hoezo?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De olieproducenten winnen.
Omdat de prijzen alleen maar stijgen? Ik weet het niet hoor.quote:
Die verdienen altijd geld, dus die winnen altijd.quote:
niet als je telkens weer nieuwe vind en de consumptie ervan omlaag gaatquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:04 schreef mark2012 het volgende:
[..]
Olie is niet onbeperkt, het raakt dus degelijk wel een keer op.
De situatie wordt voor veel landen op dit moment al kritiek.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
niet als je telkens weer nieuwe vind en de consumptie ervan omlaag gaat
Er worden echt wel nieuwe dingen bedacht voor de situatie kritiek raakt ...
Onzin natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:10 schreef Sam_Raimi het volgende:
De Russen,
Ga de geschiedenis maar na, Adolf H. Napoleon B.....
Bovendien wil Europa een oorlog winnen zonder te schieten, de Russen hebben niet zo'n moeite om hun handen vuil te maken.
? welke danquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
De situatie wordt voor veel landen op dit moment al kritiek.
Een paar nieuwsartikelen:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
? welke dan
En als het vechten wordt zijn wij iig de lul .... amerika - wij - russen/aziaten
Ik denk dat niemand RU of de VS ooit zal binnenvallen.... als verdediging zijn die landen goed.... VS zal ook goed in de aanval zijn....... overal bases e.t.cquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:58 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik geef een oorlog met Iran de grootste kans
waarom wordt die man ook niet in de gevangenis gezet???quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:46 schreef Napalm het volgende:
Ik voorspel dat de EU in 2010 de gasbel van Slochteren claimt om te verdelen onder de arme oost-europese landen die geen gas en olie hebben. Premier Wilders zal dan besluiten Brussel te bombarderen.
Een grote kans op miljoenen doden. Het Westen of de VS die Iran aanvalt zal een gigantisch bloedbad tot gevolg hebben.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:58 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik geef een oorlog met Iran de grootste kans
ligt eraan hoe ze het doen ... gewoon platbombarderen is weinig doden ... als ze ook echt grondaanvallen gaan uitvoeren ( wat ze toch eigenlijk niet kunnen bij iran of was dat een ander land?) dan gaan er veel doden vallen jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een grote kans op miljoenen doden. Het Westen of de VS die Iran aanvalt zal een gigantisch bloedbad tot gevolg hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |