Da's Frieslandquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:57 schreef D.zire het volgende:
Schier!
Lekkerquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh jeetje, dit zijn al bijna meer felicitaties dan op m'n verjaardag.. Ik moet nog 1 van de 2 tentamens halen en dan mag ik de master in.
.
Ik denk dat ik dat architectuurvak wat TARA ook heeft gedaan wel goed heb gemaakt, maar het cijfer laat even op zich wachten (en hoe langer, hoe slechter m'n gevoel eroverquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Lekker
Gaat dat een beetje lukken denk je? Moeilijk tentamen?
Thee is ook lekkerquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:31 schreef freecell het volgende:
Koffie is goed![]()
Ik heb thee voor de verandering
Heb ik die gemist!quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh jeetje, dit zijn al bijna meer felicitaties dan op m'n verjaardag.. Ik moet nog 1 van de 2 tentamens halen en dan mag ik de master in.
.
Gefeliciteerd Lyssa!quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:00 schreef Dangel het volgende:
Lyssa heef thaar dingesen ook gehaald!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:07 schreef Grulez het volgende:
nou ik ga 'onder' de bijl...
Bijlzequote:Op donderdag 24 januari 2008 12:07 schreef Grulez het volgende:
nou ik ga 'onder' de bijl...
Wel een voldoende denk ik, maar ik had het een stuk beter kunnen doen. Niet echt tevreden dus...quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had jij gister ook niet tentamen? Zo ja, hoe ging dat?
Nou, iemand heeft weer een positieve kijk op het leven!quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iedereen die tentamens heeft gehaald en zo gefeliciteerd!. Ik vond het vanochtend niet eens erg dat de fietsenrekkenneerzetmeneren 'Hey wijffie!' riepen.
. En we zijn er bijna uit over onze vakantie geloof ik. Tunesië kreeg van mensen in de omgeving die er waren geweest toch wat te veel negatieve beoordelingen, dus het wordt weer een Grieks eiland.
. Ik ben helemaal blij met alles en zo.
.
Het is aanstekelijk!quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:42 schreef freecell het volgende:
Haha, happy DaD
Ik ga met je mee happy-en
Ondanks dat het hier koud is, heb ik vanmorgen al hele nuttige dingen gedaanEn ik zit er over te denken om zometeen de ramen voor ook maar eens te gaan lappen. Dat moet serieus al bijna een half jaar
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wel een voldoende denk ik, maar ik had het een stuk beter kunnen doen. Niet echt tevreden dus...
Nouja, de rest dan maar even extra goed maken.
Oooh, bedoelde hij dat!quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Bijlze
(volgens mij is het: ik ga vóór de bijl)
Maar dat is het nou juist, ik heb mijn best niet gedaan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:23 schreef Jo0Lz het volgende:Als je je best hebt gedaan, is er niets meer dat je kon doen toch?!
Ik gok ook een tentamen?quote:Oooh, bedoelde hij dat!(Maar dan nog, waarvoor dan?
)
oh tja. Dan kan je alleen jezelf de schuld gevenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar dat is het nou juist, ik heb mijn best niet gedaan.
[..]
Ik gok ook een tentamen?
Ik heb nog een toetsenbord voor je hoor, Dangelquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:07 schreef Dangel het volgende:
Ik zit nu al 4 dagenmnchef uitteschelden:') (hemeen spiegelvan zngedragvoorhoudendus:P )Enzonet heeftie voorhet eerstsindsikhier werkeenkop chocomelvoormegehaald
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij had je beter een spatiebalk kunnen geven..
Oh. Ok.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:20 schreef Dangel het volgende:
Ditis het 8e toetsenbord hier, ligt aan de software....
zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:20 schreef Dangel het volgende:
Ditis het 8e toetsenbord hier, ligt aan de software....
Jep, wou je wel pm'en, maar dacht, mss leest hij het neit. Ik dacht tevens: "Wie zwijgt, stemt toequote:Op donderdag 24 januari 2008 16:22 schreef Dangel het volgende:
Wel liefgedacht
Die Topic logboek vandeel 185 noggelezen btw?
Ikheb een geheime boodschap dorgegeven ana Joolz!quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar maar maar wat is er met dat topiclogboek nou dan!
Je gaat voor een 100% strak lijf?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:28 schreef Sebasser het volgende:
Zo, vandaag ff lid geworden bij fitnessfirst.
Tvp
Bijna. Paar nachtjes.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij gaan naar Samos.. Net geboekt.
.
Is het al bijna 1 juli?
Hoe?quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb zonet per ongeluk een vork in mn hoofd gestoken
Ik ken het, we gaan er alleen blijkbaar op verschillende manieren mee om.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja tentamenstress.... je kent het wel.
hehe helaas wel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ken het, we gaan er alleen blijkbaar op verschillende manieren mee om..
"Niet meer doen."quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
Wat zei de dokter?
Ik lit my hjir fergemie net bekommandeare hjer!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
'Alex! In de hoek!'
Allemaal leuk en aardig (quote:
Als ik Do2 een kusje wil geven geef ik do2 een kusjequote:Op donderdag 24 januari 2008 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig () maar zullen we het kusjes geven aan Do2 maar aan mij overlaten?
.
What else is new?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ze is jaloers!
Maar dat hoeft helemaal niet! Do2 knuffelt al héél fijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ikben hem ff anhet leren hoe hij jou beter kan knuffelen
iets wat gemakkelijk uit gaat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet nog niet wat ik aan zal trekken.
Wilde al bijna de verkoper om advies vragen.
Oh, dan is het puur eigenbelangquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar dat hoeft helemaal niet! Do2 knuffelt al héél fijn..
Ga jij dan zo over de vloer kronkelen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die draaien ze zaterdag vast ook,.
Well hello, Joolz2.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iets wat gemakkelijk uit gaat.
[..]
Oh, dan is het puur eigenbelang
[..]
Ga jij dan zo over de vloer kronkelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |