Ik vind van welquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
zo is het alweer wat gezelliger hier ?
jaja wrijf het er ff inquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind van welAlleen is het wel aardig rustig nu, beetje jammer
*wax in*quote:
Jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
zo is het alweer wat gezelliger hier ?
Whehehequote:Op donderdag 21 februari 2008 13:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat ik het dan netjes zeggen: De gifkikkertyfus krijgen
Shut up Daniel-sanquote:
Ik heb me voorgenomen minder te schelden hequote:
Op het feit datquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sommige mensen he, die kunnen beter... uh... kan ik hier beter niet posten zeg maar
Maar waar is ze jaloers op dan?
bron: http://www.raymond.cc/blo(...)-and-pagefilesys/nl/quote:HIBERFIL. sys is een dossier het systeem leidt tot wanneer de computer in winterslaapwijze gaat. De winterslaap neemt alles in geheugen en schrijft het aan uw harde aandrijving als hiberfil.sys- dossier. Als u 512MB van geheugen hebt, dan zal hiberfil.sys over 512MB zijn. Als u 1GB hebt, zal het dossier rond 1GB zijn. Zelfs als u don’t gebruikswinterslaap, hiberfil.sys deze reusachtige hoeveelheid schijfruimte nog zult opnemen.
Ik heb 2GB van ram in mijn laptop, that’s waarom mijn hiberfil.sys- dossier 1.99GB in grootte is! De winterslaap wordt toegelaten door gebrek in Vensters XP en aangezien het gebruikswinterslaap van I don’t bij allen, ik het eveneens zou kunnen uitzetten om mijn 2GB harde aandrijvingsruimte terug te krijgen en iets anders op te slaan.
Here’s hoe te om Winterslaap in Vensters XP uit te zetten.
Ga naar het Comité van de Controle en stel de Opties van de Macht in werking.
Klik op lusje Hibernate en uncheck “Laat winterslaap“ toe;.
hybernation gebruik ik niet. zet altijd mn pc gewoon uit.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:47 schreef Crazy-M het volgende:
WTF
winterslaap op een pc
[..]
bron: http://www.raymond.cc/blo(...)-and-pagefilesys/nl/
jezus.... das dubbel fout hahahahaquote:
hmm mooie vrouw + chocolade + aarbeien = goedquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zoek ik op het woord "goed" in google, krijg je dit:
[ afbeelding ]
Dat moet je kennen als ITér hoor hahahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:47 schreef Crazy-M het volgende:
WTF
winterslaap op een pc
[..]
bron: http://www.raymond.cc/blo(...)-and-pagefilesys/nl/
allemala verleidelijk heh ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:50 schreef tripack het volgende:
[..]
hmm mooie vrouw + chocolade + aarbeien = goed
ik vind het logisch dat je dat plaatje tegenkomt
Dat is zeker niet verkeerd nee!quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:50 schreef tripack het volgende:
[..]
hmm mooie vrouw + chocolade + aarbeien = goed
ik vind het logisch dat je dat plaatje tegenkomt
Geweldigquote:
En is het je al gelukt?quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen minder te schelden he
Zunde... ik zie niksquote:
alleen mooie vrouwen aannemen heh ?quote:
Succes dan maarquote:
jajajajaj!quote:
en intussen zit heel je muis vol met krassen van het op de tafel slaan ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jajajajaj!
Zeker met gamen! Als mensen gewend zijn dat je scheld, en je begint te roepen van "FOEI!" "WAT JAMMER NOU!" "VREDE OP AARDE"
Bij een shooter 'Foei' roepenquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jajajajaj!
Zeker met gamen! Als mensen gewend zijn dat je scheld, en je begint te roepen van "FOEI!" "WAT JAMMER NOU!" "VREDE OP AARDE"
Nee, die mag hij hierheen sturenquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
alleen mooie vrouwen aannemen heh ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |