sure!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:17 schreef cul_non_kul het volgende:
Ik ben geboren Bredanaar, mag ik hier ook posten ondanks dat ik er niet meer woon ?
Ja dat mag!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:17 schreef cul_non_kul het volgende:
Ik ben geboren Bredanaar, mag ik hier ook posten ondanks dat ik er niet meer woon ?
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:20 schreef Asics het volgende:
ik krijg btw wel weer erg veel zin in de zomer wanneer ik de picca in de OP aanschouw.
Ja, gelukkig wel. En 's avonds is het ook wat langer licht aan het worden. Ideaal.quote:
Newsflash.. dat doet ieder geregistreerd lid van FOK!.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:34 schreef cul_non_kul het volgende:
BTW ik zit ff te FOKken terwijl ik werk
Erg he, maar ik mag het zelfs...hehehe manager hequote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:34 schreef cul_non_kul het volgende:
Nac tweemaal Ajax geklopt
Ik woon in Dordt, echt om de hoek ...
Ik heb vorig jaar nog @ Albert Schweitzer Ziekenhuis stage gelopenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:34 schreef cul_non_kul het volgende:
Ik vind een goed ziekenhuis hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:42 schreef cul_non_kul het volgende:
Pfff wat een fabriek is dat he, het A.S. hospitaal
Nu helemaal niks behalve een beetjequote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:43 schreef Asics het volgende:
wat doe je dan?
Sims 3?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:46 schreef Kuukske het volgende:
Clauw! De nieuwe Sims komt al mad snel uit.
Nee, deel 2; Vrije Tijd.quote:
Ja, eindelijk een andere keuken fixen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:53 schreef Clauw het volgende:
Ja die lijkt me ook leuk! en ik zag dat er een badkamer/keuken stuff komt
Heerlijk weer om te fietsen.quote:
Ik doe hetzelfde werk.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:48 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Nu helemaal niks behalve een beetje
fokken, msn-en en hyven.
Ben proj.manager in telecom ... en normaal is het hectisch, maar vandaag lijkt het wel sabbath
Nog anderhalf voor moi. Ik ben wel echt toe aan weekend heur.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:29 schreef Swiffer het volgende:
nog 2 uurtjes en dan weekendddd
Nee, niet in Breda. Maar het altijd mooie Rijen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:31 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
werk je in breda?
toevallig vlakbij het stadion?
Hee hallo, users wegjagen is mijn taakquote:
Ohneeee!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:37 schreef veldmuis het volgende:
TVP! Ik ga Breda verlaten. Vanmiddag dan.
Als jullie me missen: straks ben ik er weer!
Arm schaap. Nou, sterkte dan morgen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:40 schreef Clauw het volgende:
Ik ben vandaag vrij![]()
Maar moet morgen werken
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:58 schreef BossFight het volgende:
GEEN ZIN MEER!!!!!!!!!!
Ah, een lotgenoot. Ik werk in Dordt, woon in Zwijndrecht.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:34 schreef cul_non_kul het volgende:
Nee.. dat niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:00 schreef Kuukske het volgende:
Ja, zit er al schot in de zaak Ritch?
Bij 'die multinational aan de N282' zeker?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:42 schreef bassieVL het volgende:
Nee, niet in Breda. Maar het altijd mooie Rijen.
Ah oké.. bummer. Gaat het nu wel goed met 'r?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:03 schreef Ritchie het volgende:
Nee.. dat niet.
Sterker nog, het gaat nog langer duren ook, vriending gaat iets langer doen over der praktijk.
Ze is er natuurlijk lang uit geweest vorig jaar, vanwege de operatie.
Daar kijk ik inderdaad op uit. Maar officieel liggen wij aan de weg genoemd naar ons bedrijf.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Bij 'die multinational aan de N282' zeker?
Thanks, gaat allemaal heel goed! Ze begint al een aardig buikje te krijgen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:00 schreef Kuukske het volgende:
Ja, zit er al schot in de zaak Ritch?
Oh en As? Hoe is het met mevrouw en mini-As?
Dan hebben we het over hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:10 schreef bassieVL het volgende:
Daar kijk ik inderdaad op uit. Maar officieel liggen wij aan de weg genoemd naar ons bedrijf.
Nouja, op zich is er nu wel een last van der schouders, dus ja, gaat goed!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah oké.. bummer. Gaat het nu wel goed met 'r?
Nope, op de Clemens Maria Hofbauer.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:14 schreef Asics het volgende:
hey Ritch heb jij vroeger op de samenloop gezeten?
beetje late reactie mijnerzijds, ik heb zojuist even geluncht (lekkerbekken enzo)..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:42 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Nee, niet in Breda. Maar het altijd mooie Rijen.
Toevallig kom ik daar ongeveer 5 dagen per week.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:51 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
beetje late reactie mijnerzijds, ik heb zojuist even geluncht (lekkerbekken enzo)..
Maarrem Rijen, daar kom ik (hoe toevallig) geregeld ....
Wonen in Dordt, werken in Capelle ...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:41 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Zeg, waar in Dordt werk jij precies?
Ik kan het nog lezen ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:33 schreef Asics het volgende:
Η αποστολή της ανακάλυψης
heh? wat staat er dan?quote:
Breda ligt om de hoek en ik kom er vaak, o.a. Chasse, de binnenstad, maar ook familie en enkele vrienden. Of een wandeling in het Mastbos en dan bij de Heeren van Oranje een sapje doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:03 schreef Clauw het volgende:
Mis je Breda niet?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:01 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Breda ligt om de hoek en ik kom er vaak, o.a. Chasse, de binnenstad, maar ook familie en enkele vrienden. Of een wandeling in het Mastbos en dan bij de Heeren van Oranje een jupiler doen.
Η αποστολή της ανακάλυψηςquote:
Nerd!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:10 schreef JDude het volgende:
Η αποστολή της ανακάλυψης
He apostole tes anakalypses. Ongeveer.
Terugvindpost, denk ik?
Ik wou net zeggen dat ik een hekel heb aan mensen die dat zeggen, maar toen las ik jouw reply en toen dacht ik van ja dat is toch ff netter gezegd!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:06 schreef Kuukske het volgende:
Een sapje. Dat klinkt deftig.
Ik ben dan ook een heel net meisje.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:04 schreef veldmuis het volgende:
Ik wou net zeggen dat ik een hekel heb aan mensen die dat zeggen, maar toen las ik jouw reply en toen dacht ik van ja dat is toch ff netter gezegd!
Dat blijkt maar weer!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een heel net meisje.
Dat wist jij toch allang.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:09 schreef veldmuis het volgende:
Dat blijkt maar weer!
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:14 schreef veldmuis het volgende:
Ik zag het wederom bevestigd worden.
Zoiets moet je niet plannen, gewoon de stad inlopen, veel bier achteroverslaan en dan komt t helemaal goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:54 schreef grizegrijn het volgende:
Ik wilde volgende week naar de grote optocht gaan kijken, waar kan ik vinden wat er allemaal te doen is in breda? op www.carnavalbreda.nl of zo staan geen tijden of zaaltjes waar iets te doen is.
Iig, hoelaat begint de optocht en waar kan ik het beste gaan staan voor een kans om iets te zien? En wat zijn een paar leuke cafés/zalen om erna nog wat lol te hebben?
De weg wijst zichzelf dus wel naar de carnavalsplekken?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:06 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Zoiets moet je niet plannen, gewoon de stad inlopen, veel bier achteroverslaan en dan komt t helemaal goed.
Mooi plaatje, ik heb vlakbij de Dordtse Dom gewoond (op zondag altijd op tijd wakker van het gebeier)quote:
Asics maakt geen gebruik van Arabische letters, wel van Grieksequote:
Okequote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:24 schreef BossFight het volgende:
Gewoon de grote markt op lopen. Vanuit daar vind je alles wel.
hehe! eindelijk weer eens iemand die gewoon goedeMORGEN zegt!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:41 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen Breda.
Wat een ontzettend amateuristisch PDFje.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:22 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Oke
Maar hoelaat begint op optocht?
http://www.carnavalbreda.(...)rote-optocht2008.pdf dus
Vanaf de 1e verdieping van Café Vulling op de Grote Markt heb je wel een puik uitzicht.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:54 schreef grizegrijn het volgende:
Ik wilde volgende week naar de grote optocht gaan kijken, waar kan ik vinden wat er allemaal te doen is in breda? op www.carnavalbreda.nl of zo staan geen tijden of zaaltjes waar iets te doen is.
Iig, hoelaat begint de optocht en waar kan ik het beste gaan staan voor een kans om iets te zien? En wat zijn een paar leuke cafés/zalen om erna nog wat lol te hebben?
Mprenta?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:07 schreef Asics het volgende:
Μπρέντα
Weet je hoe NAAIEND DRUK het in de vulling is met de optocht. Dan moet je er al om 10 uur gaan staan ofzo om een beetje een plek te hebben waar je wat ziet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Vanaf de 1e verdieping van Café Vulling op de Grote Markt heb je wel een puik uitzicht.
Gekke Grieken.quote:
Oh, ik ben er één keer geweest met carnaval, toen was er plek zatquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:55 schreef BossFight het volgende:
Weet je hoe NAAIEND DRUK het in de vulling is met de optocht. Dan moet je er al om 10 uur gaan staan ofzo om een beetje een plek te hebben waar je wat ziet.
Hoi veldmuis!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:25 schreef veldmuis het volgende:
HALLO BREDANAARS!
het zijn wel rare lui ja.quote:
zeg maar gerust zatheidquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:44 schreef JDude het volgende:
Ik heb zoeen NAC koffiemok.
0-2. Hipheid. [afbeelding]
Ik vind dat zo'n kutkroegquote:Op zondag 27 januari 2008 01:12 schreef Ritchie het volgende:
zo... het was erg gezellig in het Muijseum!
Als ik je nou volgende keer bel, zodat jij ze op kunt maken?quote:Op zondag 27 januari 2008 10:11 schreef fransbreda het volgende:
Gratis bier mag je eigenlijk niet weigeren hé, die bonnen had je op moeten maken.![]()
(een sapje mag ook)
morgen!quote:Op zondag 27 januari 2008 11:05 schreef cul_non_kul het volgende:
G'morgen allen. 't luiden van een kerkklok wekte me, maar ik kruip zo maar weer terug denk ik
Wil je mij bellen?quote:Op zondag 27 januari 2008 10:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als ik je nou volgende keer bel, zodat jij ze op kunt maken?
ag ja, ook geen hele zondag verrot moet je maar denken.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:13 schreef fransbreda het volgende:
Ow en goeiemorgen!! Nac weer 3 puntjes!!![]()
Helaas geen awakenings dit weekend.
Jup, best een tof dingquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:43 schreef Asics het volgende:
hey tha_rizzo, ook een EOS 400D?
leuk hoor!
quote:Op zondag 27 januari 2008 18:07 schreef veldmuis het volgende:
Tijd voor een BredaFOTMeet!
Mits bier.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:07 schreef veldmuis het volgende:
Tijd voor een BredaFOTMeet!
Dat was bij mij ook het eerste wat in mij opkwam.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:55 schreef tha_rizzo het volgende:
Efteling.
Hear here!quote:Op zondag 27 januari 2008 18:58 schreef JDude het volgende:
Het mocht in elk geval wat kosten. Hoe compleet 'over the top' het ook is, het ziet er (op wat details na) allemaal wel netjes afgewerkt uit. Ook qua materiaalkeuze en zo.
Maar goed, doe mij maar gewoon Breda-Centrum. Het grootste deel van de rest van het centrum van Roosendaal heeft volgens mij sinds 1970 geen verfkwast of stratenmaker meer gezien.
Wel een tof spel gescoord, waar Kuuk nu verslaafd aan geraakt is.quote:
-Grottenquote:Op zondag 27 januari 2008 19:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Wel een tof spel gescoord, waar Kuuk nu verslaafd aan geraakt is.
Iets met een door grotten klimmende vrouw met 2 pistolen en een fikse bos hout voor de deur. Ik kijk uiteraard geïnteresseerd mee.
U gaat door voor de koelkast.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:20 schreef tha_rizzo het volgende:
-Grotten
-Twee pistolen
-Vrouw
-Grote ogen
Dat kan niet anders dan Tomb Raider zijn
Als je raadt waar de Roosendaalse foto mee gemaakt isquote:Op zondag 27 januari 2008 19:25 schreef tha_rizzo het volgende:
Wanneer ga ik door voor de auto?
Ik wil graag deze voor m'n vakantie.
Met een telefoon.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je raadt waar de Roosendaalse foto mee gemaakt is.
Je was snellerquote:
same here. De carousel welteverstaanquote:Op zondag 27 januari 2008 18:57 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook het eerste wat in mij opkwam.
FxIFquote:Op zondag 27 januari 2008 19:35 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je was sneller
Komt denk ik omdat ik eventjes bezig was met m'n waslijst voor de opties voor m'n auto die ik nu heb gewonnen
Oh, add-on voor Firefox. Rechtermuisknop op een JPEG en je kunt ook de EXIF ervan bekijken, direct in Firefox. Ideaalquote:
Stelletje nerds.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:57 schreef veldmuis het volgende:
Oh, add-on voor Firefox. Rechtermuisknop op een JPEG en je kunt ook de EXIF ervan bekijken, direct in Firefox. Ideaal.
Hier ben ik, ome veldmuis!quote:Op zondag 27 januari 2008 21:37 schreef veldmuis het volgende:
Je gaat steeds meer posten als Kuukske. Jullie worden écht één. Waar is JDuukske?
Nog maar 11000 ofzo en dan haal ik je in vm.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:37 schreef veldmuis het volgende:
Je gaat steeds meer posten als Kuukske. Jullie worden écht één. Waar is JDuukske?
G'morgen allenquote:Op zondag 27 januari 2008 18:38 schreef JDude het volgende:
Dit...:
[ afbeelding ]
...kwamen we vandaag tegen in Roosendaal. Nieuwste winkelcentrum aldaar. Tja, smaken verschillen, denk ik.
Hier hebbie koffie, dat is iets minder definitief.quote:
Dat is erg lief van je meid. Maar ik drink geen koffie.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier hebbie koffie, dat is iets minder definitief.
Thee dan?quote:Op maandag 28 januari 2008 08:17 schreef BossFight het volgende:
Dat is erg lief van je meid. Maar ik drink geen koffie.
Ik ben helegaar niet verslaafd!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:11 schreef JDude het volgende:
Wel een tof spel gescoord, waar Kuuk nu verslaafd aan geraakt is.
Iets met een door grotten klimmende vrouw met 2 pistolen en een fikse bos hout voor de deur. Ik kijk uiteraard geïnteresseerd mee.
Welke smaak?quote:
Vier? Nu snap ik waarom jij zo stuiterig bent altijd.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:45 schreef BossFight het volgende:
Gewoon de normale, met vier klontjes suiker graag.
Zou wel eens de reden kunnen zijn ja.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vier? Nu snap ik waarom jij zo stuiterig bent altijd.
Dan kun je wel wat suiker gebruiken.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:10 schreef BossFight het volgende:
Zou wel eens de reden kunnen zijn ja.
Nu ben ik daarintegen verre van stuiterig, ik val bijna in slaap in mijn stoel.
Mietje, echte mannen drinken koffiequote:Op maandag 28 januari 2008 08:45 schreef BossFight het volgende:
[..]
Gewoon de normale, met vier klontjes suiker graag.
Echt rommel is dat jaquote:Op zondag 27 januari 2008 14:05 schreef BossFight het volgende:
De eerst volgende die een feestje geeft en euroshopper halve liter blikken bier in huis haalt krijgt er 1 naar zijn fucking hoofd. Wat een grafbende is die zooi zeg. Naast dat het amper door je strot te krijgen is doet het ook niet veel goed voor je hoofd de dag er op. Godverdomme wat heb ik een hoofdpijn.
* Kuukske zet een grote pot thee op tafel.quote:
Lekkelquote:Op maandag 28 januari 2008 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* Kuukske zet een grote pot thee op tafel.
Echte mannen drinken toch bier?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:14 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Mietje, echte mannen drinken koffie
En GEEN Euroshopper bier.quote:
Ook.quote:
Mooi gezegd.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:19 schreef Dalamar het volgende:
En GEEN Euroshopper bier.
Misschien moet ik dan ook maar eens koffie gaan drinken, ik wil natuurlijk niet dat mensen gaan denken dat ik geen echte vent ben.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ook.
Ik drink koffie en bier, ik ben een echte man.
Ja vrouwen, u mag mij even aanraken.
Jij ook hoor K.![]()
Dus vrouwen mogen je aanraken en K. ook.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ook.
Ik drink koffie en bier, ik ben een echte man.
Ja vrouwen, u mag mij even aanraken.
Jij ook hoor K.![]()
Is ook zo'n gedoe. Moet je daarna je handen weer gaan wassen enzo.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:23 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoef je niet per se aan te raken hoor Rizzeau.
Dit lijkt wel een BNN IQ Test vraag.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:25 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Dus vrouwen mogen je aanraken en K. ook.
Je suggereert dat K. eigenlijk geen vrouw is?
Neen, ik maakte een speciaal gebaar naar K.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:25 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Dus vrouwen mogen je aanraken en K. ook.
Je suggereert dat K. eigenlijk geen vrouw is?
Ga jij eens terug naar 't asielquote:Op maandag 28 januari 2008 09:30 schreef BossFight het volgende:
[..]
Is ook zo'n gedoe. Moet je daarna je handen weer gaan wassen enzo.
Ja...quote:Op maandag 28 januari 2008 09:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Neen, ik maakte een speciaal gebaar naar K.
Jij bent gewoon jaloers omdat jij mij niet mag aanraken
Nicequote:Op maandag 28 januari 2008 09:30 schreef Kuukske het volgende:
OOOH! Ik ben op en top vrouw hoor. Op hakken vandaag zelfs!
Dwergenliefde bestaat nogquote:Op maandag 28 januari 2008 09:35 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Nice
Maar goed dat die van mij bijna nooit hakken draagt, ze is al 8 cm groter dan ik
Ik moet wel hele hoge hakken aan doen wil ik net zo lang zijn als JD.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:35 schreef Dalamar het volgende:
Nice
Maar goed dat die van mij bijna nooit hakken draagt, ze is al 8 cm groter dan ik
Kan je nagaan hoe onweerstaanbaar ik ben dat het me gelukt is een grotere vrouw te versieren.quote:
Je reageert er niet gefrustreerd opquote:Op maandag 28 januari 2008 09:43 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe onweerstaanbaar ik ben dat het me gelukt is een grotere vrouw te versieren.
En nee het is niet zo dat ik 1.04m ben en zij 1.12m... Ik zeg het er maar bij voor de zekerheid
Plopperdeplop, dat maak ik zelf wel uit ja!quote:Je reageert er niet gefrustreerd op
1.65mquote:Je ziet trouwens zelden dat een dame langer is dan de man.
Hoe lang ben jij dan als ik zo brutaal mag zijn om dit te vragen?
Hallo daarquote:Op maandag 28 januari 2008 10:14 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen, vanuit een grauw Dordt...
Zonder hakken is Kuuk een ideale hoofdsteunquote:Op maandag 28 januari 2008 09:35 schreef Dalamar het volgende:
Nice
quote:Vers tapbier zonder fust?
Heerlijk vers tapbier vanuit een kartonnen 25liter doos.
het stemmekequote:Steekpartij bij school in Breda
Maandag 28 januari 2008, 10.40 BREDA - Bij een school aan de Wilhelminasingel in Breda zou vanmorgen een steekpartij geweest zijn. Nadere bijzonderheden ontbreken nog. (Volgt meer)
Ik nietquote:Op maandag 28 januari 2008 11:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan me vaag herinneren uit de tijd dat ik er nog op school zat, dat er ook zo'n soort incident is geweest.
Ja, in het oude Ignatius-gebouw.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:27 schreef BossFight het volgende:
Is dat daar tegenover de koepel?
Ik weet het niet meer precies. Ik geloof dat iemand de conciërge bedreigd had?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:14 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik niet
Licht eens even toe
*Gatenkaasgeheugenheid
Kan ik me niks van herinnneren.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies. Ik geloof dat iemand de conciërge bedreigd had?
Nja.
Omdat sommige nieuwssubmitters niet zo oplettend zijn of gewoon het aannemen dat het om een VMBO school gaat.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:45 schreef Swiffer het volgende:
mja
ik snap niet dat ze het een V mbo school noemen.. zo laag benk nou toch ook weer niet opgeleid...
Ohja! Dat was het.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Kan ik me niks van herinnneren.
Wel dat er een paar keer kluisjes doorzocht zijn
Kansloze school was 't en is 't.
wel geinig. al die mensen krijsen van domme mensen e.d terwijl ze zelf nieteens een bron natrekken hahaquote:Op maandag 28 januari 2008 14:12 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Omdat sommige nieuwssubmitters niet zo oplettend zijn of gewoon het aannemen dat het om een VMBO school gaat.
Assumption is the mother of all fuck ups
en dat het tegenover de koepel staatquote:Op maandag 28 januari 2008 19:43 schreef fransbreda het volgende:
Gaat weer lekker in breda ja.
Wel klein beetje ironie dat het een oud ziekenhuis is.
maar je keek wel ff.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:23 schreef bassieVL het volgende:
Niks te zien hoor.
Dat is ook geen kunst. Ik zit naast mijn raam.quote:
Inderdaad ja!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:24 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Bijna weekend!
Misschien had iemand vlammetjes gekocht bij de Jumbo.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:19 schreef JDude het volgende:
Op de Baliendijk is een auto uitgefikt. Bij de Jumbo daar ergens, denk ik
Over RAD, DSDM en de gemaakte applicatie.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:29 schreef bassieVL het volgende:
Waarvoor is die assesment?
Dolletjes!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:50 schreef tha_rizzo het volgende:
Over RAD, DSDM en de gemaakte applicatie.
Beter dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:18 schreef BossFight het volgende:
Dinsdag is al stukken beter als maandag. Voornamelijk omdat mijn agenda ook niet zo vol is nu.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:01 schreef BossFight het volgende:
Verpest mijn humeur maar weer ja.
Valt ook wel weer mee hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]! Jij bent snel op je teentjes getrapt.
Okéquote:
Dude, pas 35quote:Op maandag 28 januari 2008 14:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Man drukt joint uit in oma's gezicht
Foei Dalamar
DSDM rulesquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Over RAD, DSDM en de gemaakte applicatie.
Mensen zeggen dat ze volgens DSDM moeten werken roeleert.quote:
Komt omdat men eindelijk verstandig wordt en Dordt gewoon vermijdt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:47 schreef cul_non_kul het volgende:
...
Dan is Dordt tegenwoordig een rustig stadje als ik het zo vergelijk
Mea Culpaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:52 schreef Kuukske het volgende:
SC? Dit is geen SC! Dit is een hoogwaardig Breda topic!
Mea Culpa = Mijn schuld, mijn fout, zoiets.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik spreek geen Oud Grieks of Latijns.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:26 schreef Kuukske het volgende:
Ohh. Bedankt voor jullie lieflijke uitleg schatjes.
RIZZEAU! BAH! VIESPEUK!quote:
Dat is Bossfightquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:28 schreef BossFight het volgende:
Wat is het latijnse woord voor kontsex?
Ik had al zo'n vermoeden!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:43 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dat is Bossfight
@K., dat is niet vies, ik ben echt keygoed.![]()
Neequote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:46 schreef Kuukske het volgende:
Wil je echt dat ik die ga inkoppen Rizz?
Néé. Oké.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:06 schreef tha_rizzo het volgende:
Nee
Ik heb al een minderwaardigheidscomplex![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |