ik heb er gisteren nog naar zitten kijken dat die vent er dus ook op zondag zit..quote:Op maandag 28 januari 2008 13:58 schreef achterop23 het volgende:
Aan de Nieuwe Ebbinge is sinds een tijdje een kantoortje gekomen van een makelaar Settle ofzoiets.
Die eigenaar (jonge ex-student gok ik) zit daar serieus DAG en NACHT achter zijn computer. Verder staat er in het hoekpand, dicht bij die sportwinkel die vaak een full size Michel Jordan heeft buitenstaan, helemaal niets. Alleen een buro en een computer.
Ben ik de enige die dat is opgevallen?
lees je mail eensquote:Op maandag 28 januari 2008 14:29 schreef freecell het volgende:
En ook Nietzman zonk tot de orde der kruipende dieren
Die sportwinkel (Sjoerd van de Baan) ken ik wel. Ik zal er eens op lettenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:58 schreef achterop23 het volgende:
Aan de Nieuwe Ebbinge is sinds een tijdje een kantoortje gekomen van een makelaar Settle ofzoiets.
Die eigenaar (jonge ex-student gok ik) zit daar serieus DAG en NACHT achter zijn computer. Verder staat er in het hoekpand, dicht bij die sportwinkel die vaak een full size Michel Jordan heeft buitenstaan, helemaal niets. Alleen een buro en een computer.
Ben ik de enige die dat is opgevallen?
WOOOOOOH!quote:
Inderdaad!quote:Op maandag 28 januari 2008 15:36 schreef teigan het volgende:Tara, gefeliciteerd met je P, en het mogen doorgaan
Wat zal dat een opluchting zijn zeg!!
ah dan ben ik niet de enige heelveelstejaars hier?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik had mijn minor vorig jaar al binnen, dus dat wordt nog 40 punten voor mijn 3e jaar, plus die 10 missende puntjes die nog liggen van het 2e jaar. Ik was zo zat van dat vak, zo'n irritante drempel. Ik kan tenminste nu weer lekker aan de slag
Ik ben in sept. 1999 begonnenquote:Op maandag 28 januari 2008 16:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
ah dan ben ik niet de enige heelveelstejaars hier?
WOEEEIquote:Op maandag 28 januari 2008 15:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb net gezien dat ik mijn Economisch & Sociale Geschiedenis heb gehaald! (8x is scheepsrecht)
Dat betekent dat ik mijn propedeuse heb, eindelijk
En nog belangrijker, ik mag eindelijk verder met mijn derde jaar
Ja geen ideequote:
Als het eentje is die groter is dan een tafelmodel maar lager is dan 1,55m ben ik dat welquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:56 schreef teigan het volgende:
Heeft er hier iemand nog interesse in een koelkast/diepvries combinatie?
Er bestaat een uitgezette route speciaal voor skates, lijkt mij ook nog wel wat, over een paar dagen verdeeldquote:Op maandag 28 januari 2008 09:19 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen...
Elfstedentocht op de fiets lijkt mij saai..
Op de skates lijkt het mij nog wel wat, maar dan zou ik toch wel even wat harder moeten trainen gok ik...
Ik word in februari 7e jaarsquote:Op maandag 28 januari 2008 16:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
ah dan ben ik niet de enige heelveelstejaars hier?
Ajoh 8e jaars ftw...quote:Op maandag 28 januari 2008 20:01 schreef maok het volgende:
[..]
Als het eentje is die groter is dan een tafelmodel maar lager is dan 1,55m ben ik dat wel
[..]
Er bestaat een uitgezette route speciaal voor skates, lijkt mij ook nog wel wat, over een paar dagen verdeeld
[..]
Ik word in februari 7e jaars(begonnen in 2000 maar ook even onderbroken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |