zozo, dan heb je je aardig nuttig gemaakt vandaagquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:18 schreef lynda het volgende:
[..]
dat zijn wel 7 hele schooldagen hoor![]()
Gewoon alvast wat vooruit gewerkt
ik doe met jullie mee, geen zin om te koken vandaagquote:
En niet even gedag zeggen he!quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:21 schreef Bellerophon het volgende:
Ongekend ik was al om 15.00 naar huis gegaan
Ja dat wist ikquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:59 schreef WhiteLightning het volgende:
eej droxz mocht je dit nog lezen , ik zocht testdrive unlimited heh , geen dirt
Sorryquote:
nee sorry, ik zei het alleen omdat ik bang was dat je met de verkeerde bezig was hahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja dat wist ikBen al voor je bezig hoor.
Foei!quote:
Volgens mij mag dat nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Zeg, weet iemand trouwens of er nou gerookt mag worden in leaseauto's?
Okee, het gebeurt bij mij evengoed wel, maar ben alleen ff benieuwd of het nou de bedoeling is of niet![]()
ja hoor geen probleemquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
downloaden gaat langzaam vandaag zeg 750 kb/sec.
Ik ga eerst ff gamen, zet daarna die downloaden aan... pak hem morgen uit + ftp openzetten, goed?
p.s Kom je nog op TS?
Nee dat mag niet, de kosten die gemaakt worden voor het reinigen van de auto (als erin gerookt is) zijn dan ook voor de eigenaar van de autoquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Zeg, weet iemand trouwens of er nou gerookt mag worden in leaseauto's?
Okee, het gebeurt bij mij evengoed wel, maar ben alleen ff benieuwd of het nou de bedoeling is of niet![]()
Schavuit!quote:
Gatverquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat mag niet, de kosten die gemaakt worden voor het reinigen van de auto (als erin gerookt is) zijn dan ook voor de eigenaar van de auto
schobbejak!quote:
Geen flauw idee, hangt natuurlijk er vanaf wat ze allemaal moeten doenquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gatver
Enig idee wat zoiets kost?
Deze auto heb ik nog 4 jaar, dus als dit 200 euro kost rook ik lekker door
Ik had hier van de week een aantal links gepost naar die plaatjesquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:01 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga even wat lolcats verzamelen voor de sprays in css
Jij bent goed bezig!quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Voor jou
http://www.youtube.com/watch?v=_UjJlFSTu2s&feature=related
Smokez's zijn bukkake party's zijn ook in zijn auto hequote:Op donderdag 21 februari 2008 19:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geen flauw idee, hangt natuurlijk er vanaf wat ze allemaal moeten doen
Hehe geweldige show is datquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig!![]()
Ken die show zo goed als uit mijn hoofd!
outdtdtdtd maar blijft leukquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:31 schreef Bellerophon het volgende:
GeniaalScreamers
http://www.youtube.com/watch?v=8d2pxc1TSVQ&feature=related
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |