Geluid hoeft voor mij echt niet over die HDMI kabel, gaat direct optisch naar mijn spiekersetjequote:Op donderdag 21 februari 2008 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb aan 2 meter genoeg. ik heb eigelijk 15 nodig. misschien dat jij een linkje weet waar je die dingen van 15 kan bestellen ? zal het vanavond voor de zekerheid nog even gaan opmeten.
vind het wel klote trouwens , de nieuwe kaarten ondersteunen gewoon hdmi, met beeld en geluid zeg maar.
en dat hebben die van mij natuurlijk weer niet
En dan maar hopen dat ze er om kunnen lachenquote:
ehm winterslaap ....quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat moet je kennen als ITér hoor hahaha
Maar ik neem aan dat je de woordkeuze bedoeld, die is wel erg naar hahahah
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, goed werk sgele!
Bakje koffie dan maar?
That's me allright..quote:
Sommige denken zijn echt lachwekkend in het Nederlands jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm winterslaap ....
het is dat ik met gezonde verstand snapte dat hij slaapstand bedoelde
maar goed, de hele woordkeuze enzo
engels en nederlands.......
JEUJ ook weer koppijn bijgekomen
en bedanktquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
Crazy, speciaal voor jou!
[ afbeelding ]
Vergaderingen moeten ze gewoon in de tijd van de baas doen vind ik... het gaat toch ook over werk werk enzo!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en bedankt
maar goed, nog 1.5 uur, dan in mn auto (fiat panda) terug naar huis ... ouders zullen wel raar kijken, dan 2 uur later weer naar een vergadering die waarschijnlijk weer tot uur of 22:00 duurt
* Sgele graait een Droxz Special van tafelquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz zet voor iedereen koffie, thee en droxz specials neer
Almachtige cappucino met suiker en een expresso in 1 bekerquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:49 schreef tripack het volgende:
wat zit er eigenlijk in zo'n specials van je Droxz?
Heb je zo'n kleine schijf in dat ding zitten dan ofzo?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:50 schreef Crazy-M het volgende:
is vergadering voor scoutingdus niet voor werk.
dus gelukkig niet zo zwaar.
[tekenfilm modus]
^*()%&)(()*&@&%&(*)@&$()&%&@)(&%#(*%&)@
[/tekenfilmmodus]
Net op een laptop bijna 500 mb vrij gemaakt, ik sluit af, worden er automatisch updates geinstalleerd.
totale grootte updates: 400 mb.
weer 3 uur voor niks gewerkt
laptop van 5 jaar, wordt vernieuwd, maar moeten er nu nog wel op kunnen werken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je zo'n kleine schijf in dat ding zitten dan ofzo?
Ik hoop dat hij lekker smaakt!quote:
20 gig is wel aan de ZEER krappe kant ja!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
laptop van 5 jaar, wordt vernieuwd, maar moeten er nu nog wel op kunnen werken.
20 gig schijfje
Relaxt! Ik mag hier nog een half uurtje ineternetten, daarna mag ik naar huisquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:04 schreef tripack het volgende:
whoohoo nog 1 uurtje en dan naar huis(nja naar het huis van me vriendin)
echoën....echoën....echoën.....quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:18 schreef tripack het volgende:
je hoort het hier bijna echoën
Tot morgen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:21 schreef Sgele het volgende:
Ik ga naar huis..ben er weer klaar mee voor vandaag
Fijne avond menschen!
5 minuutjes nog, officieel tot half 5.. maar de trein hier voor de deur gaat pas om 16:49... dus werktquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:28 schreef tripack het volgende:dan blijf ik alleen over
fijne avond Dr Droxz
ok subtiele hint thxquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geluid hoeft voor mij echt niet over die HDMI kabel, gaat direct optisch naar mijn spiekersetje
[ afbeelding ]
hahaha , nou jij bent officeel de held vd dagquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, goed werk sgele!
Bakje koffie dan maar?
jezus! gelijk 3 weken ook hahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:03 schreef lynda het volgende:
Zo ik kan weer met een gerust hart de aankomende 3 weken niet op school verschijnen!
dat zijn wel 7 hele schooldagen hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jezus! gelijk 3 weken ook haha
zozo, dan heb je je aardig nuttig gemaakt vandaagquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:18 schreef lynda het volgende:
[..]
dat zijn wel 7 hele schooldagen hoor![]()
Gewoon alvast wat vooruit gewerkt
ik doe met jullie mee, geen zin om te koken vandaagquote:
En niet even gedag zeggen he!quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:21 schreef Bellerophon het volgende:
Ongekend ik was al om 15.00 naar huis gegaan
Ja dat wist ikquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:59 schreef WhiteLightning het volgende:
eej droxz mocht je dit nog lezen , ik zocht testdrive unlimited heh , geen dirt
Sorryquote:
nee sorry, ik zei het alleen omdat ik bang was dat je met de verkeerde bezig was hahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja dat wist ikBen al voor je bezig hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |