Uiteraard... hoe kan het ook andersquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Morgen weer minimaal 12 uur, hopelijk uurtje of 2 kan ik weer rustig de nacht doorwerken

Dan is het goedquote:

niet aangezien ik werk tot 4 uur en rond 6 uur 's ochtends thuis benquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Uiteraard... hoe kan het ook anders

ik eet wel regelmatig maar ik blijf gewoon kleinquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan is het goed
Ik ben er wel groot mee geworden, maar groot zijn is ook niet alles

Rust goed uit en tot snelquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:31 schreef draculettetje het volgende:
dat zeker
ik heb de mijne er nu ook bijna op zitten nog ff koppie thee en dan weer richting mn bedje

Mwah daar kies je toch zelf voor? Of niet?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:32 schreef lynda het volgende:
[..]
niet aangezien ik werk tot 4 uur en rond 6 uur 's ochtends thuis ben

Die pannenkoek, of zijn kloon "Leugen" heeft hier toch wel is gepost?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
o djeez, krijg straks vast weer een ban voor de Frontpage...
Die gast "Waarheid", kennen jullie die toevallig?

wat dan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:

Dan mag ik toch wel tot minimaal 12 uur in me bed blijven liggen en hopen dat ik het langer volhoudquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah daar kies je toch zelf voor? Of niet?

Waarheid, dat is zo'n misselijkmakend kloteventje hequote:Op donderdag 21 februari 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:

Dat is een geloofsfreak ofzo, echt ziek.quote:

Mijn zegen heb jequote:Op donderdag 21 februari 2008 12:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan mag ik toch wel tot minimaal 12 uur in me bed blijven liggen en hopen dat ik het langer volhoud
 Zou willen dat ik dat ook kon zeg
  Zou willen dat ik dat ook kon zeg

Juist!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die pannenkoek, of zijn kloon "Leugen" heeft hier toch wel is gepost?

Droxz to the rescue!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is een geloofsfreak ofzo, echt ziek.
Mensen die op elk bericht op de frontpage zeuren dat dat allemaal niet kan/mag
omdat god dit, en god dat.. sorry dan kan ik het niet laten wat plaatjes te posten enzo op de frontpage.

Ik denk niet dat hij dat is, maar iemand die wil meeliften op zijn naamsbekendheid.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die pannenkoek, of zijn kloon "Leugen" heeft hier toch wel is gepost?

ow ik snap het alquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is een geloofsfreak ofzo, echt ziek.
Mensen die op elk bericht op de frontpage zeuren dat dat allemaal niet kan/mag
omdat god dit, en god dat.. sorry dan kan ik het niet laten wat plaatjes te posten enzo op de frontpage.

Moraalridders die verbeten achter hun pc zitten omdat ze in dagelijkse leven niks durven of kunnen waarmakenquote:

Weet ik niet hahaha maar ze vinden het meestal niet echt cool die (grote) plaatjes op de FP.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz to the rescue!
Haha en dat waren natuurlijk plaatjes waarvan men kan zeggen, mwah we bannen je even?

Beide figuren zijn irritant genoeg om in mijn optiek verbannen te mogen worden naar de steentijdquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat is, maar iemand die wil meeliften op zijn naamsbekendheid.

Whehehe, ik serieus nog nooitquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weet ik niet hahaha maar ze vinden het meestal niet echt cool die (grote) plaatjes op de FP.
Heb zo vaak een ban gehad daar, gewoon lachwekkend
 Voel me ineens zo ontzettend braaf
  Voel me ineens zo ontzettend braaf

Hij geeft aan nog een leraar te zijn ook, een geschiedenis leraar (dacht ik).quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moraalridders die verbeten achter hun pc zitten omdat ze in dagelijkse leven niks durven of kunnen waarmaken

Die zin post ik standaard als het over geloof gaatquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:44 schreef Sgele het volgende:
Bij al die nieuws items over Geloof dingen, is altijd een van de eerste posts
"WAARHEID kom er maar in!"

Zou dat die leraar zijn die ze hebben opgepakt, vanwege een 'dubieuze website' ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij geeft aan nog een leraar te zijn ook, een geschiedenis leraar (dacht ik).
Die gozer is gewoon niet helemaal goed, en moet lekker optyfen naar zijn telraam!
Zo dat is er even uit

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |