Bedrijven mogen geen directe steun geven aan een kandidaat, dus dat maakt niet zo heel veel uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:07 schreef Klopkoek het volgende:
Wat ik me nu pas afvraag: Hoe kan het dat de nieuwkomer Obama evenveel geld heeft opgehaald dan Clinton? Waarom willen bedrijven met zo'n nieuwkomer (dat is toch een risico) in zee gaan? En zit er ook verschil in de herkomst van zijn fondsen tov Clinton (en de Republikeinen).
The again, de gevestigde media hebben altijd al wat tegen Clinton gehad. Hoewel zoveel politici en presidenten en presidentskandidaten huilen en gehuild hebben, is het bij Clinton nieuws. Huilt ze niet, dan is ze een kille, koele, gevoelloze bitch; huilt ze wel, dan is het gemaakt of te emotioneel. Hillary Clinton zal, wat ze ook doet, het nooit goed kunnen doen bij de gevestigde media.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het leek erg... gemaakt. Nu moet ze opeens emotioneel worden? Of het nou echt is of niet, ik vind het niet handig.
Onzin. De media zijn altijd een grote fan van Hillary Clinton geweest. Een week of twee geleden werd ze pas voor het eerst door de New York Times door de mangel gehaald.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
The again, de gevestigde media hebben altijd al wat tegen Clinton gehad.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:53 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Onzin. De media zijn altijd een grote fan van Hillary Clinton geweest. Een week of twee geleden werd ze pas voor het eerst door de New York Times door de mangel gehaald.
Ben geen regelmatig van de New York Times maar ik kan me nog een artikel herinneren waarin haar verleden bij Wall-Mart werd achterhaald. Daar stond ze niet best op.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:53 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Onzin. De media zijn altijd een grote fan van Hillary Clinton geweest. Een week of twee geleden werd ze pas voor het eerst door de New York Times door de mangel gehaald.
Ja, van twee kleine dorpen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:54 schreef =HellFire= het volgende:
Zijn er al uitslagen? Beetje vroeg, maar toch...
http://youdecide08.foxnew(...)n-dixville-notch-nh/quote:Nonetheless, the early excitement for poll watchers predicting the outcome of Tuesday’s primary was marked by pandemonium in the northern hamlet of Dixville Notch along New Hampshire’s Canadian border, where the number of media and spectators outnumbered residents by multiples.
The town has 17 voters — two Democrats, three Republicans and 12 independents. Turnout was 100 percent. Four votes were cast by absentee ballot despite the fact that each voter was given his or her own booth at the town’s single polling station.
The results were:
McCain with 4 votes, Mitt Romney with 2 votes, Rudy Giuliani with 1 vote. Those were the only Republican votes cast.
On the Democratic side, Obama won a landslide 7 votes compared with 2 for John Edwards, one for Bill Richardson and none for Hillary Clinton.
Shortly after Dixville Notch, another tiny village, Hart’s Location, offered its results. Obama received nine votes, Clinton received three and Edwards received one. On the Republican side, McCain received six, Huckabee received five, Ron Paul received four and Romney one.
The small towns may not be great predictors of the winner of New Hampshire’s primary, but it is great political theater. The folks who live in Dixville Notch are overwhelmingly independent, slightly cantankerous and somewhat offbeat from the rest of the state. They take their roles as the first balloters very seriously.
Stembussen gaan om 02:00 Nederlandse tijd dicht. (20:00 EST, 17:00 PST)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:54 schreef =HellFire= het volgende:
Zijn er al uitslagen? Beetje vroeg, maar toch...
Dat, en een aantal kandidaten zijn al uit de race gestapt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:19 schreef popolon het volgende:
Plaatje in de OP klopt niet helemaal. De Michigan primaries zijn verschoven waardoor Obama en Edwards niet eens op de lijst voor de democraten staan.
Dat doen ze allemaal, behalve Ron Paul.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:14 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik dacht juist dat McCain nog de enige kandidaat is die openlijk Bush z'n Irak-koers blijft steunen.
Tenzij je tot iets van twee uur vannacht wilt wachten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:44 schreef Strolie75 het volgende:
Morgenvroeg weten we het dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |