Hey, wat wil je, ik zit hier nog tot LAAT vandaag niks te doen op school, vanaf vanmorgen 10 uur.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja die schitterende grap kan ik niet meer horen. Blijkt maar weer hoe ontzettend niet origineel mensen kunnen zijn.
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey, wat wil je, ik zit hier nog tot LAAT vandaag niks te doen op school, vanaf vanmorgen 10 uur.
ik kan alleen maarw achten tot de boel gerenderd is. Behoorlijk geestdodend.
Oude ebbingestraat, vlakbij de brug zit een fotozaakje die pasfoto's maakt, daarnaast maakte de primera op de korreweg ze ook, maar weet niet of die het nog steeds doetquote:Op woensdag 19 december 2007 13:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ken jij de persoon in kwestie?Ik zal vanavond even aan een vriend van me uit 't Zandt die ook 20 is vragen wie het is
.
Heb trouwens nog een vraagje, waar kan je in Groningen (goedkoop) pasfoto's laten maken? Moet toch maar eens mijn OV op gaan halen.
Merciquote:Op woensdag 19 december 2007 13:47 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Oude ebbingestraat, vlakbij de brug zit een fotozaakje die pasfoto's maakt, daarnaast maakte de primera op de korreweg ze ook, maar weet niet of die het nog steeds doet
Ja, daardoor kwam ik er eigenlijk nooit meerquote:Op woensdag 19 december 2007 13:56 schreef Lyssa het volgende:
Ik wil ook naar huis
en @ S-Two: Geen probleemGrunn topic is tegenwoordig bijna slowchat over vanalles behalve Groningen, dus bij deze houden we het topic in stand waar het in eerste instantie bedoeld voor was
Asadin.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:47 schreef Lyssa het volgende:
Oude ebbingestraat, vlakbij de brug zit een fotozaakje die pasfoto's maakt,
http://www.youtube.com/watch?v=Est4NWgBvNUquote:Op woensdag 19 december 2007 14:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja, daardoor kwam ik er eigenlijk nooit meer.
Enne, Grulez, mijn bronnen geven je gelijk.
Hey, een lotgenootquote:Op woensdag 19 december 2007 14:48 schreef Lyssa het volgende:Ik heb honger, maar geen geld bij me.. en pinnen kan niet in onze kantine
En als ik naar huis ga om te eten komt er niets meer van mn studeren
Heyquote:Op woensdag 19 december 2007 14:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey, een lotgenoot
Met dat verschil dat ik waarschijnlijk pas om half 7 naar huis kan
Dank jequote:Op woensdag 19 december 2007 14:51 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Hey
Mja, das helemaal klote.. ik kán wel naar huis, maar mág niet van mezelf omdat ik thuis veel minder doe dan hier.. maar een rommelende buik is ook niet tofMust.. resist... going... home..
![]()
Succes nog!
huisvrouwquote:Op woensdag 19 december 2007 15:36 schreef freecell het volgende:
Slalala!
Wij eten vanavond een patatje geloof ikEcht geen zin meer om vanavond nog te koken
en morgen de hele dag scheten laten zekerquote:Op woensdag 19 december 2007 15:37 schreef Lyssa het volgende:
Straks maar bruine bonen, aardappels, spekjes en appelmoes halen om te eten
Zo wil je het toch ook graagquote:Op woensdag 19 december 2007 15:38 schreef Dangel het volgende:
[..]
en morgen de hele dag scheten laten zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |