quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:18 schreef Tangarine het volgende:
Gefeliciteerd Tara en Grulez!
tja, wat zal ik eens zeggen...
single.
Volgens mij is hij lager dan 1.55, het is onze oude koelkast. Ik zal hem vanavond even opmeten.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:01 schreef maok het volgende:
[..]
Als het eentje is die groter is dan een tafelmodel maar lager is dan 1,55m ben ik dat wel
[..]
Er bestaat een uitgezette route speciaal voor skates, lijkt mij ook nog wel wat, over een paar dagen verdeeld
[..]
Ik word in februari 7e jaars(begonnen in 2000 maar ook even onderbroken)
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:03 schreef Sebasser het volgende:
Verdriet an sich sucks.
Hebben we die dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:39 schreef HappyDoos het volgende:
Ook maar even aangemeld op de groninger fok
wat hebben ze je aangedaan dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat is wel een voordeel.
Nadeel is wel dat ik mn tong niet kan uitsteken.
Bingo.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:49 schreef Bob. het volgende:
Ik gok op een tongpiercing!
Mja, nu wel even ja.quote:
Dat is wel weer het voordeel van een tongdinges, die genezen wel snel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja, nu wel even ja.
Over 2 week is dat allang weer weg.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Wanneer ben je voor het laatst wezen kijken in het kunstgeschiedenis gebouw?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Laatste tentamen gehad!.
TARA, wat vind jij, zal ik de docent van A&S eens mailen? Ik wil wel eens weten of ik de master in mag of niet, het hangt een beetje van dat vak af...
Wow, een tongpiercing. Lijkt me vreselijk eng!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:15 schreef maok het volgende:
[..]
Dat is wel weer het voordeel van een tongdinges, die genezen wel snel.
Ik wil nog steeds een lippiercing maar ik vraag me af of dat invloed heeft op werk vinden ed en of ik er niet te oud voor ben of voor emo aangzien wordtMaar aan de andere kant, met mijn wenkbrougeval heb ik maar een keer problemen gehad met werk en dat was heel ander werk dan wat ik nu doe. En dan mag ik ook legaal ijs eten
Voor lip hoef je geen ijs, al heb je wel een excuus géén appels te eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ik ben omquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Voor lip hoef je geen ijs, al heb je wel een excuus géén appels te eten.
Het moet gewoon op Progress of Nestor komen, lijkt mij. Maar ik heb iig gemaild, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wanneer ben je voor het laatst wezen kijken in het kunstgeschiedenis gebouw?
Maar achteraan mailen kan altijd, zeker als er je tegen je master aanhangt. Voor mij persoonlijk maakt het iets minder uit
Da's waar. Maar de publicatie op lijsten is over het algemeen veel en veel sneller. Progress volgt daarna vaak pas. Afgelopen vrijdag hingen de cijfers nog niet bij kunstgeschiedenisquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het moet gewoon op Progress of Nestor komen, lijkt mij. Maar ik heb iig gemaild, ben benieuwd.
Naja, de uitslag van mijn tentamen van vorige week dinsdagmiddag stond donderdagochtend vroeg op Progress...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Da's waar. Maar de publicatie op lijsten is over het algemeen veel en veel sneller. Progress volgt daarna vaak pas. Afgelopen vrijdag hingen de cijfers nog niet bij kunstgeschiedenis
Ja, dat ze zo'n hele harde stroomstootkrijgen als ze hem aanrakenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:41 schreef MaxMark het volgende:
Nu dat ding boobytrappen he.
Tot zaterdag!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat doet ie bij mij nu nooit.
Niet waar, je haalde mij heel hard in.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb meop de terugweg ingehouden hoor Tineke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah, ik wilde vroeg gaan slapen, niet gelukt, ik nu toch maar![]()
![]()
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:35 schreef maok het volgende:
[..]
Niet waar, je haalde mij heel hard in.Het was op de heenweg dat ik met 180 een ZX voorbij gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah, ik wilde vroeg gaan slapen, niet gelukt, ik nu toch maar![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet niet wie en wat ik meeneemquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan moet je juist niet op zaterdag komen, he. Want nu verwacht ik je immers op zaterdag.
Wehe, normaal zit ik daar altijd. Alleen vandaag niet omdat ik morgen al naar Cloverfield ga. Bijna een mini-meetquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb meop de terugweg ingehouden hoor Tineke
Oh en Tangarine en Lyssa zitten nu beide bij de sneak preview geloof ik
Psst, dat hebben jullie al gedaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zolang we elkaar maar ontmoeten, een keer.
twee keerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Psst, dat hebben jullie al gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |