AAHHAHAHAHAHAHHA!quote:En is het niet een beetje toevallig dat die in alle moslim landen dan gelijk is?
dat dusquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
AAHHAHAHAHAHAHHA!
Ps. You get my point.
Nou, ik niet! Leg uit?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
AAHHAHAHAHAHAHHA!
Ps. You get my point.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:57 schreef mr.marcus het volgende:
heb het filmpje even gekeken en mijn haat verdriet voor vandaag is weer gevoed
Nee, door de vele stigmatisering en de nadruk op de religieuze aspecten denk jij dat die cultuur in alle 'moslimlanden' hetzelfde is, maar dat is niet zo. Turkije, Iran, Bosnië, Pakistan, Indonesië, Somalië en Egypte - om maar eens wat landen te noemen - hebben dezelfde cultuur? Lijkt me een mooi motief voor een wereldreisjequote:Op vrijdag 7 december 2007 14:19 schreef HarryP het volgende:
En is het niet een beetje toevallig dat die in alle moslim landen dan gelijk is?
Tsja, als je daar een dwingende behoefte aan hebtquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:57 schreef mr.marcus het volgende:
heb het filmpje even gekeken en mijn haat voor vandaag is weer gevoed
Maar in die landen worden vrouwen wel onderdruk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:50 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Nee, door de vele stigmatisering en de nadruk op de religieuze aspecten denk jij dat die cultuur in alle 'moslimlanden' hetzelfde is, maar dat is niet zo. Turkije, Iran, Bosnië, Pakistan, Indonesië, Somalië en Egypte - om maar eens wat landen te noemen - hebben dezelfde cultuur? Lijkt me een mooi motief voor een wereldreisje
Voelt dat lekker?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:57 schreef mr.marcus het volgende:
heb het filmpje even gekeken en mijn haat voor vandaag is weer gevoed
Wat houd je tegen?quote:Op zondag 9 december 2007 12:43 schreef HarryP het volgende:
Maar niemand die het blijkbaar erg vind dat vrouwen worden onderdrukt?
Niemand die op de dam staat te demonstreren tegen deze praktijken?
Niemand die landen boycot omdat dit daar gebeurt?
de christelijk-joodse samenleving is ook gebouwd op vrouwenonderdrukking... of vergeten we dat maar ff?quote:Op zondag 9 december 2007 12:43 schreef HarryP het volgende:
Ik neem aan dat jij morgen met een spandoek op de Dam gaat staan om te protesteren tegen de vrouwenonderdrukking op de veluwe en andere bible-belt streken ? Of is dat wat anders ...quote:Op zondag 9 december 2007 12:43 schreef HarryP het volgende:
Dat is heel wat anders. Het vergelijken van appels met peren. In de Nederlandse bijbel-gordel wordt vrouwen geen hoofddoek aangemeten; worden ze niet van hun identiteit beroofd; kunnen ze zich ontworstelen aan de ijzeren greep van hun man, en gemakkelijk; worden clitorissen niet weggesneden; kunnen vrouwen gewoon een baan krijgen; krijgen vrouwen de kans om te studeren en zich te ontwikkelen.quote:Op zondag 9 december 2007 14:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij morgen met een spandoek op de Dam gaat staan om te protesteren tegen de vrouwenonderdrukking op de veluwe en andere bible-belt streken ? Of is dat wat anders ...
Het principe is hetzelfde hoor - de manier waarop er naar vrouwen wordt gekeken, de achterliggende gedachte. Zolang vrouwen dat zelf willen, heb ik er niet zoveel problemen mee.quote:Op zondag 9 december 2007 14:42 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders. Het vergelijken van appels met peren. In de Nederlandse bijbel-gordel wordt vrouwen geen hoofddoek aangemeten; worden ze niet van hun identiteit beroofd; kunnen ze zich ontworstelen aan de ijzeren greep van hun man, en gemakkelijk; worden clitorissen niet weggesneden; kunnen vrouwen gewoon een baan krijgen; krijgen vrouwen de kans om te studeren en zich te ontwikkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |