Vergaderingen moeten ze gewoon in de tijd van de baas doen vind ik... het gaat toch ook over werk werk enzo!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en bedankt
maar goed, nog 1.5 uur, dan in mn auto (fiat panda) terug naar huis ... ouders zullen wel raar kijken, dan 2 uur later weer naar een vergadering die waarschijnlijk weer tot uur of 22:00 duurt
* Sgele graait een Droxz Special van tafelquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz zet voor iedereen koffie, thee en droxz specials neer
Almachtige cappucino met suiker en een expresso in 1 bekerquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:49 schreef tripack het volgende:
wat zit er eigenlijk in zo'n specials van je Droxz?
Heb je zo'n kleine schijf in dat ding zitten dan ofzo?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:50 schreef Crazy-M het volgende:
is vergadering voor scoutingdus niet voor werk.
dus gelukkig niet zo zwaar.
[tekenfilm modus]
^*()%&)(()*&@&%&(*)@&$()&%&@)(&%#(*%&)@
[/tekenfilmmodus]
Net op een laptop bijna 500 mb vrij gemaakt, ik sluit af, worden er automatisch updates geinstalleerd.
totale grootte updates: 400 mb.
weer 3 uur voor niks gewerkt
laptop van 5 jaar, wordt vernieuwd, maar moeten er nu nog wel op kunnen werken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je zo'n kleine schijf in dat ding zitten dan ofzo?
Ik hoop dat hij lekker smaakt!quote:
20 gig is wel aan de ZEER krappe kant ja!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
laptop van 5 jaar, wordt vernieuwd, maar moeten er nu nog wel op kunnen werken.
20 gig schijfje
Relaxt! Ik mag hier nog een half uurtje ineternetten, daarna mag ik naar huisquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:04 schreef tripack het volgende:
whoohoo nog 1 uurtje en dan naar huis(nja naar het huis van me vriendin)
echoën....echoën....echoën.....quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:18 schreef tripack het volgende:
je hoort het hier bijna echoën
Tot morgen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:21 schreef Sgele het volgende:
Ik ga naar huis..ben er weer klaar mee voor vandaag
Fijne avond menschen!
5 minuutjes nog, officieel tot half 5.. maar de trein hier voor de deur gaat pas om 16:49... dus werktquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:28 schreef tripack het volgende:dan blijf ik alleen over
fijne avond Dr Droxz
ok subtiele hint thxquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geluid hoeft voor mij echt niet over die HDMI kabel, gaat direct optisch naar mijn spiekersetje
[ afbeelding ]
hahaha , nou jij bent officeel de held vd dagquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, goed werk sgele!
Bakje koffie dan maar?
jezus! gelijk 3 weken ook hahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:03 schreef lynda het volgende:
Zo ik kan weer met een gerust hart de aankomende 3 weken niet op school verschijnen!
dat zijn wel 7 hele schooldagen hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jezus! gelijk 3 weken ook haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |