Noem eens wat?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah joh dat heb ik met Gadgets
ik zet gewoon mn drinken nu op de vensterbank neerquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik probeer wat minder intensief te spelen de laatste tijd. en even te stoppen met gamen en dan pas gaan drinken hahaha
Heb je gisteren trouwens nog een nieuw headset gekocht?
Beetje te grote tv, Ipods, PSP, NDS, HTC Touch Elite, iBook G4, 3 Camera's, vind het leuk om zulke dingen te hebbenquote:
ja dat moet echt megavet zijn. maar, denk wel dat het te groot wordt hahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik nu toch die HDMI kabel, die is lang genoeg om hem even tijdelijk door te trekken naar mijn normale pc
Ben wel benieuwd hoe b.v COD4 er zo groot uitziet
en allemaal aan mekaar gelinked ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Beetje te grote tv, Ipods, PSP, NDS, HTC Touch Elite, iBook G4, 3 Camera's, vind het leuk om zulke dingen te hebben
Doordrinken moet voor jou toch niet zo een groot probleem zijn?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zet gewoon mn drinken nu op de vensterbank neerhelaas staat de verwarming meestal aan, en moet ik meer doordrinken op zon manier haha
ja ik heb een nieuwe mic, ik zal zo meteen gelijk even kijken, gisteren voetbal op tv, dus kwam niets van terecht
Dat zijn allemaal leuke dingen!!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Beetje te grote tv, Ipods, PSP, NDS, HTC Touch Elite, iBook G4, 3 Camera's, vind het leuk om zulke dingen te hebben
Ja inderdaad!!! Resolutie van 1280x720 moet dat wel kunnen tochquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat moet echt megavet zijn. maar, denk wel dat het te groot wordt hahamaja wel gaaf om een keer uit te testen met games
nou geloof me , ik ben echt niet zon grote drinker hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doordrinken moet voor jou toch niet zo een groot probleem zijn?
Vanavond anders ff testen op teamspeak?
Had gisteren nog een stukje gezien van Arsenal dacht ik... die donkere gozer 4 minuten voor tijd
een mooie kopkans toch?
Nu heb ik nog veeeeeeeeeeeul minder zin!quote:
wat kostte die kabel van jou ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja inderdaad!!! Resolutie van 1280x720 moet dat wel kunnen toch
ah je komt me aflossen ? ik ga zo naar huisquote:
Dat is HD readyquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat kostte die kabel van jou ?
* WhiteLightning wil ook een keer full hd gaan gamen
ik heb aan 2 meter genoeg. ik heb eigelijk 15 nodig. misschien dat jij een linkje weet waar je die dingen van 15 kan bestellen ? zal het vanavond voor de zekerheid nog even gaan opmeten.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is HD ready40 euro voor 10 meter
![]()
Nu ben ik echt roken!
hahahaha, goed werk sgele!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:19 schreef Sgele het volgende:
Oeps... ik stuur net een screenshot van een foutmelding op de FAQ pagina's van een opdrachtgever..
Ik zie nu pas, dat in 1 van die tabbladen, van alle pagina's die geopend zijn staat...
GC/ geen reet te doen op je werk # 157![]()
En het recallen van de mail is mislukt
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:19 schreef Sgele het volgende:
Oeps... ik stuur net een screenshot van een foutmelding op de FAQ pagina's van een opdrachtgever..
Ik zie nu pas, dat in 1 van die tabbladen, van alle pagina's die geopend zijn staat...
ai das minderquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:19 schreef Sgele het volgende:
Geluid hoeft voor mij echt niet over die HDMI kabel, gaat direct optisch naar mijn spiekersetjequote:Op donderdag 21 februari 2008 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb aan 2 meter genoeg. ik heb eigelijk 15 nodig. misschien dat jij een linkje weet waar je die dingen van 15 kan bestellen ? zal het vanavond voor de zekerheid nog even gaan opmeten.
vind het wel klote trouwens , de nieuwe kaarten ondersteunen gewoon hdmi, met beeld en geluid zeg maar.
en dat hebben die van mij natuurlijk weer niet
En dan maar hopen dat ze er om kunnen lachenquote:
ehm winterslaap ....quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat moet je kennen als ITér hoor hahaha
Maar ik neem aan dat je de woordkeuze bedoeld, die is wel erg naar hahahah
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, goed werk sgele!
Bakje koffie dan maar?
That's me allright..quote:
Sommige denken zijn echt lachwekkend in het Nederlands jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm winterslaap ....
het is dat ik met gezonde verstand snapte dat hij slaapstand bedoelde
maar goed, de hele woordkeuze enzo
engels en nederlands.......
JEUJ ook weer koppijn bijgekomen
en bedanktquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
Crazy, speciaal voor jou!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |