quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:00 schreef Bob. het volgende:
Calimera is goeiemorgen,
calinichta is goeienacht
blabla dat is huilen,
nogiets dat is een lach
Bassie en Adriaan.
Kut, ik wist dat er iets fout wasquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:00 schreef Bob. het volgende:
Calimera is goeiemorgen,
calinichta is goeienacht
blabla dat is huilen,
nogiets dat is een lach
Bassie en Adriaan.
De wondere wereld van de RUG?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:58 schreef Bob. het volgende:
Computers die er een kwartier over doen om op de starten zijn NIET grappig.
Ik vind het echt vreselijk lang duren! Het tentamen is nu al 12 werkdagen geleden. M'n tentamen van dinsdagmiddag stond donderdagochtend op Progress. Hoe lang kan dat nakijken duren?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De wondere wereld van de RUG?
Overigens DaD, ik ben zonet even bij Kunstgeschiedenis binnen gelopen en zag daar nog geen cijfers hangen
Nou, als het enthousiasme voor het weekend (waarin je mij ziet!) van zover weg moet komen...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jeetje.
Wat zijn jullie allemaal uitgelaten, zeg.
Nu ja,
dan kan ik natuurlijk niet - als een dooie - achterblijven:
Ahum...
Kuch...
Schraap...
Kuch...
WEEKEND!!!
![]()
Zo.
Als het een is met een grote diepvries dan wil Maok 'm misschien wel. Die wou zo'n ding kopen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:56 schreef teigan het volgende:
Heeft er hier iemand nog interesse in een koelkast/diepvries combinatie?
Maar dit zit in Milaan, dus we kunnen het haar momenteel niet vragenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:18 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Als het een is met een grote diepvries dan wil Maok 'm misschien wel. Die wou zo'n ding kopen.
Ze heeft haar mobiel uit staan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maar dit zit in Milaan, dus we kunnen het haar momenteel niet vragen
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
Tsja weekend. Veel weekend is er door het leren deze week niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |