Je kent me echt te goedquote:Op woensdag 19 december 2007 15:41 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Zo wil je het toch ook graag
Just the way you like it, dear
Ghehequote:
Goed bezig!quote:Op woensdag 19 december 2007 15:45 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Het loopt trouwens leeg hier in de bieb.. Toen ik hier om 13.00 aan kwam kakken was het bomvol, nu zit er bijna niemand meerTijd om naar huis te gaan, maar nee! Ik blijf nog wel even plakken
quote:Op woensdag 19 december 2007 15:45 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Het loopt trouwens leeg hier in de bieb.. Toen ik hier om 13.00 aan kwam kakken was het bomvol, nu zit er bijna niemand meerTijd om naar huis te gaan, maar nee! Ik blijf nog wel even plakken
Ik ga er vanuit dat het dit keer binnen is.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:34 schreef freecell het volgende:
[..]
jij bbq't vaak en op rare tijden in het jaar!
op de grote markt geweest of in Kardinge?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:43 schreef Bob. het volgende:
K-k-k-koud.
En ik ben geen schaats talent.
Hoeveel wil je besteden en wat zijn je wooneisen? Ik ken bijv iets waar je 500. E. voor betaald, redelijk groot is (30m2) met bepaald comfort (vaatwasmachine ed) maar waar je wel de douches deelt. Zoiets of echt een eigen woonruimte. In dat laatste geval wordt het lastig, want dat is nl erg gewild in Grunn.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:22 schreef NrSiX het volgende:
Even een vraagje voor de Groningers,
Ik ben voornemens om volgend jaar aug in Groningen te gaan wonen, hetzelfde geldt voor mijn partner.
Nu leek het ons wel een id om even te kijken wat te mogelijkheden tot samenwonen aldaar zijn, we zijn beiden studerend maar hebben geen zin om altijd maar heen en weer te blijven rijden.
Nog mensen hier met goede ideeën waar je je zou kunnen inschrijven oid zodat we met zn 2en ergens kunnen wonen? De optie van allebei apart op kamers is nu niet van toepassing.
Hoop op een nuttige reactie
Moet ik ook nog, dus hoog tijd om morgen weer eens naar Groningen te gaan.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:27 schreef S-Two het volgende:
Moet toch maar eens mijn OV op gaan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |