Eetze!!!!!!!!quote:
Die ultra rechtse pagina toch? hahahahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zou dat die leraar zijn die ze hebben opgepakt, vanwege een 'dubieuze website' ?
eet smakelijk!quote:
Leraar in de weet-niet-kunde?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij geeft aan nog een leraar te zijn ook, een geschiedenis leraar (dacht ik).
Die gozer is gewoon niet helemaal goed, en moet lekker optyfen naar zijn telraam!
Zo dat is er even uit
Eet ze!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die ultra rechtse pagina toch? hahahaha
Maar ik ben even eten/roken !
Even goed rusten damequote:Op donderdag 21 februari 2008 12:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eet smakelijk!
mijn thee is op dus ik ben mn bed ff in!
fijne middag !
Doei doei!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eet smakelijk!
mijn thee is op dus ik ben mn bed ff in!
fijne middag !
Ik weet niet...quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:58 schreef Bellerophon het volgende:
Sgele het is nu wel weer rustig hier, rarara hoe komt dat
Dit is gewoon zo'n dagquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:09 schreef Crazy-M het volgende:
pff, blijft fout gaanloop ik naar de lunch ... krijg ik kilo zand in de ogen ....
maar goed, komt allemaal wel weer goed.... denk ik
En of!quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik weet niet...
* Sgele mompelt iets over cabaret...
niet eerder een dag, denk dat vanaf nu vaker dingen fout zullen gan. Simpel weg TE veel aan mn kop. En helaas alleen prive dingen die vanzelf weer op de rit moeten komen. Tot die tijd: hopen op goodluck maar nu na 2 a 3 weken zit het er ff doorheen, hopelijk dus maar ff tijdelijk en dat het weer snel beter gaatquote:
Je had vandaag volgens mij beter in bed kunnen blijven liggenquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:12 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M komt er nu ook achter dat zonnenbril + navigatiesysteem nog in de auto ligt ... die nu in de garage is ....
Het is niet jouw dag vandaag he?quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:12 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M komt er nu ook achter dat zonnenbril + navigatiesysteem nog in de auto ligt ... die nu in de garage is ....
In geval dat je het nodig hebt, spui dan hier even je galquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet eerder een dag, denk dat vanaf nu vaker dingen fout zullen gan. Simpel weg TE veel aan mn kop. En helaas alleen prive dingen die vanzelf weer op de rit moeten komen. Tot die tijd: hopen op goodluck maar nu na 2 a 3 weken zit het er ff doorheen, hopelijk dus maar ff tijdelijk en dat het weer snel beter gaat
1 voordeel: ik had geen filequote:Op donderdag 21 februari 2008 13:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je had vandaag volgens mij beter in bed kunnen blijven liggen
Loop naar moeder, en zeg iets in de geest van "liever moeder..."quote:
Das klote man, heb zelf ook een lange tijd te veel aan mijn hoofd gehad (nu ook nog aardig wat).quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet eerder een dag, denk dat vanaf nu vaker dingen fout zullen gan. Simpel weg TE veel aan mn kop. En helaas alleen prive dingen die vanzelf weer op de rit moeten komen. Tot die tijd: hopen op goodluck maar nu na 2 a 3 weken zit het er ff doorheen, hopelijk dus maar ff tijdelijk en dat het weer snel beter gaat
quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Loop naar moeder, en zeg iets in de geest van "liever moeder..."
Goed zoquote:
Sommige mensen he, die kunnen beter... uh... kan ik hier beter niet posten zeg maarquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:28 schreef lynda het volgende:
[..]
helpt helaas niet
En goh kennis van me is niet beetje jaloersdom wicht
Please, do sharequote:Op donderdag 21 februari 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sommige mensen he, die kunnen beter... uh... kan ik hier beter niet posten zeg maar
Maar waar is ze jaloers op dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |