abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54934932
Voor zover ik weet is mw Van Veluw niet ontslagen, maar is ze uit de fractie gestapt, omdat de fractie haar standpunt dat het een onjuist gerucht betrof niet deelde.
Ze stapte op en gaat verder als zelfstandig raadslid.
Maar ik kan me vergissen natuurlijk
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_54934983
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:52 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ze is niet ontslagen, maar uit de fractie gezet. Haar zetel heeft ze nog.
Nee, ze is opgestapt. Ze had een partner en is dus vreemd gegaan.

Als haar partner haar niet eens kan vertrouwen, laat staan de Nijmeegse bevolking.
pi_54935184
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:56 schreef WillemThe5th het volgende:

[..]

Nee, ze is opgestapt. Ze had een partner en is dus vreemd gegaan.

Als haar partner haar niet eens kan vertrouwen, laat staan de Nijmeegse bevolking.
Precies. Zie ook de situatie van Depla. Die heeft zelfs kinderen.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54935478
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:49 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ze is op verzoek van de VVD uit de fractie getreden. Een houding waar de PvdA een voorbeeld aan kan nemen.
Tja. Ik vind het weinig liberaal. Het seksleven van mw Van Veluw is iets tussen haar en haar partner(s). Als haar man niet kan leven met dat pijpen, dan kunnen ze uit elkaar gaan.
Wat het te maken heeft met haar politiek functioneren zie ik niet zo.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_54935835
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:16 schreef OllieA het volgende:

[..]

Tja. Ik vind het weinig liberaal. Het seksleven van mw Van Veluw is iets tussen haar en haar partner(s). Als haar man niet kan leven met dat pijpen, dan kunnen ze uit elkaar gaan.
Ik kan haar niet meer respecteren, en dat lijkt me niet wenselijk voor een politicus. Het is geen geschreven regel dat je dan weg moet, maar je mag van iemand met een publieke functie verwachten dat ze rekening houdt met haar status. Ik zal niet zeggen dat ze voortaan geen steun meer krijgt voor moties omdat ze en plein public een collega gepijpt heeft, maar ze valt niet meer serieus te nemen. Dan is het wel zo consequent om terug te treden.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54935920
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:33 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik kan haar niet meer respecteren, en dat lijkt me niet wenselijk voor een politicus. Het is geen geschreven regel dat je dan weg moet, maar je mag van iemand met een publieke functie verwachten dat ze rekening houdt met haar status. Ik zal niet zeggen dat ze voortaan geen steun meer krijgt voor moties omdat ze en plein public een collega gepijpt heeft, maar ze valt niet meer serieus te nemen. Dan is het wel zo consequent om terug te treden.
En en plein public ook nog??? Het verhaal wordt steeds sappiger. .
Niet iedereen houdt er dezelfde morele standaarden op na als jij, fishy. . Gelukkig maar.
I´m back.
pi_54935974
Ryan, waarom jezelf zo kwellen door op dit forum te verschijnen?
pi_54936000
Ik begin overigens een beetje het idee te krijgen, de laatste tjd, dat extreemrechts aan het eind van zijn Latijn is. Dan gaan ze altijd zeiken over de zogenaamd afwijkende seksuele mores van hun opponenten nl.
I´m back.
  vrijdag 30 november 2007 @ 00:42:38 #159
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54936011
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:16 schreef OllieA het volgende:
Liberaal betekent niet dat je alles maar kunt neuken wat los en vast zit, wanneer je maar wilt, waar je maar wilt.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_54936038
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:42 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Liberaal betekent niet dat je alles maar kunt neuken wat los en vast zit, wanneer je maar wilt, waar je maar wilt.
Nu is er ook al alles wat Depla wil en wanneer en waar hij het wil geneukt. .
Rich this.
I´m back.
pi_54936058
Komt in de buurt inderdaad. Die stagiarie hield hij aardig onder de duim, waar hij het wilde en wanneer hij het wilde.
pi_54936079
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:33 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Waarom zou je iemand die in een fietsenhok iemand pijpt minder serieus nemen dan iemand die netjes thuis iemand pijpt. Of iemand die op een hotelkamer iemand pijpt.
Dhr Depla en Mw Van Veluw dachten discreet te zijn, maar hielden geen rekening met de bewakeningscamera's. Dat is alles. Het is aan hun respectieve partners daar wat van te vinden.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_54936099
Fok! is wel schattig.
I´m back.
pi_54936118
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:46 schreef OllieA het volgende:

[..]

Waarom zou je iemand die in een fietsenhok iemand pijpt minder serieus nemen dan iemand die netjes thuis iemand pijpt. Of iemand die op een hotelkamer iemand pijpt.
Dhr Depla en Mw Van Veluw dachten discreet te zijn, maar hielden geen rekening met de bewakeningscamera's. Dat is alles. Het is aan hun respectieve partners daar wat van te vinden.
Als ik die houding niet respectabel vind is dat mijn goed recht natuurlijk. En wat ik al zei.
pi_54936138
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:42 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nee? Goh, ik dacht altijd dat het dat onder andere wèl betekende.
Liberaal betekent ieg dat de staat zich niet met mijn seksleven heeft te bemoeien.
Dus ik verdedig mw Van Veluw tot mijn laatste snik.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_54936157
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:49 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Als ik die houding niet respectabel vind is dat mijn goed recht natuurlijk. En wat ik al zei.
Idd, niet iedereen houdt er dezelfde morele standaarden opna, er zijn grotere achterbaksheden denkbaar zeg maar, en jij vindt die wel okee. .
I´m back.
pi_54936191
Welke staat bemoeit zich met het seksleven van die twee? Hun respectievelijke werkgevers doen dat. Dat dat toevallig overheden zijn doet niet ter zake, wanneer een commercieel manager zich na een bedrijfsfeestje laat pijpen door z'n secretaresse, caught on tape, zal hij ook niet te handhaven zijn.
pi_54936230
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:52 schreef Zwaardvisch het volgende:
Welke staat bemoeit zich met het seksleven van die twee? Hun respectievelijke werkgevers doen dat. Dat dat toevallig overheden zijn doet niet ter zake, wanneer een commercieel manager zich na een bedrijfsfeestje laat pijpen door z'n secretaresse, caught on tape, zal hij ook niet te handhaven zijn.
Ook niet als de commercieel manager en de secretaresse het allebei een topervaring vonden? Zijn ze dan nog steeds niet te handhaven, in jouw optiek?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_54936257
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:55 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ook niet als de commercieel manager en de secretaresse het allebei een topervaring vonden? Zijn ze dan nog steeds niet te handhaven, in jouw optiek?
Dat oordeel is niet aan hen. Ze zullen er allebei van genoten hebben, maar wat koopt de rest van het bedrijf dat imagoschade lijdt daar voor?
pi_54936276
Seks op de werkplek is een ander argument dan politici zijn niet meer te vertrouwen of verdienen mijn respect niet meer (terwijl wrs 1 van hen nooit dat respect heeft gehad van degene die dit argument gebruikt), omdat zij in een daad van fellatio zijn betrapt in een fietsenkot op een camera.
I´m back.
pi_54936287
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:52 schreef Zwaardvisch het volgende:
Tussen een manager en zijn secretaresse bestaat een ander soort machtsrelatie. Wat dat betreft geen goede vergelijking. Wanneer zoiets zich tussen twee collega's voordoet is het doorgaans geen probleem.
pi_54936294
Het is dan ook gewoon een stok om de PvdA'er mee te slaan.
I´m back.
pi_54936338
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:56 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Dat oordeel is niet aan hen. Ze zullen er allebei van genoten hebben, maar wat koopt de rest van het bedrijf dat imagoschade lijdt daar voor?
Ah! Ik snap wat je bedoelt. Je bent voor een hypocriete samenleving die de schijn ophoudt!
Katjes moeten in het donker worden geknepen, zodat het bedrijf/ de samenleving er geen schade van ondervindt.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_54936349
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:58 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Tussen een manager en zijn secretaresse bestaat een ander soort machtsrelatie. Wat dat betreft geen goede vergelijking. Wanneer zoiets zich tussen twee collega's voordoet is het doorgaans geen probleem.
Op de werkplek zelf wel hoor. Dacht ik althans.
Heb lang geleden ergens gewerkt, waar een man en vrouw aldus hun baan verloren.
Die secretaresse en manager zijn vaak wel zo slim genoeg om zich niet aan seksuele verrichtingen te buiten te gaan op het terrein van de werkplek zelf; die kiezen misschien een fietsenkot uit in de buurt.
I´m back.
pi_54936351
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 01:01 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ah! Ik snap wat je bedoelt. Je bent voor een hypocriete samenleving die de schijn ophoudt!
Katjes moeten in het donker worden geknepen, zodat het bedrijf/ de samenleving er geen schade van ondervindt.
Ze zouden er beter aan doen een hotelletje te boeken, inderdaad.
pi_54936370
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 01:01 schreef OllieA het volgende:

[..]

Fishy is idd voor de 'schaamtecultuur'.
I´m back.
pi_54936376
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:58 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel. Als ik de situatie vergelijk met die tussen Depla en Van Veluw die zich beiden nog op het terrein van hun werkgever bevonden.
pi_54936425
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:58 schreef Ryan3 het volgende:
Het is dan ook gewoon een stok om de PvdA'er mee te slaan.
Volgens mij waren er twee partijen.
pi_54936426
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 01:01 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Dat is wat er dan overblijft van al die morele verontwaardiging... Tss... ga je schamen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_54936446
Ach, de linksen zijn sws schuldig.
Die hebben in de jaren 70 gepleit voor een vrijere seksuele moraal.
I´m back.
pi_54936468
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 01:01 schreef Ryan3 het volgende:
Op de werkplek zelf wel hoor. Dacht ik althans.
Ligt een beetje aan het bedrijf ook hè, omstandigheden, exacte plaats delict (Zwaardvisch ) enz....
Seks op bedrijfsfeestjes, waar ik op reageerde, komt echter vrij veel voor en er kraait doorgaans geen haan naar.
pi_54936475
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 01:05 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Volgens mij waren er twee partijen.
Hoe luidde de TT van dat topic dat je opende en dat inmiddels weer gesloten is, wat was de OP ook weer?
I´m back.
pi_54936484
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 01:05 schreef OllieA het volgende:

[..]

Dat is wat er dan overblijft van al die morele verontwaardiging... Tss... ga je schamen.
Je mag de rest van m'n posts ook lezen. Ze zijn nu beschadigd dus heb ik geen respect meer voor Van Veluw en Depla. Nu ik geen alziend oog heb zou dat respect nog wel hebben bestaan bij seks in een goedkoop motel, maar daar waren de twee blijkbaar te dom voor.
pi_54936525
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 01:07 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ligt een beetje aan het bedrijf ook hè, omstandigheden, exacte plaats delict (Zwaardvisch ) enz....
Seks op bedrijfsfeestjes, waar ik op reageerde, komt echter vrij veel voor en er kraait doorgaans geen haan naar.
Bij zo'n bedrijfsfeestje wordt het delict vaak niet voltorkken op de werkplek hè, dat is toch redelijk vaak een tent ergens in de stad, en dan is er geen haan die er naar kraait idd.
I´m back.
pi_54936527
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 01:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe luidde de TT van dat topic dat je opende en dat inmiddels weer gesloten is, wat was de OP ook weer?
Denk eens na. Je kunt het.
pi_54936528
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 01:08 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Je mag de rest van m'n posts ook lezen. Ze zijn nu beschadigd dus heb ik geen respect meer voor Van Veluw en Depla. Nu ik geen alziend oog heb zou dat respect nog wel hebben bestaan bij seks in een goedkoop motel, maar daar waren de twee blijkbaar te dom voor.
Tja, misschien zou je je 'respect' moeten baseren op hun politieke handelen? Wat doet die seks in het fietsenhok ertoe?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_54936580
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 01:11 schreef OllieA het volgende:

[..]

Tja, misschien zou je je 'respect' moeten baseren op hun politieke handelen? Wat doet die seks in het fietsenhok ertoe?
We draaien in cirkels. Jij bent tegen 'overheidsingrijpen' wanneer het om seks gaat. Welnu, dat argument speelt hier niet. Jij vindt dat ik respect en waardering louter op politiek handelen moet baseren. Nu is het al niet erg 'liberaal' om mij te verplichten waar ik mijn waardeoordeel op zou moeten baseren, maar ik heb je al uitgelegd dat ik iemand die niet met z'n publieke functie om kan gaan niet meer vertrouw. Dat je daar een seksuele moraal of zelfs de jaren '70 bij moet halen is vrij zwak.

Ik ga nog even de stad in, op replies reageer ik later nog wel.
pi_54936610
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 01:11 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Denk eens na. Je kunt het.
Schandalen in de PvdA, part deux was TT.
Eerste zin OP: Paul Depla is vermoedelijk strafbaar nu hij seks heeft gepleegd op een openbare plaats.
Laatste zin OP: De vraag is: hoe serieus moeten we de PvdA nu nog nemen?

En daarbij dus het delict van fellatio nog verbinden aan verkrachting.

Stok om de hond mee te slaan.
En wrs einde Latijn.
Waarom ga jij mij kwellen op een ander forum joh??? .
I´m back.
pi_54936650
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 01:15 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

We draaien in cirkels. Jij bent tegen 'overheidsingrijpen' wanneer het om seks gaat. Welnu, dat argument speelt hier niet. Jij vindt dat ik respect en waardering louter op politiek handelen moet baseren. Nu is het al niet erg 'liberaal' om mij te verplichten waar ik mijn waardeoordeel op zou moeten baseren, maar ik heb je al uitgelegd dat ik iemand die niet met z'n publieke functie om kan gaan niet meer vertrouw. Dat je daar een seksuele moraal of zelfs de jaren '70 bij moet halen is vrij zwak.

Ik ga nog even de stad in, op replies reageer ik later nog wel.
Niet naar gaybars gaan, hoer. .
Moggel.
I´m back.
  vrijdag 30 november 2007 @ 02:06:48 #190
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54937055
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:49 schreef OllieA het volgende:
Nee? Goh, ik dacht altijd dat het dat onder andere wèl betekende.
Liberaal betekent ieg dat de staat zich niet met mijn seksleven heeft te bemoeien.
Dus ik verdedig mw Van Veluw tot mijn laatste snik.
De staat bemoeit zich er ook niet mee, maar haar partij kan er - heel liberaal - voor kiezen om dergelijk losgeslagen lui er uit te kieperen.
  vrijdag 30 november 2007 @ 02:08:17 #191
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54937063
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 01:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
Precies. Zo dat derden niet geconfronteerd worden met hun gedrag.
pi_54937069
Lachen bij 'de wereld draait door'.
Die Janssen dude krijgt de moraal ridder award 2007.
Ik vind dat fishy's beste nieuwkomer award ook maar omgezet moet worden in moraal ridder award van POL. .
I´m back.
pi_54937091
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 02:08 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Precies. Zo dat derden niet geconfronteerd worden met hun gedrag.
Ja, dat zal echt confronterend geweest zijn voor de homofiele beveiligingsdudes die dat zagen op hun monitor. .
Bah. Bah. Bah.
I´m back.
  vrijdag 30 november 2007 @ 02:14:33 #194
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54937100
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 02:12 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, dat zal echt confronterend geweest zijn voor de homofiele beveiligingsdudes die dat zagen op hun monitor. .
Bah. Bah. Bah.
Bron?
pi_54937143
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 02:14 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Bron?
Als het heterovielen geweest waren (en eerlijk gezegd kan ik me ook niet voorstellen dat heterovielen graag in zo'n beveiligingsapepakje willen rondlopen de hele dag, dus het moeten wel homovielen geweest zijn) dan hadden we er nooit wat van geweten, dan zaten we in een geheel ander universum, een universum waarin dit (het openen van deze topics . ) nooit had plaatsgevonden en waarin ook Fishy's her en der door hem gepimpte beste nieuwkomer award ook niet zou zijn omgezet (bij acclamatie) in moraal ridder award van POL.
I´m back.
pi_54937223
Overigens ik vind het zo vreemd dat die Depla dude die soppende geile slet van de VVD niet nog snel even geneukt heeft in dat fietsenkot.
Is het een metroman oid???
Tis toch geen heaumeau hè???
I´m back.
  vrijdag 30 november 2007 @ 02:51:38 #197
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54937370
Ben je zat, Ryan?
pi_54937376
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
De ontvangende partij was inderdaad heel wat consequenter.
Ja nou, ze ontkennen dat het hier mee te maken heeft.
pi_54937377
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 02:51 schreef PJORourke het volgende:
Ben je zat, Ryan?
Ik ben nooit zat, vriendje. .
I´m back.
pi_54937437
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 02:52 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ja nou, ze ontkennen dat het hier mee te maken heeft.
Ze zijn liberaal, het heeft daar ook nada mee te maken.
Die fling (waardoor ze het delict van fellatio pleegde) van die VVD'ster was ook niet onder dwang oid. Nee er broeide wrs al wat langer bij haar richting PvdA. Het was wrs ook een politiek statement van haar. Daarom begrijp ik ook niet waarom die frigging metroman van een Depla haar niet gauw even een wipje gaf 'in front of' die camera. En dan zwaaien naar die homovielen die naar de monitor kijken in hun pseudo SS-beveiligingsapepakje de hele dag.
Wrs is zij gewoon een Rutte-VVD'ster en zijn die andere VVD'ers in haar fractie meer TON VVD'ers. .
Denk je niet???
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')