Da's Frieslandquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:57 schreef D.zire het volgende:
Schier!
Lekkerquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh jeetje, dit zijn al bijna meer felicitaties dan op m'n verjaardag.. Ik moet nog 1 van de 2 tentamens halen en dan mag ik de master in.
.
Ik denk dat ik dat architectuurvak wat TARA ook heeft gedaan wel goed heb gemaakt, maar het cijfer laat even op zich wachten (en hoe langer, hoe slechter m'n gevoel eroverquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Lekker
Gaat dat een beetje lukken denk je? Moeilijk tentamen?
Thee is ook lekkerquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:31 schreef freecell het volgende:
Koffie is goed![]()
Ik heb thee voor de verandering
Heb ik die gemist!quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh jeetje, dit zijn al bijna meer felicitaties dan op m'n verjaardag.. Ik moet nog 1 van de 2 tentamens halen en dan mag ik de master in.
.
Gefeliciteerd Lyssa!quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:00 schreef Dangel het volgende:
Lyssa heef thaar dingesen ook gehaald!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:07 schreef Grulez het volgende:
nou ik ga 'onder' de bijl...
Bijlzequote:Op donderdag 24 januari 2008 12:07 schreef Grulez het volgende:
nou ik ga 'onder' de bijl...
Wel een voldoende denk ik, maar ik had het een stuk beter kunnen doen. Niet echt tevreden dus...quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had jij gister ook niet tentamen? Zo ja, hoe ging dat?
Nou, iemand heeft weer een positieve kijk op het leven!quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iedereen die tentamens heeft gehaald en zo gefeliciteerd!. Ik vond het vanochtend niet eens erg dat de fietsenrekkenneerzetmeneren 'Hey wijffie!' riepen.
. En we zijn er bijna uit over onze vakantie geloof ik. Tunesië kreeg van mensen in de omgeving die er waren geweest toch wat te veel negatieve beoordelingen, dus het wordt weer een Grieks eiland.
. Ik ben helemaal blij met alles en zo.
.
Het is aanstekelijk!quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:42 schreef freecell het volgende:
Haha, happy DaD
Ik ga met je mee happy-en
Ondanks dat het hier koud is, heb ik vanmorgen al hele nuttige dingen gedaanEn ik zit er over te denken om zometeen de ramen voor ook maar eens te gaan lappen. Dat moet serieus al bijna een half jaar
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wel een voldoende denk ik, maar ik had het een stuk beter kunnen doen. Niet echt tevreden dus...
Nouja, de rest dan maar even extra goed maken.
Oooh, bedoelde hij dat!quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Bijlze
(volgens mij is het: ik ga vóór de bijl)
Maar dat is het nou juist, ik heb mijn best niet gedaan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:23 schreef Jo0Lz het volgende:Als je je best hebt gedaan, is er niets meer dat je kon doen toch?!
Ik gok ook een tentamen?quote:Oooh, bedoelde hij dat!(Maar dan nog, waarvoor dan?
)
oh tja. Dan kan je alleen jezelf de schuld gevenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar dat is het nou juist, ik heb mijn best niet gedaan.
[..]
Ik gok ook een tentamen?
Ik heb nog een toetsenbord voor je hoor, Dangelquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:07 schreef Dangel het volgende:
Ik zit nu al 4 dagenmnchef uitteschelden:') (hemeen spiegelvan zngedragvoorhoudendus:P )Enzonet heeftie voorhet eerstsindsikhier werkeenkop chocomelvoormegehaald
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij had je beter een spatiebalk kunnen geven..
Oh. Ok.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:20 schreef Dangel het volgende:
Ditis het 8e toetsenbord hier, ligt aan de software....
zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:20 schreef Dangel het volgende:
Ditis het 8e toetsenbord hier, ligt aan de software....
Jep, wou je wel pm'en, maar dacht, mss leest hij het neit. Ik dacht tevens: "Wie zwijgt, stemt toequote:Op donderdag 24 januari 2008 16:22 schreef Dangel het volgende:
Wel liefgedacht
Die Topic logboek vandeel 185 noggelezen btw?
Ikheb een geheime boodschap dorgegeven ana Joolz!quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar maar maar wat is er met dat topiclogboek nou dan!
Je gaat voor een 100% strak lijf?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:28 schreef Sebasser het volgende:
Zo, vandaag ff lid geworden bij fitnessfirst.
Tvp
Bijna. Paar nachtjes.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij gaan naar Samos.. Net geboekt.
.
Is het al bijna 1 juli?
Hoe?quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb zonet per ongeluk een vork in mn hoofd gestoken
Ik ken het, we gaan er alleen blijkbaar op verschillende manieren mee om.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja tentamenstress.... je kent het wel.
hehe helaas wel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ken het, we gaan er alleen blijkbaar op verschillende manieren mee om..
"Niet meer doen."quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
Wat zei de dokter?
Ik lit my hjir fergemie net bekommandeare hjer!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
'Alex! In de hoek!'
Allemaal leuk en aardig (quote:
Als ik Do2 een kusje wil geven geef ik do2 een kusjequote:Op donderdag 24 januari 2008 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig () maar zullen we het kusjes geven aan Do2 maar aan mij overlaten?
.
What else is new?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ze is jaloers!
Maar dat hoeft helemaal niet! Do2 knuffelt al héél fijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ikben hem ff anhet leren hoe hij jou beter kan knuffelen
iets wat gemakkelijk uit gaat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet nog niet wat ik aan zal trekken.
Wilde al bijna de verkoper om advies vragen.
Oh, dan is het puur eigenbelangquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar dat hoeft helemaal niet! Do2 knuffelt al héél fijn..
Ga jij dan zo over de vloer kronkelen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die draaien ze zaterdag vast ook,.
Well hello, Joolz2.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iets wat gemakkelijk uit gaat.
[..]
Oh, dan is het puur eigenbelang
[..]
Ga jij dan zo over de vloer kronkelen?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:00 schreef Bob. het volgende:
Calimera is goeiemorgen,
calinichta is goeienacht
blabla dat is huilen,
nogiets dat is een lach
Bassie en Adriaan.
Kut, ik wist dat er iets fout wasquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:00 schreef Bob. het volgende:
Calimera is goeiemorgen,
calinichta is goeienacht
blabla dat is huilen,
nogiets dat is een lach
Bassie en Adriaan.
De wondere wereld van de RUG?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:58 schreef Bob. het volgende:
Computers die er een kwartier over doen om op de starten zijn NIET grappig.
Ik vind het echt vreselijk lang duren! Het tentamen is nu al 12 werkdagen geleden. M'n tentamen van dinsdagmiddag stond donderdagochtend op Progress. Hoe lang kan dat nakijken duren?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De wondere wereld van de RUG?
Overigens DaD, ik ben zonet even bij Kunstgeschiedenis binnen gelopen en zag daar nog geen cijfers hangen
Nou, als het enthousiasme voor het weekend (waarin je mij ziet!) van zover weg moet komen...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jeetje.
Wat zijn jullie allemaal uitgelaten, zeg.
Nu ja,
dan kan ik natuurlijk niet - als een dooie - achterblijven:
Ahum...
Kuch...
Schraap...
Kuch...
WEEKEND!!!
![]()
Zo.
Als het een is met een grote diepvries dan wil Maok 'm misschien wel. Die wou zo'n ding kopen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:56 schreef teigan het volgende:
Heeft er hier iemand nog interesse in een koelkast/diepvries combinatie?
Maar dit zit in Milaan, dus we kunnen het haar momenteel niet vragenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:18 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Als het een is met een grote diepvries dan wil Maok 'm misschien wel. Die wou zo'n ding kopen.
Ze heeft haar mobiel uit staan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maar dit zit in Milaan, dus we kunnen het haar momenteel niet vragen
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
Tsja weekend. Veel weekend is er door het leren deze week niet
Mijn ouders eten ook regelmatig warm tussen de middagquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Komt omdat ik al warm heb gegeten, mn hele bioritmein de war!
Rond etenstijd onverwacht bij je ouders langsgaan ftw
Nee, Maok nu SMSen lijkt me nogal duur voor beide partijen. Daarbij is ze nu lekker onbezorgd aan het vakantie vieren en laat ik dat graag zo. Ze hoort het wel als ze thuis komtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:47 schreef LoudGirl het volgende:
Boer'nkool met speklapje, geen groot succes. Freecell, heb je Maok al geinformeerd over alle ellende van de afgelopen dagen? Annelies is nog steeds erg ziek
Ik denk dat we kunnen zeggen dat dat gelukt is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nu al zin om zondagochtend heel lang op bed te liggen..
omg jaaa I know.quote:
awww *straalt even wat liefde (waar ik veel van over heb op het momentquote:Op zondag 27 januari 2008 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
omg jaaa I know.![]()
wiee.
![]()
![]()
@Tanga; Noez! Sweeney Todd zou ik heengaan dit weekend, maar die premiere is verplaatst.!
Toen konden we niet.![]()
Muchios love,
aSj <3 Tom.
Aclo is het sport gebeuren voor studenten en medewerkers van de hogeschool/universiteit. En nee, geen forum afaikquote:Op zondag 27 januari 2008 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Aclo?
doen!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:44 schreef Tangarine het volgende:
meh ik moet voor donderdag beslissen of ik mee wil loten voor een startbewijs voor de elfstedentocht op de fiets.... twijfel twijfel!
Euh, wanneer?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doen!ik ga hem die dag weer met de auto doen...
Met DaD als bijrijder, die heeft NU al vrijgevraagd als het goed is!
Ja ! Halfuurrooster i.v.m rapportvergaderingen.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:37 schreef teigan het volgende:
dat is vroeg ChipsZak.
succes met leren..
goed te doen.. ik heb vanmiddag mn toets voor beleggen van 300 pagina's waar ik nog aan moet beginnen, en vorige week had ik assurantie waarbij me precies hetzelfde overkwam.. en die ging wel lekkerquote:Op maandag 28 januari 2008 10:37 schreef Bob. het volgende:
Hoppa, 800 pagina's financial accounting in 2 dagen. Moet lukken, toch?
laat me raden, wiskunde viel tegen? Maar lekker joh!quote:Op maandag 28 januari 2008 11:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja ! Halfuurrooster i.v.m rapportvergaderingen.
Maar ik heb eigs alleen nog maar goeie cijfers gehaaldop 1 vakje na.
Heb nu net weer een 8,1 voor SE engelse literatuur binnen.
Niet eens!quote:Op maandag 28 januari 2008 11:53 schreef teigan het volgende:
[..]
laat me raden, wiskunde viel tegen? Maar lekker joh!
Tis maar ANW moet je maar denkenquote:Op maandag 28 januari 2008 11:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet eens!
Een 4,6 ( ja dat is goed, voor mn eerste SE, bestaande uit 5 hoofdstukken.)
ANW viel een beetje tegen; 5,3 .whehe. Maarja.
200 Kilometer, dat is nogal watquote:Op maandag 28 januari 2008 09:19 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen...
Elfstedentocht op de fiets lijkt mij saai..
Op de skates lijkt het mij nog wel wat, maar dan zou ik toch wel even wat harder moeten trainen gok ik...
Financial Accounting is echt boringquote:Op maandag 28 januari 2008 10:37 schreef Bob. het volgende:
Hoppa, 800 pagina's financial accounting in 2 dagen. Moet lukken, toch?
240 zelfsquote:
Ik merk het, ugh. Ik heb nu al geen zin meer.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
Financial Accounting is echt boring. Welk jaar zit je? Tweede van economie?
Sjup, denk zelfde eerste jaar ja. Ik vond de eerste twee jaar niet erg boeiend. Maar het voordeel is wel dat het behoorlijk simpel is en je echt super veel vrij bentquote:Op maandag 28 januari 2008 12:59 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik merk het, ugh. Ik heb nu al geen zin meer.En eerste jaar economie.
En jij doet.. economie en management, dan heb je hetzelfde eerste jar gehad als ik, of niet?
Ik vind het best leuk allemaal eigenlijk, veel reken vakken en dat vind ik wel wat. En je hoeft inderdaad bijzonder weinig te doen, ook altijd leuk.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:03 schreef S-Two het volgende:
[..]
Sjup, denk zelfde eerste jaar ja. Ik vond de eerste twee jaar niet erg boeiend. Maar het voordeel is wel dat het behoorlijk simpel is en je echt super veel vrij bent.
Voor de rest alles gehaald?
Wat doe je?quote:Op maandag 28 januari 2008 13:22 schreef nietzman het volgende:
Hee Bob, ik doe iets met een passie, zoenen?
Njah, het is meer zo dat ik de vakken als boekhouden, financial accouting enzo echt niks aan vind. Ik had micro trouwens ook niet in de eerste keer gehaaldquote:Op maandag 28 januari 2008 13:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk allemaal eigenlijk, veel reken vakken en dat vind ik wel wat. En je hoeft inderdaad bijzonder weinig te doen, ook altijd leuk.![]()
En Micro niet gehaald, maar daar had ik vorige week herkansing van dus ik denk dat ik hem nu wel heb. (ja shame on me dat ik de eerste keer hem niet heb gehaald, maar ik ben gewoon lui oke.)
In welk jaar zit jij dan nu?
Hey hey hey, om hem nu meteen een vrouw te noemen vind ik niet netjes van jequote:Op maandag 28 januari 2008 14:29 schreef freecell het volgende:
En ook Nietzman zonk tot de orde der kruipende dieren
ik heb er gisteren nog naar zitten kijken dat die vent er dus ook op zondag zit..quote:Op maandag 28 januari 2008 13:58 schreef achterop23 het volgende:
Aan de Nieuwe Ebbinge is sinds een tijdje een kantoortje gekomen van een makelaar Settle ofzoiets.
Die eigenaar (jonge ex-student gok ik) zit daar serieus DAG en NACHT achter zijn computer. Verder staat er in het hoekpand, dicht bij die sportwinkel die vaak een full size Michel Jordan heeft buitenstaan, helemaal niets. Alleen een buro en een computer.
Ben ik de enige die dat is opgevallen?
lees je mail eensquote:Op maandag 28 januari 2008 14:29 schreef freecell het volgende:
En ook Nietzman zonk tot de orde der kruipende dieren
Die sportwinkel (Sjoerd van de Baan) ken ik wel. Ik zal er eens op lettenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:58 schreef achterop23 het volgende:
Aan de Nieuwe Ebbinge is sinds een tijdje een kantoortje gekomen van een makelaar Settle ofzoiets.
Die eigenaar (jonge ex-student gok ik) zit daar serieus DAG en NACHT achter zijn computer. Verder staat er in het hoekpand, dicht bij die sportwinkel die vaak een full size Michel Jordan heeft buitenstaan, helemaal niets. Alleen een buro en een computer.
Ben ik de enige die dat is opgevallen?
WOOOOOOH!quote:
Inderdaad!quote:Op maandag 28 januari 2008 15:36 schreef teigan het volgende:Tara, gefeliciteerd met je P, en het mogen doorgaan
Wat zal dat een opluchting zijn zeg!!
ah dan ben ik niet de enige heelveelstejaars hier?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik had mijn minor vorig jaar al binnen, dus dat wordt nog 40 punten voor mijn 3e jaar, plus die 10 missende puntjes die nog liggen van het 2e jaar. Ik was zo zat van dat vak, zo'n irritante drempel. Ik kan tenminste nu weer lekker aan de slag
Ik ben in sept. 1999 begonnenquote:Op maandag 28 januari 2008 16:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
ah dan ben ik niet de enige heelveelstejaars hier?
WOEEEIquote:Op maandag 28 januari 2008 15:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb net gezien dat ik mijn Economisch & Sociale Geschiedenis heb gehaald! (8x is scheepsrecht)
Dat betekent dat ik mijn propedeuse heb, eindelijk
En nog belangrijker, ik mag eindelijk verder met mijn derde jaar
Ja geen ideequote:
Als het eentje is die groter is dan een tafelmodel maar lager is dan 1,55m ben ik dat welquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:56 schreef teigan het volgende:
Heeft er hier iemand nog interesse in een koelkast/diepvries combinatie?
Er bestaat een uitgezette route speciaal voor skates, lijkt mij ook nog wel wat, over een paar dagen verdeeldquote:Op maandag 28 januari 2008 09:19 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen...
Elfstedentocht op de fiets lijkt mij saai..
Op de skates lijkt het mij nog wel wat, maar dan zou ik toch wel even wat harder moeten trainen gok ik...
Ik word in februari 7e jaarsquote:Op maandag 28 januari 2008 16:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
ah dan ben ik niet de enige heelveelstejaars hier?
Ajoh 8e jaars ftw...quote:Op maandag 28 januari 2008 20:01 schreef maok het volgende:
[..]
Als het eentje is die groter is dan een tafelmodel maar lager is dan 1,55m ben ik dat wel
[..]
Er bestaat een uitgezette route speciaal voor skates, lijkt mij ook nog wel wat, over een paar dagen verdeeld
[..]
Ik word in februari 7e jaars(begonnen in 2000 maar ook even onderbroken)
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:18 schreef Tangarine het volgende:
Gefeliciteerd Tara en Grulez!
tja, wat zal ik eens zeggen...
single.
Volgens mij is hij lager dan 1.55, het is onze oude koelkast. Ik zal hem vanavond even opmeten.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:01 schreef maok het volgende:
[..]
Als het eentje is die groter is dan een tafelmodel maar lager is dan 1,55m ben ik dat wel
[..]
Er bestaat een uitgezette route speciaal voor skates, lijkt mij ook nog wel wat, over een paar dagen verdeeld
[..]
Ik word in februari 7e jaars(begonnen in 2000 maar ook even onderbroken)
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:03 schreef Sebasser het volgende:
Verdriet an sich sucks.
Hebben we die dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:39 schreef HappyDoos het volgende:
Ook maar even aangemeld op de groninger fok
wat hebben ze je aangedaan dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat is wel een voordeel.
Nadeel is wel dat ik mn tong niet kan uitsteken.
Bingo.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:49 schreef Bob. het volgende:
Ik gok op een tongpiercing!
Mja, nu wel even ja.quote:
Dat is wel weer het voordeel van een tongdinges, die genezen wel snel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja, nu wel even ja.
Over 2 week is dat allang weer weg.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Wanneer ben je voor het laatst wezen kijken in het kunstgeschiedenis gebouw?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Laatste tentamen gehad!.
TARA, wat vind jij, zal ik de docent van A&S eens mailen? Ik wil wel eens weten of ik de master in mag of niet, het hangt een beetje van dat vak af...
Wow, een tongpiercing. Lijkt me vreselijk eng!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:15 schreef maok het volgende:
[..]
Dat is wel weer het voordeel van een tongdinges, die genezen wel snel.
Ik wil nog steeds een lippiercing maar ik vraag me af of dat invloed heeft op werk vinden ed en of ik er niet te oud voor ben of voor emo aangzien wordtMaar aan de andere kant, met mijn wenkbrougeval heb ik maar een keer problemen gehad met werk en dat was heel ander werk dan wat ik nu doe. En dan mag ik ook legaal ijs eten
Voor lip hoef je geen ijs, al heb je wel een excuus géén appels te eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ik ben omquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Voor lip hoef je geen ijs, al heb je wel een excuus géén appels te eten.
Het moet gewoon op Progress of Nestor komen, lijkt mij. Maar ik heb iig gemaild, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wanneer ben je voor het laatst wezen kijken in het kunstgeschiedenis gebouw?
Maar achteraan mailen kan altijd, zeker als er je tegen je master aanhangt. Voor mij persoonlijk maakt het iets minder uit
Da's waar. Maar de publicatie op lijsten is over het algemeen veel en veel sneller. Progress volgt daarna vaak pas. Afgelopen vrijdag hingen de cijfers nog niet bij kunstgeschiedenisquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het moet gewoon op Progress of Nestor komen, lijkt mij. Maar ik heb iig gemaild, ben benieuwd.
Naja, de uitslag van mijn tentamen van vorige week dinsdagmiddag stond donderdagochtend vroeg op Progress...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Da's waar. Maar de publicatie op lijsten is over het algemeen veel en veel sneller. Progress volgt daarna vaak pas. Afgelopen vrijdag hingen de cijfers nog niet bij kunstgeschiedenis
Ja, dat ze zo'n hele harde stroomstootkrijgen als ze hem aanrakenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:41 schreef MaxMark het volgende:
Nu dat ding boobytrappen he.
Tot zaterdag!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat doet ie bij mij nu nooit.
Niet waar, je haalde mij heel hard in.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb meop de terugweg ingehouden hoor Tineke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah, ik wilde vroeg gaan slapen, niet gelukt, ik nu toch maar![]()
![]()
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:35 schreef maok het volgende:
[..]
Niet waar, je haalde mij heel hard in.Het was op de heenweg dat ik met 180 een ZX voorbij gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah, ik wilde vroeg gaan slapen, niet gelukt, ik nu toch maar![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet niet wie en wat ik meeneemquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan moet je juist niet op zaterdag komen, he. Want nu verwacht ik je immers op zaterdag.
Wehe, normaal zit ik daar altijd. Alleen vandaag niet omdat ik morgen al naar Cloverfield ga. Bijna een mini-meetquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb meop de terugweg ingehouden hoor Tineke
Oh en Tangarine en Lyssa zitten nu beide bij de sneak preview geloof ik
Psst, dat hebben jullie al gedaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zolang we elkaar maar ontmoeten, een keer.
twee keerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Psst, dat hebben jullie al gedaan.
dan gok ik zomaar dat er vorige week drie groningen topic users daa zaten zonder dat ze het van elkaar wistenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:40 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wehe, normaal zit ik daar altijd. Alleen vandaag niet omdat ik morgen al naar Cloverfield ga. Bijna een mini-meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |