AAHHAHAHAHAHAHHA!quote:En is het niet een beetje toevallig dat die in alle moslim landen dan gelijk is?
dat dusquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
AAHHAHAHAHAHAHHA!
Ps. You get my point.
Nou, ik niet! Leg uit?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
AAHHAHAHAHAHAHHA!
Ps. You get my point.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:57 schreef mr.marcus het volgende:
heb het filmpje even gekeken en mijn haat verdriet voor vandaag is weer gevoed
Nee, door de vele stigmatisering en de nadruk op de religieuze aspecten denk jij dat die cultuur in alle 'moslimlanden' hetzelfde is, maar dat is niet zo. Turkije, Iran, Bosnië, Pakistan, Indonesië, Somalië en Egypte - om maar eens wat landen te noemen - hebben dezelfde cultuur? Lijkt me een mooi motief voor een wereldreisjequote:Op vrijdag 7 december 2007 14:19 schreef HarryP het volgende:
En is het niet een beetje toevallig dat die in alle moslim landen dan gelijk is?
Tsja, als je daar een dwingende behoefte aan hebtquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:57 schreef mr.marcus het volgende:
heb het filmpje even gekeken en mijn haat voor vandaag is weer gevoed
Maar in die landen worden vrouwen wel onderdruk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:50 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Nee, door de vele stigmatisering en de nadruk op de religieuze aspecten denk jij dat die cultuur in alle 'moslimlanden' hetzelfde is, maar dat is niet zo. Turkije, Iran, Bosnië, Pakistan, Indonesië, Somalië en Egypte - om maar eens wat landen te noemen - hebben dezelfde cultuur? Lijkt me een mooi motief voor een wereldreisje
Voelt dat lekker?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:57 schreef mr.marcus het volgende:
heb het filmpje even gekeken en mijn haat voor vandaag is weer gevoed
Wat houd je tegen?quote:Op zondag 9 december 2007 12:43 schreef HarryP het volgende:
Maar niemand die het blijkbaar erg vind dat vrouwen worden onderdrukt?
Niemand die op de dam staat te demonstreren tegen deze praktijken?
Niemand die landen boycot omdat dit daar gebeurt?
de christelijk-joodse samenleving is ook gebouwd op vrouwenonderdrukking... of vergeten we dat maar ff?quote:Op zondag 9 december 2007 12:43 schreef HarryP het volgende:
Ik neem aan dat jij morgen met een spandoek op de Dam gaat staan om te protesteren tegen de vrouwenonderdrukking op de veluwe en andere bible-belt streken ? Of is dat wat anders ...quote:Op zondag 9 december 2007 12:43 schreef HarryP het volgende:
Dat is heel wat anders. Het vergelijken van appels met peren. In de Nederlandse bijbel-gordel wordt vrouwen geen hoofddoek aangemeten; worden ze niet van hun identiteit beroofd; kunnen ze zich ontworstelen aan de ijzeren greep van hun man, en gemakkelijk; worden clitorissen niet weggesneden; kunnen vrouwen gewoon een baan krijgen; krijgen vrouwen de kans om te studeren en zich te ontwikkelen.quote:Op zondag 9 december 2007 14:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij morgen met een spandoek op de Dam gaat staan om te protesteren tegen de vrouwenonderdrukking op de veluwe en andere bible-belt streken ? Of is dat wat anders ...
Het principe is hetzelfde hoor - de manier waarop er naar vrouwen wordt gekeken, de achterliggende gedachte. Zolang vrouwen dat zelf willen, heb ik er niet zoveel problemen mee.quote:Op zondag 9 december 2007 14:42 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders. Het vergelijken van appels met peren. In de Nederlandse bijbel-gordel wordt vrouwen geen hoofddoek aangemeten; worden ze niet van hun identiteit beroofd; kunnen ze zich ontworstelen aan de ijzeren greep van hun man, en gemakkelijk; worden clitorissen niet weggesneden; kunnen vrouwen gewoon een baan krijgen; krijgen vrouwen de kans om te studeren en zich te ontwikkelen.
Daar gaan we weer, het ontkennen van het bestaan van Thor door een ander infantiel geloof aan te halen. Bah!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:19 schreef HarryP het volgende:
[..]
Goed dat we in Nederland wonen met een Joods Christelijke geschiedenis.
[..]
De manier waarop naar vrouwen wordt gekeken is heel wat anders dan de manier waarop met vrouwen om dient worden te gaan. Ik kijk ook achterdochtig naar een communist maar dat wil niet zeggen dat ik hem niet met respect kan behandelen. Een nazi zou hem bijvoorbeeld een klap voor zijn anti-fascistische kop hebben gegeven.quote:Op zondag 9 december 2007 15:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Het principe is hetzelfde hoor - de manier waarop er naar vrouwen wordt gekeken, de achterliggende gedachte. Zolang vrouwen dat zelf willen, heb ik er niet zoveel problemen mee.
Ach, men meent Homerische situaties te herkennen in de traditionele poezie van o.a. Afghanistan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:50 schreef K-Billy het volgende:
Turkije, Iran, Bosnië, Pakistan, Indonesië, Somalië en Egypte - om maar eens wat landen te noemen - hebben dezelfde cultuur? Lijkt me een mooi motief voor een wereldreisje
Rouvoet tijdens een besloten bijeenkomst:quote:Op zondag 9 december 2007 14:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij morgen met een spandoek op de Dam gaat staan om te protesteren tegen de vrouwenonderdrukking op de veluwe en andere bible-belt streken ? Of is dat wat anders ...
Die had een prachtige ideologie, volgens de filmmakers, blijkbaar.quote:Op zondag 9 december 2007 14:23 schreef Nam_Soldier het volgende:
Waarom quoten ze Marx nou weer in godsnaam?
Dus?quote:Op maandag 24 december 2007 18:58 schreef Wokkel het volgende:
Vandaag is het volgende huis aan huis verspreid in onze wijk.
[ link | afbeelding ]
Ja, ze roepen op tot een grote unie met een democratisch verkozen leider.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:41 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dus?
edit: oh de mensen er achter zijn idd naar
Nee hoor, daar worden we nog steeds aan herinnerd:quote:Op zondag 9 december 2007 13:25 schreef Re het volgende:
de christelijk-joodse samenleving is ook gebouwd op vrouwenonderdrukking... of vergeten we dat maar ff?
joehoe! hoeveel mensen snappen dit hier?quote:Op maandag 10 december 2007 19:22 schreef zoalshetis het volgende:
je moet staken/demonstreren of verzet plegen als in je eigen land iets onfatsoenlijks of emancipatoirisch aan de hand is.
waarom zouden wij de behoefte moeten hebben om een cultuur, ver weg van hier, te beoordelen. of nóg erger te veranderen?
hoe zou jij het vinden als mensen hier in nederland haat gaan zaaien tenopzichte van onze cultuur? dat ze homo's van een berg willen gooien en vrouwen zonder hoofddoek "hoeren" zijn?
dat zou toch van de gekke zijn?
Ach, zoveel verschil is er niet hoor. Je klinkt bijna alsof vrouwen een soort van huisdieren zijn die je goed dient te behandelen.quote:Op maandag 10 december 2007 00:04 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
De manier waarop naar vrouwen wordt gekeken is heel wat anders dan de manier waarop met vrouwen om dient worden te gaan. Ik kijk ook achterdochtig naar een communist maar dat wil niet zeggen dat ik hem niet met respect kan behandelen. Een nazi zou hem bijvoorbeeld een klap voor zijn anti-fascistische kop hebben gegeven.
Ik denk dat het meer met barbaarsheid van het land dan met de Islam te maken.quote:Op zondag 9 december 2007 17:41 schreef Calox9 het volgende:
Onwaarschijnlijk dat deze "cultuur" vergoeilijkt wordt, dit alles in naam van een onbestaand opperwezen.
Deze religie annex cultuur is zeer barbaars.
wat is dit nu weer voor opmerking.quote:Op maandag 10 december 2007 19:22 schreef zoalshetis het volgende:
je moet staken/demonstreren of verzet plegen als in je eigen land iets onfatsoenlijks of emancipatoirisch aan de hand is.
waarom zouden wij de behoefte moeten hebben om een cultuur, ver weg van hier, te beoordelen. of nóg erger te veranderen?
hoe zou jij het vinden als mensen hier in nederland haat gaan zaaien tenopzichte van onze cultuur? dat ze homo's van een berg willen gooien en vrouwen zonder hoofddoek "hoeren" zijn?
quote:
dus demonstreren tegen de apartheid, of tegen de oorlog in darfur is fout?quote:Op maandag 10 december 2007 19:22 schreef zoalshetis het volgende:
Dat zou ik niet willen stellen, en heb ik ook niemand zien doen. De rol van vrouwen in de koran is een stuk vriendelijker en veel geëmancipeerder dan van vrouwen in de bijbel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:27 schreef Schepseltje het volgende:
een aantal posters in dit topic stelt de traditionele rolverdeling man/vrouw van christenen gelijk aan het legaal verbannen, verkrachten, verminken en vermoorden van vrouwen in moslimlanden..
met zulke kromme denkbeelden valt er uberhaubt niet te discusseren...
Weer een bewijs hoe achterlijk de Islam is. Maar van Doekle moeten we rezzzzpekt hebben voor deze barbaarse 'religie.'quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:19 schreef HarryP het volgende:
Ik zag net het onderstaande filmpje.
http://www.terrorismaware(...)n-of-women-in-islam/
En volgens mij is Wilders dus te laat met zijn film want kan hij dit filmpje overtreffen?
Goed dat we in Nederland wonen met een Joods Christelijke geschiedenis.
Een zin uit het filmpje blijft overigens wel hangen: The culture Islam has created.
Heeft Islam de cultuur gecreëerd die voor de excessen zorgt of was die cultuur er al? En is het niet een beetje toevallig dat die in alle moslim landen dan gelijk is?
Kun jij citeren waar Terpstra zegt dat we dergelijke barbaarse uitingen moeten respecteren?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:41 schreef Ippon het volgende:
[..]
Weer een bewijs hoe achterlijk de Islam is. Maar van Doekle moeten we rezzzzpekt hebben voor deze barbaarse 'religie.'
Hoe stupide die plattelandse gristen ook is zie ik echt met de beste wil van de wereld niet in wat dat soort filmpjes te maken hebben met moslims hier.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:43 schreef Ippon het volgende:
Deze pagina geeft ook een goed beeld van hoe zwaar achterlijk Doekle Terpstra is, de man van het pamflet tegen Wilders:
http://www.terrorismaware(...)n-the-name-of-allah/
Het is een plicht?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:03 schreef Gia het volgende:
Het is een plicht om het heilige boek te verdedigen.
Ippon? Niet?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kun jij citeren waar Terpstra zegt dat we dergelijke barbaarse uitingen moeten respecteren?
Door Wilders te demoniseren, de man die een felle tegenstander is van import van barbaren.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kun jij citeren waar Terpstra zegt dat we dergelijke barbaarse uitingen moeten respecteren?
Fail.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:39 schreef Ippon het volgende:
[..]
Door Wilders te demoniseren, de man die een felle tegenstander is van import van barbaren.
Geen citaat maar een logische deductie van argumenten.
Nee hoor, hij wil dat de Achterlijken het land uit worden gezet maar de Normalen mogen blijven mits zij hun Geloof aanpassen aan de Nederlandse normen en waarden.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:50 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Fail.
Wilders is een tegenstander van alle moslims, niet van enkel de barbaarse uitingen.
Wat dus inhoudt dat ze de dan verboden Koran moeten afzweren. Maar voor de rest mogen de "Normalen" natuurlijk gewoon van Gekke Geert blijven.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:31 schreef Ippon het volgende:
mits zij hun Geloof aanpassen aan de Nederlandse normen en waarden.
Juist.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:39 schreef Ippon het volgende:
[..]
Door Wilders te demoniseren, de man die een felle tegenstander is van import van barbaren.
Geen citaat maar een logische deductie van argumenten.
Tuurlijk niet. Ze mogen alleen hun geloof niet boven onze normen en waarden stellen.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat dus inhoudt dat ze de dan verboden Koran moeten afzweren.
De koran is niet geldig in Nederland, als zijnde een 'wetboek'. Zolang niemand er last van heeft, mogen ze leven volgens hun regeltjes. Verder gelden moslim regeltjes nergens in Nederland en moet je je er ook niet op beroepen om iets voor elkaar te krijgen als jouw geloof botst met Nederlandse normen en waarden.quote:
Natuurlijk wel, het levert geld op.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:08 schreef Gia het volgende:
Dat sommige supermarkten hierin meegaan, slaat ook nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |