idd, CHEAT NOOB HAX0Rquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bij een shooter 'Foei' roepen![]()
![]()
Heb een dure muis, die laat ik dus wel heel hahahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en intussen zit heel je muis vol met krassen van het op de tafel slaan ?
ik doe beide nl haha
Whehehequote:
"Dat is niet lief" werkt ook lachwekkend trouwensquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bij een shooter 'Foei' roepen![]()
![]()
Dat ken ik niet hoor, ik speel om te winnen... en zit in een fun "clan"....quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe
En voor de fun gamen? Ja dat doe ik
ach ik heb een razor , die zijn ook niet goedkoop, maar toch kan ik het niet laten.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb een dure muis, die laat ik dus wel heel hahaha
Ik probeer voor de fun te gaan spelen, alleen daar kan ik maar niet aan wennen zeg
ik zit in een engelse clan, dan leer je internatinaal schelden hahahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ken ik niet hoor, ik speel om te winnen... en zit in een fun "clan"....
Dank je schat! Jij ook veel succes!quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:14 schreef lynda het volgende:
Zo ik ga maar eens wat aan school doen.. Shoking!
Werk ze nog!
Ik sla eerder mijn drinken van mijn buro af, ipv dat ik het op mijn toetsenbord gooi.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach ik heb een razor , die zijn ook niet goedkoop, maar toch kan ik het niet laten.
das hetzelfde met toetsenborden en bier , gvd moet nog steeds een nieuwe g15 kopen
Wij hebben er ook een paar buitenlanders tussenzitten,quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit in een engelse clan, dan leer je internatinaal schelden hahaha
ik zet nu express mn eten en drinken ver van mn toetsenbord afquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik sla eerder mijn drinken van mijn buro af, ipv dat ik het op mijn toetsenbord gooi.
Dit toetsenbord gaat zowaar al een paar maanden mee!!!
ja al die accenten, moet er enorm om lachen. ik denk dat ik ook belachelijk moet klinken in het engels. zeker weten in het spaans hahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij hebben er ook een paar buitenlanders tussenzitten,
best lachen met die gasten!
Ah joh ontspanning is goedquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ken ik niet hoor, ik speel om te winnen... en zit in een fun "clan"....
Ik wil niet weten hoe jij aan het gamen bentquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zet nu express mn eten en drinken ver van mn toetsenbord af
Dat wil ik ook graag, maar ik drink even snel iets tussendoor en dan is er weer actie in je spelquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zet nu express mn eten en drinken ver van mn toetsenbord af
Dat doe ik wel achter de Wii hahahahaquote:
Welke games?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat doe ik wel achter de Wii hahahaha
Gisteren spellen gefikt, doen we het niet .. ik heb dvd- nodig en heb alleen nog dvd+ liggen
Ik heb mijn vorige dvd van redsteel verneukt, dus die opnieuw gefikt, en Resident Evil 4... werken beide niet hahahaquote:
verschrikkelijk intensief.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe jij aan het gamen bent
Terwijl 19" al niet ontzettend klein isquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
verschrikkelijk intensief.
7.1 geluid om me heen. 19" widescreen voor mn neus![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil eigelijk een grotere monitor24" ofzo
![]()
whaha , bullseye!!! zo gebeurt het dus bij mij ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat wil ik ook graag, maar ik drink even snel iets tussendoor en dan is er weer actie in je spel
en je zet dus even snel je drinken weg. Dat moet je toch zeker bekend voorkomen
zeg we leven in 2008 hoor , moet weer groter heh ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Terwijl 19" al niet ontzettend klein is
Ik speel thuis op een 19",quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Terwijl 19" al niet ontzettend klein is
Mijn 19" widescreen voldoet nog wel eventjesquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg we leven in 2008 hoor , moet weer groter heh ?
Ik probeer wat minder intensief te spelen de laatste tijd. en even te stoppen met gamen en dan pas gaan drinken hahahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha , bullseye!!! zo gebeurt het dus bij mij ook
ik had dat pas ook gedaan. via de vga aansluiting. FOEI hij ging niet verder dan 1024x768quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik speel thuis op een 19",
maar ga deze week even testen hoe het gaat op mijn tv (32")
ja t is een uit de hand gelopen hobby voor mequote:Op donderdag 21 februari 2008 14:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn 19" widescreen voldoet nog wel eventjes
Ah joh dat heb ik met Gadgetsquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja t is een uit de hand gelopen hobby voor me
Ik nu toch die HDMI kabel, die is lang genoeg om hem even tijdelijk door te trekken naar mijn normale pcquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik had dat pas ook gedaan. via de vga aansluiting. FOEI hij ging niet verder dan 1024x768
dus moet toch maar even een goeie kabel halen binnenkort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |