quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jawel, het is allemaal de schuld van Grulez.
De wat?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Jo0Lz, kijk voor de grap ff naar de logboek entries van dit topic
In de nieuwe lay out kunnen mods zien welke aanpassingen er aan een topic zijn gemaakt.quote:
Heb nog nooit iets gelezen/gezien van haar, maar volgens mij moet ik er sws volgend jaar wel aan geloven bij Engelsquote:
Wel als het in het Fins is jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Karaoke is nog best lastig....
..bij Finse liedjes
tijden wsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:19 schreef Sebasser het volgende:
Oh, weet iemand of ik bij Wanneer ben je beschikbaar? tijden of een datum moet invullen?
Daar ging ik ook van uit, maar in hetzelfde veld moet ik ook aangeven of ik nog op vakantie ga en zo ja wanneer..quote:
Uiteraardquote:
Oh het is geweldig.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:08 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Heb nog nooit iets gelezen/gezien van haar, maar volgens mij moet ik er sws volgend jaar wel aan geloven bij Engels
Ga naar bed dan! *zacht schopje*quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
UiteraardIk zal jullie de lyrics besparen, maar ik ben en groot liefhebber van Finstalige muziek
En ik had al anderhalf uur op bed moeten liggen![]()
Morgen eindleijk weer eens naar Grunn toe btw
Ik doe mn bestquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:24 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ga naar bed dan! *zacht schopje*
En veel plezier morgen
Geen idee... Ik heb me nog niet echt verdiept in wat ik volgend jaar allemaal moet lezen... er is sws een Shakespeare vak, en een vak over de 19e eeuw. Ik heb voor komend semester (meerdere vakken) oa:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh het is geweldig..
It is a truth universally acknowledged, that a single man in possesion of a good fortune, must be in want of a wife.
Weet je al welke boeken je moet lezen? Lijkt me een geweldig vak.
Succes morgenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:27 schreef Bob. het volgende:
Oke, en nú stop ik met studeren.
Morgen om 9 uur een tentamen, stress.![]()
En ik geloof dat vakkenvullen het relaxed is Sebasser, kassa werk is in ieder geval niet erg spannend.
mjuhuhquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:30 schreef nietzman het volgende:
Ik mis Heath.
dat was ook ongeveer mijn reactie..quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanochtend een best moeilijk intakegesprek gehad, en nu ben ik er helemaal af..
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:52 schreef Grulez het volgende:
mooie dag man....
Gewoon voor de 3 gaan morgenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:17 schreef Grulez het volgende:
Morgen tentamen maar geen leerzin.
En dan nog een jaar studievertragingquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gewoon voor de 3 gaan morgen
De groep die gewonnen had was beterquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:34 schreef Peterselieman het volgende:
Waar lag het aan dat jullie niet gewonnen hebben?
Ik vind het anders klaar helderquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:40 schreef Peterselieman het volgende:
Sommige Groningers zijn niet te volgen
Ok, ik krijg steeds meer de indruk dat 'er af zijn' een Friese uitdrukking is of zo, Do2 snapt 'm ook nooit...quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:38 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nou je zei toch dat je nu overal vanaf bent, das toch relaxt?
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, ik krijg steeds meer de indruk dat 'er af zijn' een Friese uitdrukking is of zo, Do2 snapt 'm ook nooit.... Wat ik bedoel met er af zijn is dat je dan even de weg kwijt bent, zeg maar. Dat je van je blije instelling af bent. Zoiets. Ik was er gister bijvoorbeeld 'af' toen ik m'n ex tegenkwam, en vandaag ben ik er 'af' door dat gesprek.
Het tegendeel van eraf zijn is hier het geval... als ik toegelaten word heb ik 20 weken lang groepstherapie...
Dat is ook wat ik zeer omslachtig probeerde uit te leggen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:06 schreef Peterselieman het volgende:
Er af zijn is ook een Friese uitdrukking in de zin van even de weg kwijt zijn/van je apropos zijn
Voor een focale groepstherapie, waarin het dan kort gezegd de bedoeling is dat ik mijzelf in sociale situaties niet meer laat belemmeren door mijn zelfbeeld.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:07 schreef Dangel het volgende:
Wat voorintake had je?
Tof,ikhoop datje er wat aanhebtquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor een focale groepstherapie, waarin het dan kort gezegd de bedoeling is dat ik mijzelf in sociale situaties niet meer laat belemmeren door mijn zelfbeeld.
Ik zal voortaan proberen duidelijker te zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie anders wel een verschil tussen 'eraf zijn' en 'er VANaf' zijn. Moet zeggen dat ik daar ook even overheen had gelezen.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor een focale groepstherapie, waarin het dan kort gezegd de bedoeling is dat ik mijzelf in sociale situaties niet meer laat belemmeren door mijn zelfbeeld.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:24 schreef freecell het volgende:
Niet tof DaD. Ik ken de uitdrukking ook niet trouwens.
Ik ben klaar met mijn verslagGa ik morgen inleveren op school, ben hem nu aan het printen. Vrij vervelend op onze primter, want je moet het papier handmatig en stuk voor stuk invoeren
En het is nogal een groot verslag, dus ik zit nu steds met 1 hand papiertjes in dat ding te douwen
Heel suf inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]! Printers kosten toch niets meer tegenwoordig
.
Wel suf, zit je daar, blaadje voor blaadje...
Hoofdrol in A Knight's Talequote:
Hehe, als je een jaar en 2 maand eerder was geweest, had ik een hele zooi IT spul, wat ik weg ging gooien. Nu is het allemaal naar de duinkerkstraat gebrachtquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Heel suf inderdaad
En ik weet niet waar jij kijkt, maar in mijn wereld zijn printers nog niet gratis. Maar als je er één over hebt?
Niet gratis, maar 19,99 is niet veel! (Had laatst weer zo'n foldertje, van weet ik het, kruidvat?)quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, JoOLz, gratis dvdspelers, heb je die ook?
Dat valt nog mee hoor. Zag net eentje over naaktstrand Groene Ster voorbijkomenquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:14 schreef Dangel het volgende:
Waarom krijgik bij deze pagina een google ad over kamelenverhuur?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat valt nog mee hoor. Zag net eentje over naaktstrand Groene Ster voorbijkomen
Hoppa!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben zo blij, zo blij, dat ik een zes heb en geen vij(f)!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |