violgens mij kreeg ik zulk soort plaatjes wel eens te zien bij Toegepaste Thermodynamicaquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:29 schreef nietzman het volgende:
Hee leuk, een plaatje.
Je weet vast wel wat de volgende vraag gaat zijnquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:02 schreef freecell het volgende:
Henna te lang laten zitten. Knalrood haar
ik vond dik twee uur ook al erg lang klinken freecell...quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:02 schreef freecell het volgende:
Henna te lang laten zitten. Knalrood haar
Fotooo!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je weet vast wel wat de volgende vraag gaat zijn
ik deed het meestal korter(de keren dat ik het gedaan heb dan..)quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:26 schreef freecell het volgende:
Henna moet altijd dik 2 uur intrekken hoor, anders pakt het niet en zeker niet op mijn haar.
Alleen deze keer zat het wel iets langer dan dik 2 uur
Maar het is ook wel tof hoor
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, maar dan met vraagtekens. Anders is het geen vraag
ook van zo'n iemand die het leven vlak voor kerst niet meer zag zitten...quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:44 schreef Grulez het volgende:
"Meisjes met rode haren..."
Nee,ikkanhet nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:19 schreef Bob. het volgende:
Dangel! Jij bent Fries! Is het echt zo dat alle Friezen automatisch kunnen schaatsen?
Nee, hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Hebben wij ruzie alex?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |