekker mee hequote:Op donderdag 21 februari 2008 12:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier de hele ochtend met de auto bezig geweest
Das wel minder ja! Maar... je bent er weer!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier de hele ochtend met de auto bezig geweest
Redelijk bekend.. Wij hadden dan pauze wanneer we zelf wouden en gingen ook gewoon roken.. Gaat die kut telefoon mochten we of van het dakterras heeeeeeeeeeeeel snel naar de telefoon rennen of heel snel je eten naar binnen proberen te werken om niet met een hoop gesmak de telefoon op te nemenquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:12 schreef tripack het volgende:
[..]
hier eten we pas om 13:00.... en dan maar klagen dat er gebeld wordt wanneer we lunchen
dat klinkt lekker!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:14 schreef lynda het volgende:
hehehe mama is lief!!!
Belt net op ik ga nu daar heen maar me auto staat bij de broodjeszaak moet ik wat meenemen?
bij welke sta je dan? Ja bij die lekkere.. overheerlijk broodje CARPACCIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik eet normaal ook rond dat tijdstip, maar heb nu gewoon trek, en zin om te roken ahahahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:12 schreef tripack het volgende:
[..]
hier eten we pas om 13:00.... en dan maar klagen dat er gebeld wordt wanneer we lunchen
Als je het maar proeft hequote:Op donderdag 21 februari 2008 12:15 schreef lynda het volgende:
[..]
Vooral dat met liefde gemaakt doet het hem
Wie is er niet groot mee worden!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat klinkt lekker!
ik heb een boterham pindakaas!
ik moest ook nog lachen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wie is er niet groot mee worden!
(sorry draculettetje, is een grapje he)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |