Hmja. Kan ik me voorstellen na wat ik je aangedaan heb. Maargoed, das jouw probleem verder, ik ben niet boos op jou.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:57 schreef Bob. het volgende:
Ja, ik ben keiboos op je.
En hoera, nog maar 2 dagen en dan heb ik vakantie.
Dat wordt lekker slapen vanavondquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:29 schreef maok het volgende:
Hoi, ik werd net pas wakker en zat te twijfelen of het nou ochtend of avond was, het leek me avond aan de hoeveelheid auto's op straat te zien. Voor de zekerheid maar even mijn laptop aangedaan voor een digitale tijd, het is dus avond en nou ben ik in de war. Ik heb 17 uur geslapen
Erg moe zijnquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:50 schreef teigan het volgende:
wow, dat is wel erg lang maok... hoe krijg je dat zo voor elkaar?
Wow... en ik vind 12 uur al langquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:29 schreef maok het volgende:
Hoi, ik werd net pas wakker en zat te twijfelen of het nou ochtend of avond was, het leek me avond aan de hoeveelheid auto's op straat te zien. Voor de zekerheid maar even mijn laptop aangedaan voor een digitale tijd, het is dus avond en nou ben ik in de war. Ik heb 17 uur geslapen
Pff, dat ze eens fatsoenlijk Nederlands leertquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
En weer terug van een vermoeiend, maar leuk dagje winkelen met zuslief. En van m'n nichtje mocht ik niet weer naar huis: "Tanke Tienke blijven!"
Sowieso eerst Fries.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Pff, dat ze eens fatsoenlijk Nederlands leert
Ha!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |