abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 januari 2008 @ 17:39:24 #61
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_55827311
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 13:43 schreef Monidique het volgende:

[..]

Kun jij citeren waar Terpstra zegt dat we dergelijke barbaarse uitingen moeten respecteren?
Door Wilders te demoniseren, de man die een felle tegenstander is van import van barbaren.
Geen citaat maar een logische deductie van argumenten.
pi_55827587
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:39 schreef Ippon het volgende:

[..]

Door Wilders te demoniseren, de man die een felle tegenstander is van import van barbaren.
Fail.

Wilders is een tegenstander van alle moslims, niet van enkel de barbaarse uitingen.
  zondag 6 januari 2008 @ 18:31:36 #63
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_55828519
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:50 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Fail.

Wilders is een tegenstander van alle moslims, niet van enkel de barbaarse uitingen.
Nee hoor, hij wil dat de Achterlijken het land uit worden gezet maar de Normalen mogen blijven mits zij hun Geloof aanpassen aan de Nederlandse normen en waarden.
pi_55828694
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:31 schreef Ippon het volgende:
mits zij hun Geloof aanpassen aan de Nederlandse normen en waarden.
Wat dus inhoudt dat ze de dan verboden Koran moeten afzweren. Maar voor de rest mogen de "Normalen" natuurlijk gewoon van Gekke Geert blijven.
pi_55828826
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:39 schreef Ippon het volgende:

[..]

Juist.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_55829010
Van demonisering is geen sprake, of meent men nu dan ook dat moslims gedemoniseerd worden? Consequent wezen.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 6 januari 2008 @ 19:00:59 #67
3542 Gia
User under construction
pi_55829181
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wat dus inhoudt dat ze de dan verboden Koran moeten afzweren.
Tuurlijk niet. Ze mogen alleen hun geloof niet boven onze normen en waarden stellen.
Als zij in een privésituatie iemand geen hand willen geven, prima.
Maar als een islamitische juf een vader van een kind geen hand wil geven, dan botst dat met onze normen en waarden. En dat hoort niet.

Als iemand in de eigen tijd, graag een hoofddoek draagt, prima.
Maar iemand die een bijstandsuitkering aan gaat vragen, gekleed in een boerka, kan natuurlijk niet.

Dus, ze mogen gerust geloven wat ze willen, zolang dat niet botst met onze normen en waarden. Oftewel, je valt er iemand anders niet mee lastig en past je, tot op zekere hoogte aan.

Wat ik al eerder zei: Als ik, zelfs voor alleen een vakantie, naar Iran ga, dan ga ik toch ook niet zeuren dat ik geen hoofddoek op wil en mijn bijbel wil meenemen overal waar ik ga. Dat mag niet in Iran en dus doe ik dat dan ook niet.
Als ik naar japan ga, waar mensen buigen ter begroeting, dan doe ik dat ook.
Als ik in Frankrijk bepaalde franse mensen vaker zie en die groeten met twee zoenen, dan doe ik dat ook.

Iemands geloof of cultuur gaat niet boven de normen en waarden, wetten en regels van het land waar je, om wat voor reden dan ook, verblijft.
pi_55829206
quote:
Op zondag 6 januari 2008 19:00 schreef Gia het volgende:

[..]

Tuurlijk niet.
Natuurlijk wel. Volgens Geert.
  zondag 6 januari 2008 @ 19:08:33 #69
3542 Gia
User under construction
pi_55829325
quote:
Op zondag 6 januari 2008 19:01 schreef Monidique het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Volgens Geert.
De koran is niet geldig in Nederland, als zijnde een 'wetboek'. Zolang niemand er last van heeft, mogen ze leven volgens hun regeltjes. Verder gelden moslim regeltjes nergens in Nederland en moet je je er ook niet op beroepen om iets voor elkaar te krijgen als jouw geloof botst met Nederlandse normen en waarden.

Je hoeft nog steeds, als moslim, geen varkensvlees te eten. Maar eisen dat het rundvlees in een ziekenhuis halal is, gaat m.i. te ver. Dat sommige supermarkten hierin meegaan, slaat ook nergens op. Hoewel, iedereen kan natuurlijk 'halal' op de verpakking zetten. Het is niet zo dat je dat proeft of zo.
pi_55829381
quote:
Op zondag 6 januari 2008 19:08 schreef Gia het volgende:
Dat sommige supermarkten hierin meegaan, slaat ook nergens op.
Natuurlijk wel, het levert geld op.

Maar dus, waar het over ging: volgens Gekke Geert mogen islamieten, die in wezen verraderlijke huichelaars zijn, en bovendien een demografisch probleem dat opgelost dient te worden, onder andere door het uitzetten van hele families, slechts in Nederland blijven als ze de Koran afzweren.
  zondag 6 januari 2008 @ 20:52:06 #71
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_55831908
Kut topic.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: