Nee, dat is een variant van rjp voor dummies. C&H stuf.quote:Op zondag 30 december 2007 19:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Nouja, opzich is een raad de politicus topic wel leuk.
Ook een politicus?quote:
Dat is de bekendste photo idd.quote:Op zondag 30 december 2007 19:56 schreef ThE_ED het volgende:
Nou volgens mij hoef ik niet meer te zeggen dat het duidelijk Chamberlain is?
Hij staat nog net niet te zwaaien met dat vodje papier.
Ik zou niet te snel zeggen dat iets te gemakkelijk is hoor.quote:Op zondag 30 december 2007 20:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is de bekendste photo idd.
Toch zou een middelbare school vraag (Havo 5, SO geschiedenis, voor VWO is het wrs te makkelijk) niet misstaan in de vorm van: welke politicus wordt hier afgebeeld, wat speelde er toen en hoe is dit volgens bepaalde huidige politici te relateren aan de politieke situatie anno 2007.
Ik moest eigenlijk aan Wilders denken, maar die is niet echt klein qua partij. Hoewel misschien die Calimero uiting er daarom juist wel goed bij past.quote:En die calimero photo, hoe is dat te relateren aan de politieke situatie anno 2007.
Dat is Jean-Claude Juncker. De premier van Luxemburg en mede christen-democraat.quote:Op zondag 30 december 2007 20:52 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, twee mannen van middelbare leeftijd die verliefd zijn op... een EU idee?
For the love of God weet ik niet wie meneer aan de rechterkant is.
Nou door wie wordt dan Chamberlain gebruikt?quote:Op zondag 30 december 2007 20:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is de bekendste photo idd.
Toch zou een middelbare school vraag (Havo 5, SO geschiedenis, voor VWO is het wrs te makkelijk) niet misstaan in de vorm van: welke politicus wordt hier afgebeeld, wat speelde er toen en hoe is dit volgens bepaalde huidige politici te relateren aan de politieke situatie anno 2007.
En die calimero photo, hoe is dat te relateren aan de politieke situatie anno 2007.
Hij zal wel doelen op Gekke Geertje die claimt dat iedereen ter linker zijde van de PVV de ogen sluit voor het Grote Gevaar uit Moskee. Dat grote gevaar zou dan een parallel met Nazi Duitsland zijn, ondertussen niet weten dat Chamberlain niet als angsthaas maar vanuit tactisch oogpunt Dld wat meer kracht wilde geven.quote:Op maandag 31 december 2007 13:37 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nou door wie wordt dan Chamberlain gebruikt?Door de neo-cons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |