quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jawel, het is allemaal de schuld van Grulez.
De wat?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Jo0Lz, kijk voor de grap ff naar de logboek entries van dit topic
In de nieuwe lay out kunnen mods zien welke aanpassingen er aan een topic zijn gemaakt.quote:
Heb nog nooit iets gelezen/gezien van haar, maar volgens mij moet ik er sws volgend jaar wel aan geloven bij Engelsquote:
Wel als het in het Fins is jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Karaoke is nog best lastig....
..bij Finse liedjes
tijden wsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:19 schreef Sebasser het volgende:
Oh, weet iemand of ik bij Wanneer ben je beschikbaar? tijden of een datum moet invullen?
Daar ging ik ook van uit, maar in hetzelfde veld moet ik ook aangeven of ik nog op vakantie ga en zo ja wanneer..quote:
Uiteraardquote:
Oh het is geweldig.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:08 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Heb nog nooit iets gelezen/gezien van haar, maar volgens mij moet ik er sws volgend jaar wel aan geloven bij Engels
Ga naar bed dan! *zacht schopje*quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
UiteraardIk zal jullie de lyrics besparen, maar ik ben en groot liefhebber van Finstalige muziek
En ik had al anderhalf uur op bed moeten liggen![]()
Morgen eindleijk weer eens naar Grunn toe btw
Ik doe mn bestquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:24 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ga naar bed dan! *zacht schopje*
En veel plezier morgen
Geen idee... Ik heb me nog niet echt verdiept in wat ik volgend jaar allemaal moet lezen... er is sws een Shakespeare vak, en een vak over de 19e eeuw. Ik heb voor komend semester (meerdere vakken) oa:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh het is geweldig..
It is a truth universally acknowledged, that a single man in possesion of a good fortune, must be in want of a wife.
Weet je al welke boeken je moet lezen? Lijkt me een geweldig vak.
Succes morgenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:27 schreef Bob. het volgende:
Oke, en nú stop ik met studeren.
Morgen om 9 uur een tentamen, stress.![]()
En ik geloof dat vakkenvullen het relaxed is Sebasser, kassa werk is in ieder geval niet erg spannend.
mjuhuhquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:30 schreef nietzman het volgende:
Ik mis Heath.
dat was ook ongeveer mijn reactie..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |