Zo af en toe moet dat kunnen hè.quote:
Dat ze in de zomer een nieuwe trainer moeten gaan zoeken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:46 schreef Kuukske het volgende:
Brandts weg bij NAC Breda Wat zijn daar de gevolgen van schatten?
We houden van je. Op een volledig seksloze manier. Meer een soort verbondenheid. Maar dan alleen omdat je uit Breda komt. Dus. Vandaar. Enzo.quote:
Lullig.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:22 schreef JDude het volgende:
Dat ze in de zomer een nieuwe trainer moeten gaan zoeken.
Hij komt niet eens uit Breda!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:22 schreef Dalamar het volgende:
We houden van je. Op een volledig seksloze manier. Meer een soort verbondenheid. Maar dan alleen omdat je uit Breda komt. Dus. Vandaar. Enzo.
Ehm.. weer?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:09 schreef HPoi het volgende:
tvp dan maar weer.
Die heeft nu toch een veul bekendere club of niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:05 schreef bassieVL het volgende:
Ik hoorde dat komend seizoen Erwin Koeman komt bij NAC.
Oh. Dat dacht ik.. Maar ik moet ook niet nadenken over voetbal.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:25 schreef bassieVL het volgende:
Nee hoor.
Ohw oké.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:27 schreef bassieVL het volgende:
Hij was trainer van Feyenoord vorig jaar.
http://monitor.livep2000.nl/quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:36 schreef djenneke het volgende:
Heeft er iemand nog dat linkje naar meldingen over brandweer en politie in Breda?
Er kunnen nooit genoeg Rizzo-adoratie topiques zijnquote:
Ga es met jezelf praten ofzoquote:
thanks! Ben vanochtend wakker geworden met een brandlucht, stond er een auto in de fik in straat. Blijkbaar is dit niet eens meer lokaal nieuwswaardig. Ik voel me niet meer veilig in mijn eigen stadquote:
Ik neem aan dat je hebt teruggebladerd in de meldingen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:45 schreef djenneke het volgende:
thanks! Ben vanochtend wakker geworden met een brandlucht, stond er een auto in de fik in straat. Blijkbaar is dit niet eens meer lokaal nieuwswaardig. Ik voel me niet meer veilig in mijn eigen stad
moet ik 'm uitleggen???quote:
Parijse toestanden in Breedje Daa.quote:Op woensdag 30 januari 2008 07:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hebt teruggebladerd in de meldingen?
2quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:55 schreef BossFight het volgende:
Hoeveel auto's zijn er nou in totaal in vlammen op gegaan hier in Breda dan?
Ja he, vroeger toen ik nog in de Brusselstraat woonde was daar ook een keer een auto in de fik gestoken. Het wordt steeds erger, nu zijn het er al 2.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:14 schreef BossFight het volgende:
Wauw, 2 hele auto's! Het is inderdaad NET Parijs jongens!
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:26 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ja he, vroeger toen ik nog in de Brusselstraat woonde was daar ook een keer een auto in de fik gestoken. Het wordt steeds erger, nu zijn het er al 2.
Er is nog een topic reeks over funda in ONZ denk ik dat het was. Misschien moet je daar eens doorheen bladeren.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:17 schreef cul_non_kul het volgende:
G'morgen Breda.
Dordt is vandaag nat en grauw.
Gisteren nog even door Breda gereden (altijd genieten), even bij mjin tante op de koffie en weer door naar boven de Moerdijk (waar het carnaval nog niet volledig doordringt, maar waar men vooral ook niet weet hoe te carnavallen).
Aangezien ik waarschjijnlijk in Brabant ga werken, zal ik maar eens op Funda kijken wat er in Breda e.o. allemaal een beetje te koop staat (al weet ik dat de woningen daar een stuk duurder zijn dan waar ik woon en het qua reizen geen probleem zou zijn omdat ik altijd tegen de files in rijd).
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:26 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ja he, vroeger toen ik nog in de Brusselstraat woonde was daar ook een keer een auto in de fik gestoken. Het wordt steeds erger, nu zijn het er al 2.
Kuuk en JD zijn uit elkaarquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:24 schreef DutchieBre het volgende:
Sjoow, et encore, je suis là !!!
Heb ik veel gemist ?..
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:36 schreef Dalamar het volgende:
[..]
...
Bossfight is uit de kast gekomen
....
Kijk, als je nu had gezegd dat Ritchie weer haar had gekregen had ik het wel geloofd, maar dat ie geen bier meer drinkt, haha !!! Helsie heb ik altijd al een stiekeme Nerd gevonden, dus het kan bestquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:36 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Kuuk en JD zijn uit elkaar
Rizzo heeft een vriendin
Ritchie drinkt geen bier meer
bassieVL heeft de IT de rug toegekeerd en is gaan zwerven
Veldmuis heet voortaan Veltmuiz
Helsie is Feyenoord fan geworden
.
.
.
etc...
Alles kan kapotquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:19 schreef JDude het volgende:
Dat eerste puntje is ook niet bijster geloofwaardig.
Dan blijf ik eventjes binnenquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:18 schreef bassieVL het volgende:
zondag tot en met dinsdag op de grote markt?
Zit jij daarom zo te slijmen?quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:00 schreef veldmuis het volgende:
TVP
Ja, maar vooral savonds toch?quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:38 schreef fransbreda het volgende:
Zondag is prinsenbeek wel the place to be! Miss ben ik er ook.
Nee ook smiddags!quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:01 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ja, maar vooral savonds toch?
Tegen die tijd hoop ik al lang weer hoog en droog boven de Moerdijk te zijn!
Bij mij komt ie ongeveer nu pas hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:28 schreef Asics het volgende:
haaaai!
zow! die zaagmans hebben we ook weer lang zien komen vanmiddag.
HEHE !!!
quote:
Hedde nog toffe fotoos gemaakt laatstetijd?quote:
Kiwi is stiekum eigenlijk een mangoquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:36 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Kuuk en JD zijn uit elkaar
Rizzo heeft een vriendin
Ritchie drinkt geen bier meer
bassieVL heeft de IT de rug toegekeerd en is gaan zwerven
Veldmuis heet voortaan Veltmuiz
Helsie is Feyenoord fan geworden
.
.
.
etc...
Geleufde gij da zelluf?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:34 schreef Kuukske het volgende:
Dat ik nog maar één keer per pagina post is af en toe wel waar ja..
Joah.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:42 schreef JDude het volgende:
Geleufde gij da zelluf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |