Ik weet niet...quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:58 schreef Bellerophon het volgende:
Sgele het is nu wel weer rustig hier, rarara hoe komt dat
Dit is gewoon zo'n dagquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:09 schreef Crazy-M het volgende:
pff, blijft fout gaanloop ik naar de lunch ... krijg ik kilo zand in de ogen ....
maar goed, komt allemaal wel weer goed.... denk ik
En of!quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik weet niet...
* Sgele mompelt iets over cabaret...
niet eerder een dag, denk dat vanaf nu vaker dingen fout zullen gan. Simpel weg TE veel aan mn kop. En helaas alleen prive dingen die vanzelf weer op de rit moeten komen. Tot die tijd: hopen op goodluck maar nu na 2 a 3 weken zit het er ff doorheen, hopelijk dus maar ff tijdelijk en dat het weer snel beter gaatquote:
Je had vandaag volgens mij beter in bed kunnen blijven liggenquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:12 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M komt er nu ook achter dat zonnenbril + navigatiesysteem nog in de auto ligt ... die nu in de garage is ....
Het is niet jouw dag vandaag he?quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:12 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M komt er nu ook achter dat zonnenbril + navigatiesysteem nog in de auto ligt ... die nu in de garage is ....
In geval dat je het nodig hebt, spui dan hier even je galquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet eerder een dag, denk dat vanaf nu vaker dingen fout zullen gan. Simpel weg TE veel aan mn kop. En helaas alleen prive dingen die vanzelf weer op de rit moeten komen. Tot die tijd: hopen op goodluck maar nu na 2 a 3 weken zit het er ff doorheen, hopelijk dus maar ff tijdelijk en dat het weer snel beter gaat
1 voordeel: ik had geen filequote:Op donderdag 21 februari 2008 13:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je had vandaag volgens mij beter in bed kunnen blijven liggen
Loop naar moeder, en zeg iets in de geest van "liever moeder..."quote:
Das klote man, heb zelf ook een lange tijd te veel aan mijn hoofd gehad (nu ook nog aardig wat).quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet eerder een dag, denk dat vanaf nu vaker dingen fout zullen gan. Simpel weg TE veel aan mn kop. En helaas alleen prive dingen die vanzelf weer op de rit moeten komen. Tot die tijd: hopen op goodluck maar nu na 2 a 3 weken zit het er ff doorheen, hopelijk dus maar ff tijdelijk en dat het weer snel beter gaat
quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Loop naar moeder, en zeg iets in de geest van "liever moeder..."
Goed zoquote:
Sommige mensen he, die kunnen beter... uh... kan ik hier beter niet posten zeg maarquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:28 schreef lynda het volgende:
[..]
helpt helaas niet
En goh kennis van me is niet beetje jaloersdom wicht
Please, do sharequote:Op donderdag 21 februari 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sommige mensen he, die kunnen beter... uh... kan ik hier beter niet posten zeg maar
Maar waar is ze jaloers op dan?
Laat ik het dan netjes zeggen: De gifkikkertyfus krijgenquote:
Ik vind van welquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
zo is het alweer wat gezelliger hier ?
jaja wrijf het er ff inquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind van welAlleen is het wel aardig rustig nu, beetje jammer
*wax in*quote:
Jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
zo is het alweer wat gezelliger hier ?
Whehehequote:Op donderdag 21 februari 2008 13:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat ik het dan netjes zeggen: De gifkikkertyfus krijgen
Shut up Daniel-sanquote:
Ik heb me voorgenomen minder te schelden hequote:
Op het feit datquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sommige mensen he, die kunnen beter... uh... kan ik hier beter niet posten zeg maar
Maar waar is ze jaloers op dan?
bron: http://www.raymond.cc/blo(...)-and-pagefilesys/nl/quote:HIBERFIL. sys is een dossier het systeem leidt tot wanneer de computer in winterslaapwijze gaat. De winterslaap neemt alles in geheugen en schrijft het aan uw harde aandrijving als hiberfil.sys- dossier. Als u 512MB van geheugen hebt, dan zal hiberfil.sys over 512MB zijn. Als u 1GB hebt, zal het dossier rond 1GB zijn. Zelfs als u don’t gebruikswinterslaap, hiberfil.sys deze reusachtige hoeveelheid schijfruimte nog zult opnemen.
Ik heb 2GB van ram in mijn laptop, that’s waarom mijn hiberfil.sys- dossier 1.99GB in grootte is! De winterslaap wordt toegelaten door gebrek in Vensters XP en aangezien het gebruikswinterslaap van I don’t bij allen, ik het eveneens zou kunnen uitzetten om mijn 2GB harde aandrijvingsruimte terug te krijgen en iets anders op te slaan.
Here’s hoe te om Winterslaap in Vensters XP uit te zetten.
Ga naar het Comité van de Controle en stel de Opties van de Macht in werking.
Klik op lusje Hibernate en uncheck “Laat winterslaap“ toe;.
hybernation gebruik ik niet. zet altijd mn pc gewoon uit.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:47 schreef Crazy-M het volgende:
WTF
winterslaap op een pc
[..]
bron: http://www.raymond.cc/blo(...)-and-pagefilesys/nl/
jezus.... das dubbel fout hahahahaquote:
hmm mooie vrouw + chocolade + aarbeien = goedquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zoek ik op het woord "goed" in google, krijg je dit:
[ afbeelding ]
Dat moet je kennen als ITér hoor hahahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:47 schreef Crazy-M het volgende:
WTF
winterslaap op een pc
[..]
bron: http://www.raymond.cc/blo(...)-and-pagefilesys/nl/
allemala verleidelijk heh ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:50 schreef tripack het volgende:
[..]
hmm mooie vrouw + chocolade + aarbeien = goed
ik vind het logisch dat je dat plaatje tegenkomt
Dat is zeker niet verkeerd nee!quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:50 schreef tripack het volgende:
[..]
hmm mooie vrouw + chocolade + aarbeien = goed
ik vind het logisch dat je dat plaatje tegenkomt
Geweldigquote:
En is het je al gelukt?quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen minder te schelden he
Zunde... ik zie niksquote:
alleen mooie vrouwen aannemen heh ?quote:
Succes dan maarquote:
jajajajaj!quote:
en intussen zit heel je muis vol met krassen van het op de tafel slaan ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jajajajaj!
Zeker met gamen! Als mensen gewend zijn dat je scheld, en je begint te roepen van "FOEI!" "WAT JAMMER NOU!" "VREDE OP AARDE"
Bij een shooter 'Foei' roepenquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jajajajaj!
Zeker met gamen! Als mensen gewend zijn dat je scheld, en je begint te roepen van "FOEI!" "WAT JAMMER NOU!" "VREDE OP AARDE"
Nee, die mag hij hierheen sturenquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
alleen mooie vrouwen aannemen heh ?
idd, CHEAT NOOB HAX0Rquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bij een shooter 'Foei' roepen![]()
![]()
Heb een dure muis, die laat ik dus wel heel hahahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en intussen zit heel je muis vol met krassen van het op de tafel slaan ?
ik doe beide nl haha
Whehehequote:
"Dat is niet lief" werkt ook lachwekkend trouwensquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bij een shooter 'Foei' roepen![]()
![]()
Dat ken ik niet hoor, ik speel om te winnen... en zit in een fun "clan"....quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe
En voor de fun gamen? Ja dat doe ik
ach ik heb een razor , die zijn ook niet goedkoop, maar toch kan ik het niet laten.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb een dure muis, die laat ik dus wel heel hahaha
Ik probeer voor de fun te gaan spelen, alleen daar kan ik maar niet aan wennen zeg
ik zit in een engelse clan, dan leer je internatinaal schelden hahahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ken ik niet hoor, ik speel om te winnen... en zit in een fun "clan"....
Dank je schat! Jij ook veel succes!quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:14 schreef lynda het volgende:
Zo ik ga maar eens wat aan school doen.. Shoking!
Werk ze nog!
Ik sla eerder mijn drinken van mijn buro af, ipv dat ik het op mijn toetsenbord gooi.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach ik heb een razor , die zijn ook niet goedkoop, maar toch kan ik het niet laten.
das hetzelfde met toetsenborden en bier , gvd moet nog steeds een nieuwe g15 kopen
Wij hebben er ook een paar buitenlanders tussenzitten,quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit in een engelse clan, dan leer je internatinaal schelden hahaha
ik zet nu express mn eten en drinken ver van mn toetsenbord afquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik sla eerder mijn drinken van mijn buro af, ipv dat ik het op mijn toetsenbord gooi.
Dit toetsenbord gaat zowaar al een paar maanden mee!!!
ja al die accenten, moet er enorm om lachen. ik denk dat ik ook belachelijk moet klinken in het engels. zeker weten in het spaans hahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij hebben er ook een paar buitenlanders tussenzitten,
best lachen met die gasten!
Ah joh ontspanning is goedquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ken ik niet hoor, ik speel om te winnen... en zit in een fun "clan"....
Ik wil niet weten hoe jij aan het gamen bentquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zet nu express mn eten en drinken ver van mn toetsenbord af
Dat wil ik ook graag, maar ik drink even snel iets tussendoor en dan is er weer actie in je spelquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zet nu express mn eten en drinken ver van mn toetsenbord af
Dat doe ik wel achter de Wii hahahahaquote:
Welke games?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat doe ik wel achter de Wii hahahaha
Gisteren spellen gefikt, doen we het niet .. ik heb dvd- nodig en heb alleen nog dvd+ liggen
Ik heb mijn vorige dvd van redsteel verneukt, dus die opnieuw gefikt, en Resident Evil 4... werken beide niet hahahaquote:
verschrikkelijk intensief.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe jij aan het gamen bent
Terwijl 19" al niet ontzettend klein isquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
verschrikkelijk intensief.
7.1 geluid om me heen. 19" widescreen voor mn neus![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil eigelijk een grotere monitor24" ofzo
![]()
whaha , bullseye!!! zo gebeurt het dus bij mij ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat wil ik ook graag, maar ik drink even snel iets tussendoor en dan is er weer actie in je spel
en je zet dus even snel je drinken weg. Dat moet je toch zeker bekend voorkomen
zeg we leven in 2008 hoor , moet weer groter heh ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Terwijl 19" al niet ontzettend klein is
Ik speel thuis op een 19",quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Terwijl 19" al niet ontzettend klein is
Mijn 19" widescreen voldoet nog wel eventjesquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg we leven in 2008 hoor , moet weer groter heh ?
Ik probeer wat minder intensief te spelen de laatste tijd. en even te stoppen met gamen en dan pas gaan drinken hahahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha , bullseye!!! zo gebeurt het dus bij mij ook
ik had dat pas ook gedaan. via de vga aansluiting. FOEI hij ging niet verder dan 1024x768quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik speel thuis op een 19",
maar ga deze week even testen hoe het gaat op mijn tv (32")
ja t is een uit de hand gelopen hobby voor mequote:Op donderdag 21 februari 2008 14:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn 19" widescreen voldoet nog wel eventjes
Ah joh dat heb ik met Gadgetsquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja t is een uit de hand gelopen hobby voor me
Ik nu toch die HDMI kabel, die is lang genoeg om hem even tijdelijk door te trekken naar mijn normale pcquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik had dat pas ook gedaan. via de vga aansluiting. FOEI hij ging niet verder dan 1024x768
dus moet toch maar even een goeie kabel halen binnenkort
Noem eens wat?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah joh dat heb ik met Gadgets
ik zet gewoon mn drinken nu op de vensterbank neerquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik probeer wat minder intensief te spelen de laatste tijd. en even te stoppen met gamen en dan pas gaan drinken hahaha
Heb je gisteren trouwens nog een nieuw headset gekocht?
Beetje te grote tv, Ipods, PSP, NDS, HTC Touch Elite, iBook G4, 3 Camera's, vind het leuk om zulke dingen te hebbenquote:
ja dat moet echt megavet zijn. maar, denk wel dat het te groot wordt hahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik nu toch die HDMI kabel, die is lang genoeg om hem even tijdelijk door te trekken naar mijn normale pc
Ben wel benieuwd hoe b.v COD4 er zo groot uitziet
en allemaal aan mekaar gelinked ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Beetje te grote tv, Ipods, PSP, NDS, HTC Touch Elite, iBook G4, 3 Camera's, vind het leuk om zulke dingen te hebben
Doordrinken moet voor jou toch niet zo een groot probleem zijn?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zet gewoon mn drinken nu op de vensterbank neerhelaas staat de verwarming meestal aan, en moet ik meer doordrinken op zon manier haha
ja ik heb een nieuwe mic, ik zal zo meteen gelijk even kijken, gisteren voetbal op tv, dus kwam niets van terecht
Dat zijn allemaal leuke dingen!!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Beetje te grote tv, Ipods, PSP, NDS, HTC Touch Elite, iBook G4, 3 Camera's, vind het leuk om zulke dingen te hebben
Ja inderdaad!!! Resolutie van 1280x720 moet dat wel kunnen tochquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat moet echt megavet zijn. maar, denk wel dat het te groot wordt hahamaja wel gaaf om een keer uit te testen met games
nou geloof me , ik ben echt niet zon grote drinker hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doordrinken moet voor jou toch niet zo een groot probleem zijn?
Vanavond anders ff testen op teamspeak?
Had gisteren nog een stukje gezien van Arsenal dacht ik... die donkere gozer 4 minuten voor tijd
een mooie kopkans toch?
Nu heb ik nog veeeeeeeeeeeul minder zin!quote:
wat kostte die kabel van jou ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja inderdaad!!! Resolutie van 1280x720 moet dat wel kunnen toch
ah je komt me aflossen ? ik ga zo naar huisquote:
Dat is HD readyquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat kostte die kabel van jou ?
* WhiteLightning wil ook een keer full hd gaan gamen
ik heb aan 2 meter genoeg. ik heb eigelijk 15 nodig. misschien dat jij een linkje weet waar je die dingen van 15 kan bestellen ? zal het vanavond voor de zekerheid nog even gaan opmeten.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is HD ready40 euro voor 10 meter
![]()
Nu ben ik echt roken!
hahahaha, goed werk sgele!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:19 schreef Sgele het volgende:
Oeps... ik stuur net een screenshot van een foutmelding op de FAQ pagina's van een opdrachtgever..
Ik zie nu pas, dat in 1 van die tabbladen, van alle pagina's die geopend zijn staat...
GC/ geen reet te doen op je werk # 157![]()
En het recallen van de mail is mislukt
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:19 schreef Sgele het volgende:
Oeps... ik stuur net een screenshot van een foutmelding op de FAQ pagina's van een opdrachtgever..
Ik zie nu pas, dat in 1 van die tabbladen, van alle pagina's die geopend zijn staat...
ai das minderquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:19 schreef Sgele het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |