Rot op mijn. Ze hebben een moskee voor mijn deur gebouwd. Hele buurt verpaupert. Ze denken dat onze vuilnisbak de plaatstelijke stortplaats isquote:Op zondag 23 december 2007 18:29 schreef gronk het volgende:
[..]
Natuurlijk!Eigenlijk wil ik ze sue-en, omdat m'n huis nu ineens 10% in waarde is gedaald.
![]()
Gezellige BBQ in de hel met mijn mede-ongelovigen. Lijkt me wel tof.quote:
Hij blijft ijzersterkquote:Getekend op: di 18 dec 2007 18:55:01 CET
-------------------------------------------------
belachelijk dat we ons in geen enkele land gerespecteerd voelen
Onzin is een pa.... laat maarquote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef gronk het volgende:
[..]
Maarre, kan ik nou vanavond nog rustig slapen of moet ik een stoel tegen de klink van de voordeur zetten?
Shiiiiiiiiitttt.quote:Op dinsdag 25 december 2007 08:51 schreef voyeur het volgende:
" Allah zal de huichelaars en de ongelovigen allen tezamen in de Hel bijeenbrengen."
Shit, ben ik er levenslang van overtuigd dat ik tof in de hel zit met andere ongelovigen, blijken huichelaars er ook naar toe te gaan. Dus daarom heet het hel: je tijd moeten doorbrengen met de hele CDA-top
Mja minder gezellig als je zelf op de BBQ ligtquote:Op maandag 24 december 2007 19:47 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Gezellige BBQ in de hel met mijn mede-ongelovigen. Lijkt me wel tof.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 08:51 schreef voyeur het volgende:
" Allah zal de huichelaars en de ongelovigen allen tezamen in de Hel bijeenbrengen."
Shit, ben ik er levenslang van overtuigd dat ik tof in de hel zit met andere ongelovigen, blijken huichelaars er ook naar toe te gaan. Dus daarom heet het hel: je tijd moeten doorbrengen met de hele CDA-top
Dat pamfletje lag hier ook in de bus.quote:Op maandag 24 december 2007 19:07 schreef Wokkel het volgende:
Hier ook het briefje inde bus gekregen! Ik dacht dat het van de lokale moskee was, maar blijkbaar is dit groepje al bekend bij de AIVD?!
[ link | afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hizb_ut-Tahrirquote:Hizb ut-Tahrir (Arabic: حزب التحرير; English: Party of Liberation) is an international, Sunni, pan-Islamist vanguard[2] political party whose goal is to unite all Muslim countries in a unitary Islamic state or caliphate, ruled by Islamic law and headed by an elected head of state (caliph).[3]
Welk stadsdeel?quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:36 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dat pamfletje lag hier ook in de bus.
A'dam
Hier Den Haagquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:36 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dat pamfletje lag hier ook in de bus.
A'dam
Het domein staat op naam van ene F. Babayigit uit Rotterdam.quote:“HALT TEGEN HET LASTEREN VAN ISLAM” is een campagne dat georganiseerd is door DE JONGEREN VAN HIZB UT TAHRIR IN NEDERLAND
Goh, leuk. En nu? Wat bedoel je daarmee? Wat is je je punt?quote:Op donderdag 27 december 2007 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
Van de website:
[..]
Het domein staat op naam van ene F. Babayigit uit Rotterdam.
Ik vraag me af, als je die meneer gaat bellen met prank-calls voor toertjes afghanistan, of er dan opeens een busje voor de deur komt te staan. En wie daar in zit.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Goh, leuk. En nu? Wat bedoel je daarmee? Wat is je je punt?
Misschien kent iemand hem/haar.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:30 schreef Monidique het volgende:
Goh, leuk. En nu? Wat bedoel je daarmee? Wat is je je punt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |