weet ik maar het leek me wel interessant om te kijken hoe het staat met mensen van bepaalde politieke hoeken. of er een verband is enzo.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:49 schreef Stofje het volgende:
Uitgaan & Vrije tijd Daar staan veel van dit soort topics.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:49 schreef Stofje het volgende:
Uitgaan & Vrije tijd Daar staan veel van dit soort topics.
waarom zou je ook als je van jezelf overachtief bentquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:33 schreef marcel-o het volgende:
t doet niet wat t hoort te doen..
ok je slaapt niet, en je zweet je de tyfus... maar wordt er niet actiever van
ADHD en dyslexie, het zit je niet mee he?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:29 schreef marcel-o het volgende:
coke en speed doet niet veel als je licht adhd hebt, wordt je alleen maar rustiger van![]()
En van wiet word je juist onrustigquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:29 schreef marcel-o het volgende:
TABAK - nee, ik rook niet, helaas wel es ongewenst meeroken
ALCOHOL - ja, regelmatig, niet dagelijks. wel veel, ben aant minderen
MARIJUANA - ooit es gedaan, nooit meer, de grond was ineens erg dichtbij en t duurde n uur voordat k weer helemaal bij was
XTC - 3 jaar lang sweekends, nu 1x in de 3 maanden ong.
AMFETAMINEN/SPEED- soms, deed me niks..
COCAINE - soms, wel es lekker maar doet niet veel
TRIPMIDDELEN ALS LSD, PADDO´s ENZ - ja, paddo's, 2c-b, 2c-i
ANDERE HARDDRUGS - nee, wel designer drugs, Methylone ala explosion..
coke en speed doet niet veel als je licht adhd hebt, wordt je alleen maar rustiger van![]()
hahahaha snap um jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En van wiet word je juist onrustig
Ik had een keer een leuk weekend met een ADHD-dame. Zij rookte mijn wiet en ik nam haar ritalin. Was tof weekend
Klopt Ritalin is ook een amfetamine. De ADHD dame slikte er 5 per dag en als het echt niet goed met haar ging had ze echte speed liggen. Netjes voorgeschreven door de dokter.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:30 schreef sneakypete het volgende:
interessant- ADHD ers die ik ken die speed gebruiken vinden het eerder kalmerend
En die ADHD dame had geen last van psychoses door overmatig amfetamine-lookalike-gebruik?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klopt Ritalin is ook een amfetamine. De ADHD dame slikte er 5 per dag en als het echt niet goed met haar ging had ze echte speed liggen. Netjes voorgeschreven door de dokter.
Speed legaal? kan ik me niet voorstellen meen je dat ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klopt Ritalin is ook een amfetamine. De ADHD dame slikte er 5 per dag en als het echt niet goed met haar ging had ze echte speed liggen. Netjes voorgeschreven door de dokter.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ADHD en dyslexie, het zit je niet mee he?.
quote:kutmod
vroegâh werd t voorgeschreven om af te vallen.. ivm de honger onderdrukking.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:43 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Speed legaal? kan ik me niet voorstellen meen je dat ?
Okquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:36 schreef sneakypete het volgende:
[..]
hahahaha snap um ja
nu lijsje invullen
Jij ziet te veel anti-drug propaganda.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:41 schreef gronk het volgende:
[..]
En die ADHD dame had geen last van psychoses door overmatig amfetamine-lookalike-gebruik?
Dat zei ze. Ritalin is in weze speed, dus waarom niet?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:43 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Speed legaal? kan ik me niet voorstellen meen je dat ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |