Nee hoor, daar worden we nog steeds aan herinnerd:quote:Op zondag 9 december 2007 13:25 schreef Re het volgende:
de christelijk-joodse samenleving is ook gebouwd op vrouwenonderdrukking... of vergeten we dat maar ff?
joehoe! hoeveel mensen snappen dit hier?quote:Op maandag 10 december 2007 19:22 schreef zoalshetis het volgende:
je moet staken/demonstreren of verzet plegen als in je eigen land iets onfatsoenlijks of emancipatoirisch aan de hand is.
waarom zouden wij de behoefte moeten hebben om een cultuur, ver weg van hier, te beoordelen. of nóg erger te veranderen?
hoe zou jij het vinden als mensen hier in nederland haat gaan zaaien tenopzichte van onze cultuur? dat ze homo's van een berg willen gooien en vrouwen zonder hoofddoek "hoeren" zijn?
dat zou toch van de gekke zijn?
Ach, zoveel verschil is er niet hoor. Je klinkt bijna alsof vrouwen een soort van huisdieren zijn die je goed dient te behandelen.quote:Op maandag 10 december 2007 00:04 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
De manier waarop naar vrouwen wordt gekeken is heel wat anders dan de manier waarop met vrouwen om dient worden te gaan. Ik kijk ook achterdochtig naar een communist maar dat wil niet zeggen dat ik hem niet met respect kan behandelen. Een nazi zou hem bijvoorbeeld een klap voor zijn anti-fascistische kop hebben gegeven.
Ik denk dat het meer met barbaarsheid van het land dan met de Islam te maken.quote:Op zondag 9 december 2007 17:41 schreef Calox9 het volgende:
Onwaarschijnlijk dat deze "cultuur" vergoeilijkt wordt, dit alles in naam van een onbestaand opperwezen.
Deze religie annex cultuur is zeer barbaars.
wat is dit nu weer voor opmerking.quote:Op maandag 10 december 2007 19:22 schreef zoalshetis het volgende:
je moet staken/demonstreren of verzet plegen als in je eigen land iets onfatsoenlijks of emancipatoirisch aan de hand is.
waarom zouden wij de behoefte moeten hebben om een cultuur, ver weg van hier, te beoordelen. of nóg erger te veranderen?
hoe zou jij het vinden als mensen hier in nederland haat gaan zaaien tenopzichte van onze cultuur? dat ze homo's van een berg willen gooien en vrouwen zonder hoofddoek "hoeren" zijn?
quote:
dus demonstreren tegen de apartheid, of tegen de oorlog in darfur is fout?quote:Op maandag 10 december 2007 19:22 schreef zoalshetis het volgende:
Dat zou ik niet willen stellen, en heb ik ook niemand zien doen. De rol van vrouwen in de koran is een stuk vriendelijker en veel geëmancipeerder dan van vrouwen in de bijbel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:27 schreef Schepseltje het volgende:
een aantal posters in dit topic stelt de traditionele rolverdeling man/vrouw van christenen gelijk aan het legaal verbannen, verkrachten, verminken en vermoorden van vrouwen in moslimlanden..
met zulke kromme denkbeelden valt er uberhaubt niet te discusseren...
Weer een bewijs hoe achterlijk de Islam is. Maar van Doekle moeten we rezzzzpekt hebben voor deze barbaarse 'religie.'quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:19 schreef HarryP het volgende:
Ik zag net het onderstaande filmpje.
http://www.terrorismaware(...)n-of-women-in-islam/
En volgens mij is Wilders dus te laat met zijn film want kan hij dit filmpje overtreffen?
Goed dat we in Nederland wonen met een Joods Christelijke geschiedenis.
Een zin uit het filmpje blijft overigens wel hangen: The culture Islam has created.
Heeft Islam de cultuur gecreëerd die voor de excessen zorgt of was die cultuur er al? En is het niet een beetje toevallig dat die in alle moslim landen dan gelijk is?
Kun jij citeren waar Terpstra zegt dat we dergelijke barbaarse uitingen moeten respecteren?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:41 schreef Ippon het volgende:
[..]
Weer een bewijs hoe achterlijk de Islam is. Maar van Doekle moeten we rezzzzpekt hebben voor deze barbaarse 'religie.'
Hoe stupide die plattelandse gristen ook is zie ik echt met de beste wil van de wereld niet in wat dat soort filmpjes te maken hebben met moslims hier.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:43 schreef Ippon het volgende:
Deze pagina geeft ook een goed beeld van hoe zwaar achterlijk Doekle Terpstra is, de man van het pamflet tegen Wilders:
http://www.terrorismaware(...)n-the-name-of-allah/
Het is een plicht?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:03 schreef Gia het volgende:
Het is een plicht om het heilige boek te verdedigen.
Ippon? Niet?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kun jij citeren waar Terpstra zegt dat we dergelijke barbaarse uitingen moeten respecteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |