Kennelijk een foutje, dus hierbij weer teruggedraaid.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:57 schreef sigme het volgende:
Wat doet Inbreker sterft na achtervolging door bewoners in Hasselt in POL?
Ik kan van de hele OP geen chocola maken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:31 schreef Elseetje het volgende:
Meat the truth: Dierenpartij liegt!
Over magere OP's gesproken...
Ik vond het wel een interessant topic. Ik snap ook niet dat een dergelijk topic een slotje krijgt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dit topic is drie keer niks. De volgende keer een iets stevigere OP.
De OP staat vol feitelijke onjuistheden en onduidelijkheden. De reacties gaan vervolgens ook nergens heen. Het staat je natuurlijk vrij om een nieuw verbeterd topic te openen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:32 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Ik vond het wel een interessant topic. Ik snap ook niet dat een dergelijk topic een slotje krijgt?
Eigenlijk niet, maar ik laat m toch staan.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:19 schreef sigme het volgende:
Is naar aanleiding van het legaliseringstopic - gebruik(te) je? een POLtopic?
Ere wie ere toekomt:quote:Op donderdag 20 december 2007 23:46 schreef Autodidact het volgende:
Burgemeestersreferendum Eindhoven
Kan iemand burgemeesters en referendum aan elkaar plakken?
quote:Op Friday 21 December 2007 @ 08:10 door Rock_de_Braziliaan:
Topictitel veranderd van "Burgemeesters referendum Eindhoven" naar "Burgemeestersreferendum Eindhoven"
Nee. Het ene topic behandelt het nieuwsfeit..het strafvonnis (is geen discussietopic en staat derhalve in NWS) , het ander topic gaat specifiek over de mogelijkheid dat slachtoffers en nabestaanden ook in beroep moeten kunnen gaan als het vonnis hen niet zint. Dit is wel een discussietopic. Dat ik het voorbeeldje aanhaalde doet daar niets aan af.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:29 schreef gronk het volgende:
Dubbel: Slachtoffers moeten tegen strafvonnis in beroep kunnen gaan en Alkmaar : Acht maanden zitten straf voor doodslaan Gerd Nan
Ik heb topics voor minder dicht zien gaan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. Het ene topic behandelt het nieuwsfeit..het strafvonnis (is geen discussietopic en staat derhalve in NWS) , het ander topic gaat specifiek over de mogelijkheid dat slachtoffers en nabestaanden ook in beroep moeten kunnen gaan als het vonnis hen niet zint. Dit is wel een discussietopic. Dat ik het voorbeeldje aanhaalde doet daar niets aan af.
Ach je raakt hier de kern van het topic.......Hoe beoordeel je ongewelvalligheid in zowel rechtzaken als hier in FB....quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:54 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik heb topics voor minder dicht zien gaan.
In de categorie: 'foutjes': zouden een van jullie 'too big too fail', of de noodzaak van een overheid. terug kunnen zetten?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:16 schreef Montov het volgende:
[..]
Kennelijk een foutje, dus hierbij weer teruggedraaid.
Waar naartoe?quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:44 schreef gronk het volgende:
[..]
In de categorie: 'foutjes': zouden een van jullie 'too big too fail', of de noodzaak van een overheid. terug kunnen zetten?
Hij is al teruggezet door Rock de B. (waarvoor trouwens dankquote:
Oh ja: done.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:44 schreef gronk het volgende:
[..]
In de categorie: 'foutjes': zouden een van jullie 'too big too fail', of de noodzaak van een overheid. terug kunnen zetten?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:05 schreef kLowJow het volgende:
Too fail... Too veel... teveel?
Er mag wel meer weg.quote:Op zondag 23 december 2007 15:46 schreef Aoristus het volgende:
'ze willen het land redden' Mag die weg, zuigpost
Waarom sluit je het niet gewoon? De OP deugt niet; het zet aan tot een bepaalde discussie en blijkbaar wil men hier dat die discussie niet wordt gevoerd.quote:Op zondag 23 december 2007 16:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er mag wel meer weg.
Hij is gesloten door Mutant01, omdat hij koningsgezind is.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hij is gesloten door Mutant01, omdat hij koningsgezind is.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:02 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vond het topic van sigme trouwens legendarisch in zoverre dat het tekort in haar kijk op de geschiedenis duidelijk aantoonbaar werd.
Het constante gezuig, waaruit zijn oeuvre eigenlijk alleen maar uit blijkt te bestaan, vind ik eerlijk gezegd nogal topicvervuilend. Zwaar topicvervuilend. Ik geloof dat er ooit eens geprobeerd is de beruchte topicverziekers in te tomen, en dat zou wel weer voor Ryan3 gelden, nietwaar? Met al zijn gezuig en leuke oude feitjes.quote:
Eigenlijk hetzelfde hier.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:35 schreef Lyrebird het volgende:
Ik ben het zelden met Monidique eens, maar ik steun hem in deze. Ik kan Ryan3's gezuig niet uitstaan.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:36 schreef Reya het volgende:
Eigenlijk hetzelfde hier.
Banaanvraagquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
Echt, het is niet bij te houden hoe Ryan in talloze topics verschijnt, enkel en alleen om persoonlijke vendetta's uit te voeren en zonder enige aanleiding op de man begint te spelen. Zoals hier, hier en hier. En waar eigenlijk niet? Negeren is blijkbaar onvoldoende, dus een ban lijkt mij de enige oplossing.
Nee maar, brothers in arms?quote:
Dat mag niet, he. De drie posts voor de post van Zwaardvisch doen eigenlijk niets anders. Er wordt misschien niet expliciet om een ban gevraagd, maar we zijn allemaal de spelletjes van Ryan3 beu.quote:
En die van jou, en van Zwaardvisch, en van Boze_Appel etc.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:50 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat mag niet, he. De drie posts voor de post van Zwaardvisch doen eigenlijk niets anders. Er wordt misschien niet expliciet om een ban gevraagd, maar we zijn allemaal de spelletjes van Ryan3 beu.
Dat zei ik.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:59 schreef SCH het volgende:
[..]
En die van jou, en van Zwaardvisch, en van Boze_Appel etc.
Zijn eeuwige gejank is gewoon vervelend. Hij doet het best geinig in discussies, maar als er een druppeltje verleden ergens losgelaten wordt dan gaat zijn klep open en kwijlt hij oud slijm wat iedereen tot irritatie brengt. Ban is wellicht zwaar overdregen, maar doe er iets leuks mee ofzo.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:50 schreef Lyrebird het volgende:
Dat mag niet, he. De drie posts voor de post van Zwaardvisch doen eigenlijk niets anders. Er wordt misschien niet expliciet om een ban gevraagd, maar we zijn allemaal de spelletjes van Ryan3 beu.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:11 schreef Elseetje het volgende:
Ik vind zijn manier van topicverzieken eigenlijk niet ergerlijker dan mensen die constant over hetzelfde beginnen, ongeacht welke discussie er loopt. Die in elke topic hetzelfde stokpaardje hanteren. Hij doet precies hetzelfde, maar dan op het persoonlijk vlak, en niet op politiek vlak. Lood om oud ijzer. Spreek iedereen erop aan die dat doet zou ik zeggen, niet alleen een user waar iedereen een schurfthekel aan heeft.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hier is geen kant en klare oplossing voor te vinden. We kunnen niet veel meer dan een beetje bijsturen en mensen aanspreken op hun gedrag. Ik wil ook niet voor gedachte politie spelen, zeker niet zolang het met het onderwerp te maken heeft en de poster de intentie heeft om te discussiëren.
Zodra posts enkel geplaatst worden om te zuigen en te zeuren dan wordt er ingegrepen. Dit hoeft natuurlijk niet meteen te leiden tot een ban of een andere drastische ingreep.
Ik ga mij er niet openlijk mee bemoeien maar die schijnheiligheid hier van je ben ik ook wel zat. Zowel jij als Ryan3 krijgen gewoon een waarschuwing. Ben er helemaal klaar mee, of jullie gaan normaal discussieren en vechten wat jullie uit willen vechten op andere fora uit, of jullie gaan helemaal NIET discussieren.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
Echt, het is niet bij te houden hoe Ryan in talloze topics verschijnt, enkel en alleen om persoonlijke vendetta's uit te voeren en zonder enige aanleiding op de man begint te spelen. Zoals hier, hier en hier. En waar eigenlijk niet? Negeren is blijkbaar onvoldoende, dus een ban lijkt mij de enige oplossing.
Klassiek gevalletje don't shoot the pianist. Maar goed, jij bent de baas.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ga mij er niet openlijk mee bemoeien maar die schijnheiligheid hier van je ben ik ook wel zat. Zowel jij als Ryan3 krijgen gewoon een waarschuwing. Ben er helemaal klaar mee, of jullie gaan normaal discussieren en vechten wat jullie uit willen vechten op andere fora uit, of jullie gaan helemaal NIET discussieren.
Had je maar beter piano moeten leren spelen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Klassiek gevalletje don't shoot the pianist. Maar goed, jij bent de baas.
Joh, ga een sollicitatiebrief tikken ofzo.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:25 schreef gronk het volgende:
[..]
Had je maar beter piano moeten leren spelen.
Whehehe.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Joh, ga een sollicitatiebrief tikken ofzo.
Aanvraag loopt.quote:Op zondag 30 december 2007 09:52 schreef Martijn_77 het volgende:
Misschien een ideetje om te mergen?
GroenLinks wil verbod vuurwerk
GroenLinks wil verbod vuurwerk.
Deze is ook gemerged.quote:Op zondag 30 december 2007 09:52 schreef Martijn_77 het volgende:
Misschien een ideetje om te mergen?
GroenLinks wil verbod vuurwerk
http://forum.fok.nl/topic/1110152/1/50#55646007
Mutant, kun je even in FEE kijken, ik heb daar een verzoek, en daar lijkt niemand aanwezig te zijn.quote:
Ja, feestdagenforum.quote:Op zondag 30 december 2007 21:20 schreef Mutant01 het volgende:
FEE?
Volgens mij gaan alle topics ouder dan 3,5 jaar met een laatste reactie langer dan 3,5 jaar geleden gezet automatisch dicht. Zag er laatst een topic over in FB.quote:Op zondag 30 december 2007 21:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, feestdagenforum..
Maar ik probeer Dagonet wel te mailen, oud topic over oliebollen gaat niet open blijkbaar. Zou niet weten waarom dat in de eerste plaats dicht zit en in de tweede plaats niet geopend zou kunnen worden, ook al is het 5 jaar oud. Zal wel veel moeite zijn oid?
Oliebollen zijn echter wel een belangrijk onderwerp, dat zet alles op POL in zijn schaduw, dus vandaar..
Dat topic leek me eerder een vraag voor het huiswerkvragentopic, maar ja.quote:Op maandag 31 december 2007 12:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Wie is deze politicus??
Brilliant genoeg om em open te laten?
Ja, ach vooruit maar....De oliebollen zullen er niet minder om smakenquote:Op maandag 31 december 2007 13:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat topic leek me eerder een vraag voor het huiswerkvragentopic, maar ja.
Oliebollen,quote:Op maandag 31 december 2007 13:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, ach vooruit maar....De oliebollen zullen er niet minder om smaken
Dan liever oliebollen met krenten.quote:Op maandag 31 december 2007 13:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, ach vooruit maar....De oliebollen zullen er niet minder om smaken
Zwakke maag jongen?quote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Oliebollen,
Sowieso gaat alcohol en vet eten dus echt niet samen
Ik hoop eig dat het topic snel vol loopt en dan kan ie mooi dicht blijven.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:34 schreef Fastmatti het volgende:
Misschien dat dit topic gesplitst kan worden? Tichelaar wil stufi ook afschaffen
Het gaat niet meer over de stufi maar over de AOW.
Ik geloof dat ik het meeste er wel uit heb.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:27 schreef Fastmatti het volgende:
Kos5000 loopt topics vol te spammen
Wilders is te laat met zijn fimpje.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:43 schreef Mutant01 het volgende:
Waar heb je het over echt? Ben je aan de drugs?
Ben bang dat je gelijk hebt, maar wat Babyloniaa flikt... In dat topic verwijt hij Joden en Amerikanen ervan Iraakse academici te vermoorden.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:58 schreef Mutant01 het volgende:
Als we ongefundeerde **** haat als maatstaf nemen, dan blijven er weinig users over.
Ik heb dit topic dicht gegooid. Totaal verbaggerd met woorddiarree van een stelletje down syndromers.quote:
Ook zonder de mongolen was het een kuttopic.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb dit topic dicht gegooid. Totaal verbaggerd met woorddiarree van een stelletje down syndromers.
Ik hoop elke keer weer op beter...quote:Op zondag 6 januari 2008 20:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Ook zonder de mongolen was het een kuttopic.
donequote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan een mod de OP uit het vorige topic even erin zetten, linkje staat er al in:
Presidentsverkiezingen VS 2008 #7 - primaries in volle gang
Daarom is die filter toch ook aangemaaktquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:27 schreef Evil_Jur het volgende:
Er lopen onderhand meer dan 6 topics in POL die direct over de Amerikaanse presidentsverkiezingen gaan....
Oh, sorry, niet meegekregen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daarom is die filter toch ook aangemaakt.
Volgens mij kan dat niet zonder nog een filter aan te maken voor de normale POL topics.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Kunnen de topics over de Amerikaanse Verkiezingen uit het normale pol-forum gefilterd worden? In de loop van het komende jaar zullen er vast nog heel erg veel amerikaanse verkiezingentopics komen en anders wordt het zo'n warboel met de normale topics.
Daar was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Volgens mij kan dat niet zonder nog een filter aan te maken voor de normale POL topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |