Oja mijn welgemeende excuses.quote:Op zondag 16 december 2007 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg Grulez, ga eens een keer opletten of je een topic dicht gooit man. We wachten op een nieuwe.
Mooi zo.quote:
Ja dat heb ik ook wel eensquote:Op zondag 16 december 2007 22:05 schreef MaxMark het volgende:
Ik bekijk wel altijd die nieuwe topics, maar vergeet steeds te tvp-en. Moet ik het topic steeds opnieuw zoeken
die staan toch altijd wel bovenaanquote:Op zondag 16 december 2007 22:05 schreef MaxMark het volgende:
Ik bekijk wel altijd die nieuwe topics, maar vergeet steeds te tvp-en. Moet ik het topic steeds opnieuw zoeken
Iedereen om mij heen is ook aan het winterdippen, terwijl ik het eigenlijk wel leuk vind zo. Gezellig zo donker en ik hou er van om op de kou te zeuren.quote:
Ja. Dat het sneller donker is, draagt er ook aan bijquote:Op zondag 16 december 2007 22:56 schreef Bob. het volgende:
En als je dan weer binnen bent is het extra fijn.
Je zou willen dat ik minder degelijk was.quote:Op zondag 16 december 2007 22:58 schreef Bob. het volgende:
Wat je zegt ben je zelf.
Ja.quote:Op zondag 16 december 2007 23:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je zou willen dat ik minder degelijk was..
ooh maar dat maakt mij niet uit. heb alleen zaterdag geen elanden en ijsberen gezien (jullie hebben al vast deze flauwe opmerking vaak moeten horen;):P)quote:Op maandag 17 december 2007 09:19 schreef nietzman het volgende:
En het was koud natuurlijk!
voor de ijsberen en elanden moet je nog een stuk verder de provincie in, maar daar kom ik ook nooit, ik hoef er dus niet bang voor te zijnquote:Op maandag 17 december 2007 09:20 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ooh maar dat maakt mij niet uit. heb alleen zaterdag geen elanden en ijsberen gezien (jullie hebben al vast deze flauwe opmerking vaak moeten horen;):P)
Scheelt dat je dat nog net even kon typen danquote:Op maandag 17 december 2007 10:13 schreef teigan het volgende:
Dank freecell en tangarine..
* teigan weer naar de wc rent...
gewoon een geval van slechte timing joh, gelukkig hoef ik niet zo vaak die kan uit te rennen... Ik denk niet dat er nog veel aanwezig is in mijn darmen nu..quote:Op maandag 17 december 2007 10:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Scheelt dat je dat nog net even kon typen dan
Denk dat je wel even binnen kunt lopen bij het DVHN-gebouw in de stad? Of even met ze bellenquote:Op maandag 17 december 2007 11:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Aargh, stomme ik. Afgelopen zaterdag stond de Dr. Denker puzzel in het Dagblad van het Noorden, ben ik hem vergeten te kopen![]()
Hoe kom ik nu aan die krant?
Of heeft 1 van jullie hem over?
Dat zou de manier moeten zijn inderdaadquote:Op maandag 17 december 2007 12:48 schreef Bob. het volgende:
Beterschap iedereen! Het gaat wel rond he? Hoor van heel veel mensen dat ze ziek zijn..
En kaarsvet kreeg je uit kleren.. door er over te strijken met een keukenpapiertje er tussen he? Hopen dat we ergens hier in huis een strijkijzer hebben.
Brandende kaars in je kont steken schijnt te werken.quote:Op maandag 17 december 2007 13:11 schreef Grulez het volgende:
Ook zich ziek voelt...
Al die zorgen voor nietsquote:Op maandag 17 december 2007 14:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
DvhN gebeld. De Dr. Denker verschijnt maandag 24 december in de krant
Dan ga ik me maar bezig houden met de King William Test van Trouw
Ik ga vanmiddag wel em kaarsen halenquote:Op maandag 17 december 2007 13:14 schreef Bob. het volgende:
Gek genoeg denk ik niet dat het daar veel beter op zal worden. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen Grulez.
het is je gegundquote:
krijg ik nou een kusje?quote:Op maandag 17 december 2007 15:57 schreef nietzman het volgende:
Haters.
Weet ik!quote:
het was toch iets met "a kiss 4 all ya haterz" ?quote:
Dat weet ik toch niet, ik ben blank.quote:Op maandag 17 december 2007 16:05 schreef fraubitch het volgende:
het was toch iets met "a kiss 4 all ya haterz" ?
Hoe is het eigs met je vriendin?quote:Op maandag 17 december 2007 09:52 schreef Tangarine het volgende:
Weer thuis uit Dublin
Nu voorbereiden voor m'n mondeling van vanmiddag en m'n tentamen taalkunde van morgen...
Veel beterschap teigan en maok!
Aii.quote:Op maandag 17 december 2007 17:05 schreef teigan het volgende:
Ja, ik voel het redelijk aankomen ja.
De donkere dagen voor kerst lijken weer toe te slaan..
Aanrijding spoorwegovergang Paterswoldseweg, Groningen
Je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 17 december 2007 17:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat een figuur zegEn nog uit Emmen ook
quote:Op maandag 17 december 2007 19:37 schreef freecell het volgende:
Belt de glazenwasser net aan, dus ik opendoen in een badjas en met zilverfolie op mn hoofd
Hij keek wel een beetje raar.
Jaquote:Op maandag 17 december 2007 20:54 schreef MaxMark het volgende:
Alex is vrolijk, dat is meteen verdacht
violgens mij kreeg ik zulk soort plaatjes wel eens te zien bij Toegepaste Thermodynamicaquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:29 schreef nietzman het volgende:
Hee leuk, een plaatje.
Je weet vast wel wat de volgende vraag gaat zijnquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:02 schreef freecell het volgende:
Henna te lang laten zitten. Knalrood haar
ik vond dik twee uur ook al erg lang klinken freecell...quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:02 schreef freecell het volgende:
Henna te lang laten zitten. Knalrood haar
Fotooo!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je weet vast wel wat de volgende vraag gaat zijn
ik deed het meestal korter(de keren dat ik het gedaan heb dan..)quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:26 schreef freecell het volgende:
Henna moet altijd dik 2 uur intrekken hoor, anders pakt het niet en zeker niet op mijn haar.
Alleen deze keer zat het wel iets langer dan dik 2 uur
Maar het is ook wel tof hoor
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, maar dan met vraagtekens. Anders is het geen vraag
ook van zo'n iemand die het leven vlak voor kerst niet meer zag zitten...quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:44 schreef Grulez het volgende:
"Meisjes met rode haren..."
Nee,ikkanhet nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:19 schreef Bob. het volgende:
Dangel! Jij bent Fries! Is het echt zo dat alle Friezen automatisch kunnen schaatsen?
Nee, hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Hebben wij ruzie alex?
Hmja. Kan ik me voorstellen na wat ik je aangedaan heb. Maargoed, das jouw probleem verder, ik ben niet boos op jou.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:57 schreef Bob. het volgende:
Ja, ik ben keiboos op je.
En hoera, nog maar 2 dagen en dan heb ik vakantie.
Dat wordt lekker slapen vanavondquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:29 schreef maok het volgende:
Hoi, ik werd net pas wakker en zat te twijfelen of het nou ochtend of avond was, het leek me avond aan de hoeveelheid auto's op straat te zien. Voor de zekerheid maar even mijn laptop aangedaan voor een digitale tijd, het is dus avond en nou ben ik in de war. Ik heb 17 uur geslapen
Erg moe zijnquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:50 schreef teigan het volgende:
wow, dat is wel erg lang maok... hoe krijg je dat zo voor elkaar?
Wow... en ik vind 12 uur al langquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:29 schreef maok het volgende:
Hoi, ik werd net pas wakker en zat te twijfelen of het nou ochtend of avond was, het leek me avond aan de hoeveelheid auto's op straat te zien. Voor de zekerheid maar even mijn laptop aangedaan voor een digitale tijd, het is dus avond en nou ben ik in de war. Ik heb 17 uur geslapen
Pff, dat ze eens fatsoenlijk Nederlands leertquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
En weer terug van een vermoeiend, maar leuk dagje winkelen met zuslief. En van m'n nichtje mocht ik niet weer naar huis: "Tanke Tienke blijven!"
Sowieso eerst Fries.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Pff, dat ze eens fatsoenlijk Nederlands leert
Ha!quote:
Nee. Vanwaar de negatieve reacties? Tweetalig opgevoed worden (ze hoort ook genoeg Nederlands) zorgt in het begin voor een iets langzamere start, maar hoeft later absoluut geen achterstand op te leveren. Waarschijnlijk niet zelfs, tweetalige kinderen hebben vaak juist een beter ontwikkeld taalgevoel. Ik ben zelf ook zo opgevoed, zelfs nog met een kleinere invloed van het Nederlands dan mijn nichtje nu heeft, evenals mijn broer, zus, en heel veel andere Friese kindjes. Toch heb ik zeker geen slechtere beheersing van het Nederlands dan anderen in dit topic.quote:
Er is natuurlijk helemaal niks mis met het twee- of meertalig opvoeden van kinderen. Ik vind het alleen raar dat je zegt "Sowieso eerst Fries". Het lijkt me dat Nederlands voor zou moeten gaan.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee. Vanwaar de negatieve reacties? Tweetalig opgevoed worden (ze hoort ook genoeg Nederlands) zorgt in het begin voor een iets langzamere start, maar hoeft later absoluut geen achterstand op te leveren. Waarschijnlijk niet zelfs, tweetalige kinderen hebben vaak juist een beter ontwikkeld taalgevoel. Ik ben zelf ook zo opgevoed, zelfs nog met een kleinere invloed van het Nederlands dan mijn nichtje nu heeft, evenals mijn broer, zus, en heel veel andere Friese kindjes. Toch heb ik zeker geen slechtere beheersing van het Nederlands dan anderen in dit topic.
Mochten Do2 en ik een kindje krijgen dan wordt het drietalig opgevoed: Nederlands, Fries en Brabants (waarbij we even voorbij gaan aan het feit dat het geen echte taal is). . Wat een rijkdom..
Mijn zus en zwager hebben ervoor gekozen om Fries voor te laten gaan, net zoals onze ouders dat ook bij ons hebben gedaan. Ze wonen buiten Friesland, dus ze hoort genoeg Nederlands om dat via andere kanalen te leren. Maar nieuwe woordjes gaan dus eerst in het Fries. Ik ben zelf ook pas écht in een overwegend Nederlandstalige omgeving terecht gekomen toen ik in Groningen ging studeren. En ik durf bijna te beweren dat ik beter in de Nederlandse taal ben dan sommige anderen hier.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Er is natuurlijk helemaal niks mis met het twee- of meertalig opvoeden van kinderen. Ik vind het alleen raar dat je zegt "Sowieso eerst Fries". Het lijkt me dat Nederlands voor zou moeten gaan.
Je studeerd Nederlands, kwastquote:Op woensdag 19 december 2007 10:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn zus en zwager hebben ervoor gekozen om Fries voor te laten gaan, net zoals onze ouders dat ook bij ons hebben gedaan. Ze wonen buiten Friesland, dus ze hoort genoeg Nederlands om dat via andere kanalen te leren. Maar nieuwe woordjes gaan dus eerst in het Fries. Ik ben zelf ook pas écht in een overwegend Nederlandstalige omgeving terecht gekomen toen ik in Groningen ging studeren. En ik durf bijna te beweren dat ik beter in de Nederlandse taal ben dan sommige anderen hier..
Kwasten zijn aan haar niet besteed. Da's meer mijn gebied.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
Je studeerd Nederlands, kwastDanheeft het dus ook je interesse...
Geen idee.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:28 schreef nietzman het volgende:
Maar belangrijker; heb je een accent?
Voor mij niet hoorbaar iig.quote:
En dat is wel van mij op toepassing, omdat?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:39 schreef Dangel het volgende:
Ja, maar mohair-roller met uitschuifstok bekt minder lekker
Succes!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:59 schreef Lyssa het volgende:
Straks tentamen bespreking en om mijn leerwerk te bevorderen ga ik daarna maar in de bieb zittenMaar het is voor een goed doel! Hoe meer ik nu doe, hoe meer tijd ik vrij heb in de vakantie
Maak je niet te drukquote:Op woensdag 19 december 2007 11:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En dat is wel van mij op toepassing, omdat?
best wel, ik heb nog een filmpje waarop een liedje zing "'tis faist fandoag, doarom zain wai so blai"quote:
Nico de kraspandaquote:Op woensdag 19 december 2007 12:12 schreef Bob. het volgende:
Eeen 3e nacht op een rij dat ik de hele tijd hoestend wakker heb gelegen.
Ik ben moe.![]()
En lekker ding die ex van je Dangel.
I'll take that as a compliment.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Bij jou is in ieder geval niet die irritante nasale friese klank hoorbaar.
Nee.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:03 schreef Grulez het volgende:
Ah onze pyromaan is gepakt.
Kan er al geschaatst worden?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:35 schreef Bob. het volgende:
Ik gok dat als je het al te koud vind om naar de supermarkt te gaan, een middag schaatsen al helemaal te veel gevraagd is.
Bij kardinge is lang zo leuk niet als buitenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bij Kardinge wel.Voor natuurlijk is het wel nog wat vroeg ben ik bang voor.
ach ik kom er tenminste zo mooi onderuitquote:Op woensdag 19 december 2007 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee.
Je bent onschuldig totdat het tegendeel bewezen is. Er is een verdachte opgepakt.
Ken jij de persoon in kwestie?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:03 schreef Grulez het volgende:
Ah onze pyromaan is gepakt.
Oeh, dat maakt hem al een stuk verdachter.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:26 schreef Grulez het volgende:
Oja en hij is op heterdaad betrapt.
Johnny Brondijk? Mwah mss vaag zovaak ben ik er niet meer geweest.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ken jij de persoon in kwestie?Ik zal vanavond even aan een vriend van me uit 't Zandt die ook 20 is vragen wie het is
.
Heb trouwens nog een vraagje, waar kan je in Groningen (goedkoop) pasfoto's laten maken? Moet toch maar eens mijn OV op gaan halen.
Dat is natuurlijk funestquote:De politie hield de verdachte man dinsdag aan toen hij uit een schuurtje tevoorschijn kwam waarin hij brand probeerde te stichten. In het schuurtje trof de politie een brandende kaars, omwikkeld met brandbaar materiaal aan, de vaste methode van de Groningse pyromaan.
Niet echt slim natuurlijk...quote:Tegenstrijdige getuigenissen
De inwoner van 't Zand, wiens woning sinds woensdagochtend wordt bewaakt, was eerder opgevallen door tegenstrijdige getuigenissen. Dat gebeurde tijdens een massaal verhoor van alle dorpsbewoners. Een bij een poging tot brandstichting gevonden plastic fles uit Duitsland bleek ook naar de verdachte te leiden.
Ja die schitterende grap kan ik niet meer horen. Blijkt maar weer hoe ontzettend niet origineel mensen kunnen zijn.quote:
Hey, wat wil je, ik zit hier nog tot LAAT vandaag niks te doen op school, vanaf vanmorgen 10 uur.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja die schitterende grap kan ik niet meer horen. Blijkt maar weer hoe ontzettend niet origineel mensen kunnen zijn.
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey, wat wil je, ik zit hier nog tot LAAT vandaag niks te doen op school, vanaf vanmorgen 10 uur.
ik kan alleen maarw achten tot de boel gerenderd is. Behoorlijk geestdodend.
Oude ebbingestraat, vlakbij de brug zit een fotozaakje die pasfoto's maakt, daarnaast maakte de primera op de korreweg ze ook, maar weet niet of die het nog steeds doetquote:Op woensdag 19 december 2007 13:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ken jij de persoon in kwestie?Ik zal vanavond even aan een vriend van me uit 't Zandt die ook 20 is vragen wie het is
.
Heb trouwens nog een vraagje, waar kan je in Groningen (goedkoop) pasfoto's laten maken? Moet toch maar eens mijn OV op gaan halen.
Merciquote:Op woensdag 19 december 2007 13:47 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Oude ebbingestraat, vlakbij de brug zit een fotozaakje die pasfoto's maakt, daarnaast maakte de primera op de korreweg ze ook, maar weet niet of die het nog steeds doet
Ja, daardoor kwam ik er eigenlijk nooit meerquote:Op woensdag 19 december 2007 13:56 schreef Lyssa het volgende:
Ik wil ook naar huis
en @ S-Two: Geen probleemGrunn topic is tegenwoordig bijna slowchat over vanalles behalve Groningen, dus bij deze houden we het topic in stand waar het in eerste instantie bedoeld voor was
Asadin.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:47 schreef Lyssa het volgende:
Oude ebbingestraat, vlakbij de brug zit een fotozaakje die pasfoto's maakt,
http://www.youtube.com/watch?v=Est4NWgBvNUquote:Op woensdag 19 december 2007 14:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja, daardoor kwam ik er eigenlijk nooit meer.
Enne, Grulez, mijn bronnen geven je gelijk.
Hey, een lotgenootquote:Op woensdag 19 december 2007 14:48 schreef Lyssa het volgende:Ik heb honger, maar geen geld bij me.. en pinnen kan niet in onze kantine
En als ik naar huis ga om te eten komt er niets meer van mn studeren
Heyquote:Op woensdag 19 december 2007 14:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey, een lotgenoot
Met dat verschil dat ik waarschijnlijk pas om half 7 naar huis kan
Dank jequote:Op woensdag 19 december 2007 14:51 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Hey
Mja, das helemaal klote.. ik kán wel naar huis, maar mág niet van mezelf omdat ik thuis veel minder doe dan hier.. maar een rommelende buik is ook niet tofMust.. resist... going... home..
![]()
Succes nog!
huisvrouwquote:Op woensdag 19 december 2007 15:36 schreef freecell het volgende:
Slalala!
Wij eten vanavond een patatje geloof ikEcht geen zin meer om vanavond nog te koken
en morgen de hele dag scheten laten zekerquote:Op woensdag 19 december 2007 15:37 schreef Lyssa het volgende:
Straks maar bruine bonen, aardappels, spekjes en appelmoes halen om te eten
Zo wil je het toch ook graagquote:Op woensdag 19 december 2007 15:38 schreef Dangel het volgende:
[..]
en morgen de hele dag scheten laten zeker
Je kent me echt te goedquote:Op woensdag 19 december 2007 15:41 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Zo wil je het toch ook graag
Just the way you like it, dear
Ghehequote:
Goed bezig!quote:Op woensdag 19 december 2007 15:45 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Het loopt trouwens leeg hier in de bieb.. Toen ik hier om 13.00 aan kwam kakken was het bomvol, nu zit er bijna niemand meerTijd om naar huis te gaan, maar nee! Ik blijf nog wel even plakken
quote:Op woensdag 19 december 2007 15:45 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Het loopt trouwens leeg hier in de bieb.. Toen ik hier om 13.00 aan kwam kakken was het bomvol, nu zit er bijna niemand meerTijd om naar huis te gaan, maar nee! Ik blijf nog wel even plakken
Ik ga er vanuit dat het dit keer binnen is.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:34 schreef freecell het volgende:
[..]
jij bbq't vaak en op rare tijden in het jaar!
op de grote markt geweest of in Kardinge?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:43 schreef Bob. het volgende:
K-k-k-koud.
En ik ben geen schaats talent.
Hoeveel wil je besteden en wat zijn je wooneisen? Ik ken bijv iets waar je 500. E. voor betaald, redelijk groot is (30m2) met bepaald comfort (vaatwasmachine ed) maar waar je wel de douches deelt. Zoiets of echt een eigen woonruimte. In dat laatste geval wordt het lastig, want dat is nl erg gewild in Grunn.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:22 schreef NrSiX het volgende:
Even een vraagje voor de Groningers,
Ik ben voornemens om volgend jaar aug in Groningen te gaan wonen, hetzelfde geldt voor mijn partner.
Nu leek het ons wel een id om even te kijken wat te mogelijkheden tot samenwonen aldaar zijn, we zijn beiden studerend maar hebben geen zin om altijd maar heen en weer te blijven rijden.
Nog mensen hier met goede ideeën waar je je zou kunnen inschrijven oid zodat we met zn 2en ergens kunnen wonen? De optie van allebei apart op kamers is nu niet van toepassing.
Hoop op een nuttige reactie
Moet ik ook nog, dus hoog tijd om morgen weer eens naar Groningen te gaan.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:27 schreef S-Two het volgende:
Moet toch maar eens mijn OV op gaan halen.
De thermostaat staat op 20, maar als ik m'n ogen dichtdoe mis ik alleen nog het zachte ruisen van het water van de Griekse zee en de cocktail.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:15 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe warm is het dan in je kamer?
Zet je nou alle cd's die je hebt op je Ipod?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er staan al 8 albums op. Nog maar 400 te gaan, of zo.
Ik ben zelf toevallig eens in hotel "De Doelen" geweest, zit direct aan de grote markt en is erg 'ouderwets/klassiek' van binnen. Ik weet niet hoe het zit met geluidsoverlast van de grote markt, maar het is wel leuk om met zn tweetjes naar toe te gaan, lijkt me zo.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:50 schreef missPARTY het volgende:
Ik ga aankomend weekend met mijn vriend naar Groningen.
Hij wil dat ik alvast een hotel boek, maar dat is wel erg moeilijk....
Heeft er iemand een tip voor een leuk hotel? En het mag romantisch zijn!
Alvast bedankt!
Ow venomsnake is nieuwe moderator geworden en dit heet dan de ontgroening te zijn (denk ik, heb zelf de topics (nog) niet gezien).quote:Op woensdag 19 december 2007 23:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jongens, waarom zijn er in VBL ineens zoveel topics over Groningen?
* DevilsAndDust kijkt vooral in de richting van G.
iemand nog andere tips?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ben zelf toevallig eens in hotel "De Doelen" geweest, zit direct aan de grote markt en is erg 'ouderwets/klassiek' van binnen. Ik weet niet hoe het zit met geluidsoverlast van de grote markt, maar het is wel leuk om met zn tweetjes naar toe te gaan, lijkt me zo.
De hele Active Topics lijst stond er vol mee.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:00 schreef Dangel het volgende:
Waarom zou iemand in VBL kijken vraagikmedanaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |