Waar is die gebleven dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja! Dat klopt! BeeDee was altijd zo aardig dat te doen![]()
Nee hij heeft het een beetje gehad hier. Er is een tijd van komen en een tijd van gaanquote:
Ah ok, jammer, is een leuke user. Ik weet niet wat jullie met de topictitels hebben gedaan de laatste tijd, maar ik kan niet alle ontbrekende deeltjes vindenquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee hij heeft het een beetje gehad hier. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan![]()
hahaha ja die zij hier en daar een beetje aangepastquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, jammer, is een leuke user. Ik weet niet wat jullie met de topictitels hebben gedaan de laatste tijd, maar ik kan niet alle ontbrekende deeltjes vinden
Ow ja, die Squote:Op vrijdag 2 november 2007 23:46 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaha ja die zij hier en daar een beetje aangepast![]()
Niet dat er iemand ooit op die ouwe deeltjes klikt, maar goedquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja! Fijn dat er iemand is die dat doet![]()
Nee! Ik kijk in elk geval nooit terug. Er kan altijd iemand zijn die er belangstelling voor heeft natuurlijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet dat er iemand ooit op die ouwe deeltjes klikt, maar goed
Geen zon, geen taart, geen tieten, geen bier.... wat is dit voor een dag!quote:Op zaterdag 3 november 2007 08:22 schreef Tezz het volgende:
It's a beautifull morning.................the sun is shining..............................(not)
Ik heb zon en tieten, bier drink ik niet en woensdag is het weer tijd voor taart!quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:12 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Geen zon, geen taart, geen tieten, geen bier.... wat is dit voor een dag!
Voor mij is het vanavond weer tijd voor bier en tieten, ga dubbeldatenquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb zon en tieten, bier drink ik niet en woensdag is het weer tijd voor taart!![]()
Die zit Idols te kijken, ik voetbal.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ben je niet bij je vriendinnetje vanavond?
hahaa! Idols of voetbal, moeilijke keuzequote:Op zaterdag 3 november 2007 20:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die zit Idols te kijken, ik voetbal.
Zo naar de stad.![]()
Allemaal de schuld van de Ludologisten, Kenker ik moet gaan pitten! Doe al 3 en een halve minuut over deaze post.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:50 schreef oranjekoek het volgende:
Ben je rustig bij een groothandel aan het kijken... zie je dit staan;
Mens erger je niet / Vliegtuigen (Ludo)
Hoor je het brood vallen?quote:Op maandag 5 november 2007 07:27 schreef Tezz het volgende:
Je kunt een spelt horen vallen....
The horror. Althans zegt men altijd toch?quote:Op maandag 5 november 2007 10:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoor je het brood vallen?Mijn schoonmoeder is hier een weekje, dus ik ben weinig online
![]()
kutterdekut. Ik maak bijna nooit spelfouten. En als ik ze al maak dan corrigeer ik ze ook altijd. Kutterdekut. Het zal wel door het vroege tijdstip komen...........ahum.quote:Op maandag 5 november 2007 10:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoor je het brood vallen?Mijn schoonmoeder is hier een weekje, dus ik ben weinig online
![]()
Die van mij valt meequote:Op maandag 5 november 2007 12:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
The horror. Althans zegt men altijd toch?
hahaa ik adcht dan ook dat je een grapje maaktequote:Op maandag 5 november 2007 13:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
kutterdekut. Ik maak bijna nooit spelfouten. En als ik ze al maak dan corrigeer ik ze ook altijd. Kutterdekut. Het zal wel door het vroege tijdstip komen...........ahum.
hahaa ik dacht dan ook dat je een grapje maaktequote:Op maandag 5 november 2007 13:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
kutterdekut. Ik maak bijna nooit spelfouten. En als ik ze al maak dan corrigeer ik ze ook altijd. Kutterdekut. Het zal wel door het vroege tijdstip komen...........ahum.
eehh het is van Oriflame geloof ik.quote:Op maandag 5 november 2007 19:07 schreef Tezz het volgende:
Waar ga je naar toe E., mylene? Avon?
Hoi hoiquote:Op maandag 5 november 2007 19:09 schreef LudoSanders het volgende:
Eén goede avond allen.
face jij wordt kaal, en snel ookquote:Op maandag 5 november 2007 22:44 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij krijg ik steeds dunner haar aan de zijkanten van m'n voorhoofd.![]()
Mag niet hopen dat ik hetzelfde als m'n pa krijg, al heel jong kaal op die plekken.![]()
Ik hoop het niet.quote:
kaal isquote:Op maandag 5 november 2007 22:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.![]()
Anders eens kijken of Gerard Joling nog tips heeft qua haartransplantatie.![]()
Hoe puberaal toch weer..quote:Op maandag 5 november 2007 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
Kale kutjes.
Hell, je moet wat als je je verveeld.quote:
En het was leeeeuk! Heel erg gezellig!quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:32 schreef Tezz het volgende:
Och Ludo, wilde niemand met je praten gisteravond?? Nou 1 troost: de drie mensen die nog wel eens in het hoeksje komen waren er gewoon niet, dus het lag niet aan jou....
E. was oogschaduw aan het uitproberen bij Oriflame,
Pezu was gewoon ergens anders,
Tezz was naar een lezing over honden opvoeden..........
feli met je voldoendequote:Op dinsdag 6 november 2007 11:39 schreef LudoSanders het volgende:
Nou jullie hadden het gisteren super leuk. Ik vandaag, ik was al bijna onderweg toen ik voor de laatste maal op blackboard keek en bleek dat er helemaal geen reden was om te gaan daar ik een dikke voldoende had en ik daar geen feedback over hoef te hebben.
Neuh, lekker rustig aan gedaan.quote:Op maandag 5 november 2007 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hell, je moet wat als je je verveeld.
Nog wat meegemaakt van het weekend?
Dank u.quote:
Jij gaat nooit stappen is het niet?quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neuh, lekker rustig aan gedaan.![]()
gechilled achter je pc?quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neuh, lekker rustig aan gedaan.![]()
Men ik wil ook gewoon een fatsoenlijk koffieautomaat. Wij hebben alleen doodnormale koffie in kartonnenbekertjes, je weet wel, waar de warmte gewoon doorheen komt. Als je 2 bekers in elkaar doet moet je extra betalen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:03 schreef Djarum het volgende:
saaaaaaiiii op mn werk..
goed voor de patienten.. slecht voor mij..![]()
zuip me lamlazerus aan de nieuwe koffieautomaat die we hebben!
Cappuchino, cafe au lait etc etc.![]()
moet om de 15 minuten naar de wc![]()
haha echt waar joh?quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Men ik wil ook gewoon een fatsoenlijk koffieautomaat. Wij hebben alleen doodnormale koffie in kartonnenbekertjes, je weet wel, waar de warmte gewoon doorheen komt. Als je 2 bekers in elkaar doet moet je extra betalen.![]()
Heet een doppio, serieusquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:04 schreef Djarum het volgende:
hmm.. lekker espresso!
mijn mok zit vol, dus dit is een eehhh... vierdubbele??![]()
![]()
![]()
vraag me af wanneer ik ga stuiteren..![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heet een doppio, serieus
Koffie kost bij ons ¤1,10, echt schandalig! Geld troggelen op een van de basisbehoefte van de arme student.
Ja, ik werk onder schooltijd he, lekker relaxed, hihi. Nu moet ik zodadelijk wel door de regen fietsen om kind van school te halen, maar goed...........quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:55 schreef LudoSanders het volgende:
Ook weer thuis Tezz! Ik zit te twijfelen of ik nog ff naar de kapper ga of dat ik dat morgen doe, toch vrij. Weet ook niet wat ik er mee wil.
Het regent hier flink door nu, de herfst is echt begonnen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, ik werk onder schooltijd he, lekker relaxed, hihi. Nu moet ik zodadelijk wel door de regen fietsen om kind van school te halen, maar goed...........
En een leuk hip kapsel ludo, niet te kort, niet te lang (niet dat je iets kunt met deze info, maar goed)
Laten we het houden op niet vaak.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dank u.
[..]
Jij gaat nooit stappen is het niet?
Kun je je niet in de band voegen dan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Laten we het houden op niet vaak.![]()
Ik ga vaak langs vrienden in 't weekend of andersom.Ik vermaak me prima hoor, zo nu en dan ga ik wel eens mee met een paar vrienden als ze ergens een optreden hebben.
Het leukste vind ik nog steeds om lekker gitaar te spelen of welk instrument dan ook bij die gasten, hij heeft er beste apparatuur voor en het is een alleenstaande woning.![]()
Nog steeds datzelfde meisje??? Tjeezus is wel een volhouder zeg.........quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:32 schreef LudoSanders het volgende:
Godver, sommige mensen willen echt niet horen. Na meerdere malen dat kind te hebben verteld geen contact meer met mij op te nemen zal ze moeten voelen.
Jep, die ja.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nog steeds datzelfde meisje??? Tjeezus is wel een volhouder zeg.........
Jep, die ja.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nog steeds datzelfde meisje??? Tjeezus is wel een volhouder zeg.........
En wat ga je nu doen dan??quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jep, die ja.
Hehe eindelijk weer leven in het hoekje!
Ja dus. Hahaha.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:52 schreef LudoSanders het volgende:
Weer te vroeg gejuicht klaarblijkelijk.
Ik denk dat ik met mijn vriendin naar dat feest ga.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
En wat ga je nu doen dan??
En juich niet te vroeg, ik ben nog steeds continue achter mijn hondje aan aan het vangen en ik val bijna om van vermoeidheid. Dus ik ga op het bankje liggen!!!!!
hoi tezzzz,quote:
Nog ledjes gekocht?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi tezzzz,
ik wil je zomaar even kussen
![]()
![]()
![]()
hoezo, zoijn ze in de aanbieding bij de lidlquote:
Nee, hierzo:quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoezo, zoijn ze in de aanbieding bij de lidl![]()
faalhaas TS bashenquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, hierzo:
Leds- buy..................Erg Jammer
's morgens!quote:Op woensdag 7 november 2007 07:56 schreef Tezz het volgende:
@Ludo: wat ben je vrolijk en lief jongen, sex gehad of zo????![]()
@Pezu: ik wil jou ook zomaar even kussen!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
@de rest: goedemorgen![]()
![]()
whehe, lol @: "En pezu/ puzu/pazu...... whatever (stoere bink)"quote:
Nee, vandaag en gisteren niet iig.quote:Op woensdag 7 november 2007 07:56 schreef Tezz het volgende:
@Ludo: wat ben je vrolijk en lief jongen, sex gehad of zo????![]()
@Pezu: ik wil jou ook zomaar even kussen!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
@de rest: goedemorgen![]()
![]()
ff een simpel rekensommetje:quote:Op woensdag 7 november 2007 11:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, vandaag en gisteren niet iig.![]()
Zo ff naar de fysio en dan me meiske van de trein afhalen.
+quote:Nee, vandaag en gisteren niet iig.![]()
=quote:Zo ff naar de fysio en dan me meiske van de trein afhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne avond Ludo!!![]()
doe je ff live verslag??kunnen wij ook meegenieten
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
NOu daar zit ik niet op te wachten hoor.........live verslag, gadsie.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:28 schreef Djarum het volgende:
doe je ff live verslag??kunnen wij ook meegenieten
![]()
volgens mij was het niet de kleine van oranjekoek. nichtje? zusje?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef Berenanus het volgende:
Gefeliciteerd met Sanne!! dat is de kleine van oranjekoek toch?
Live verslag? Nouja, als je het mooi kan vertellen
Ik moet nog een volle week wachten op mijn sex
Wie bende gij dan?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:13 schreef Harajuku. het volgende:
Hoi.
Koetie koetie koetie *knijpt in wangetjes*quote:Op woensdag 7 november 2007 17:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
The love of your life *huillachemo*
Heej vrouwke! Alles oke??? Toch maar weer even spieken he, in het oude vertrouwde hoeksje.....quote:Op woensdag 7 november 2007 17:13 schreef Harajuku. het volgende:
Hoi.
Verkapt ik-heb-een-leven-gekregen post?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:02 schreef Harajuku. het volgende:
Het is niet alleen hier hoor, ik was bijna helemaal niet meer op FOK
Maar nu ik er weer even ben kom ik natuurlijk gelijk terug naar het hoekje
Zonde..quote:Op woensdag 7 november 2007 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
Nooit!
ahhhh de bekende FOK-moeheid. Ach tja, het hoekje lijdt eigenlijk altijd onder deze moeheid, hahaha.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:02 schreef Harajuku. het volgende:
Het is niet alleen hier hoor, ik was bijna helemaal niet meer op FOK
Maar nu ik er weer even ben kom ik natuurlijk gelijk terug naar het hoekje
Hij is ten dode opgeschreven zeg ik al maanden. Het wordt slechts kunstmatig inleven gehouden.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
ahhhh de bekende FOK-moeheid. Ach tja, het hoekje lijdt eigenlijk altijd onder deze moeheid, hahaha.
Door een handjevol mensen. Die stug vol blijven houden.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij is ten dode opgeschreven zeg ik al maanden. Het wordt slechts kunstmatig inleven gehouden.
Stug door blijven roken ook.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Door een handjevol mensen. Die stug vol blijven houden.
In dat geval zou de Chinees wel goed zijn ingeburgerd in Zeeland.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:17 schreef LudoSanders het volgende:
Zit die verdomde Chinees het aantal rijst korrels uit te tellen zodat we niet teveel nasi krijg ofzo.
Goed bekeken. Toch mooi dat het zo vroeg donker is nu, of heeft het daar niet mee te maken? Bubbelbad, lekker indutten!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:20 schreef Tezz het volgende:
chinees en chesterfield. Wat heb je het toch goed Ludo............
(ik ook trouwens want mijn dochter denkt namelijk dat het al heeeeeel laat is dus die pleur ik in bed, zodat ik zelf lekker in bad kan gaan liggen)
ben je mal :cquote:Op woensdag 7 november 2007 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
Je jaagt iedereen weg pezuzuzuuz
een beetje welquote:Op woensdag 7 november 2007 19:46 schreef Tezz het volgende:
Ben je mal........
Gelukkig maar, anders werd het ook zo saai he.quote:
ja komt omdat ik er bijna niet ben hehquote:Op woensdag 7 november 2007 20:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders werd het ook zo saai he.
Tezz is ook een beetje FOK! moe
waarschijnlijkquote:Op woensdag 7 november 2007 20:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja komt omdat ik er bijna niet ben heh![]()
hoe is ie met tezzzzje eik?quote:
quote:
oooh ok, mooi dat het goed gaatquote:Op woensdag 7 november 2007 21:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
aaaaaa eigenlijk best goed. Ik ben aan het wachten op een operatie, maar het gaat eigenlijk supergoed. Nog een paar weken zo als dit en ik zeg de operatie af denk ik. Ben nog steeds een bejaarde af en toe, maar het gaat steeds beter........
En hoe is ie eik met pezuuuuuuutje?
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
oooh ok, mooi dat het goed gaat![]()
met pezu gaat het ook goed soms ene terugval wbt de pijn aan mijn rug maar over het algeheel goed en vooral druk
kneusjes unitequote:Op woensdag 7 november 2007 21:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
wat zijn we toch kneusjes he...........
Dit kneusje heeft het weer gehad met FOK! (niet met jou hoor schat) en gaat tv gapen.........
maar nu ben je er weerquote:Op donderdag 8 november 2007 22:32 schreef Tezz het volgende:
ja het was hier zo druk, ik dacht ik begin er maar niet aan. Stel je voor dat de FOK!-server er weer van overspannen raakt.
Ja ff. Heb hard gewerkt vandaag. Kind is morgen jarig en dan MOET ik hapjes enzo maken. Als ik gasten in huis heb krijgen ze te eten en te drinken en sta ik dus uuuuuuuuuren in de keuken. Maar nu ben ik klaar.quote:
tis wel voor een goed doelquote:Op donderdag 8 november 2007 22:43 schreef Tezz het volgende:
maar wel moe.
ja eigenlijk zou ik niets moeten doen. Ik heb gvd al dat zware werk moeten doen vijf jaar geleden. Ik denk dat ik me morgen maar eens zat ga zuipen of zo.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis wel voor een goed doel![]()
alvast gefeliciteerd voorals ik het morgen vergeet of ik je niet meer spreek![]()
goed plan, ik doe meequote:Op donderdag 8 november 2007 22:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja eigenlijk zou ik niets moeten doen. Ik heb gvd al dat zware werk moeten doen vijf jaar geleden. Ik denk dat ik me morgen maar eens zat ga zuipen of zo.
truzzzte tezzzjequote:Op donderdag 8 november 2007 22:56 schreef Tezz het volgende:
pezuuuuuuuuuuuuuuuutje ik ga slaaaaaaaaapen..........![]()
![]()
![]()
hahaha geweldig he! Van harte gefelciteerd! En iedereen nog bedankt voor de felicitaties natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:03 schreef Tezz het volgende:
Ja goedemorgen allemaal en thx voor de felicitaties!
Kind vond het nodig om mijn om kwart voor zes vanmorgen duidelijk te maken dat het nu toch echt wel de hoogste tijd was om op te staan en cadeautjes uit te gaan pakken.............![]()
![]()
ik weet dat al langquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:14 schreef Tezz het volgende:
Nee haar dochter was woensdag jarig. En als jij later groot bent Pezu en je wordt papa, dan weet je wat dat betekent als een kind van jou jarig is. Dat is echt een geweldige ervaring om je kindje zo blij te zien, hihi
quote:
ooohw, in 20 minuutjes kun je een hoop likkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:34 schreef Tezz het volgende:
nou ik heb nog om precies te zijn 20 minuutjes om te FOK!-en dus make up your mind
ja maar ik doe het maar 1 keer op 1 plek dus dat is dan toch wel lastig kiezen lijkt me.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooohw, in 20 minuutjes kun je een hoop likken![]()
ooh in dat geval doe dan maar een lief lang likje over mijnquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja maar ik doe het maar 1 keer op 1 plek dus dat is dan toch wel lastig kiezen lijkt me.
Oke, komt ie. Let op:quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh in dat geval doe dan maar een lief lang likje over mijn
...
.
.lippen
hahahaha. Tja. Het was alleen voor Pezu natuurlijk. En aangezien er doorgaans toch niet meer dan twee mensen tegelijk in het hoeksje zitten mag dat best.........quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oke, komt ie. Let op:
close your eyes
zak achter over in je stoel
Picture een mooie lange vrouw met zwarte haren en groene ogen
Die zachtjes........heel zachtjes.............met haar tong kort je lippen aanraakt.
Zo dat was het weer voor vandaag.
Happy???quote:
jups, mijn dag is weer goedquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Happy???
(ja ik ben niet zo flauw he. En al helemaal niet eenkennig)
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:55 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een kut weer, is er een kans dat het tegen de avond beter gaat worden?
Goedemoggel!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, mijn dag is weer goed![]()
goedemoggel ludo
Ik zou vanavond op de fiets naar wokrestaurant gaan om daarna naar het café te gaan, maar in dit weer weinig behoefte aan fietsen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zit binnen. Met een verwarming en genoeg eten en drinken in huis voor een heel elftal dus ach, ik geef er niet zo veel om. Hond moet maar onder het afdakje op een krant plassen.
Klopt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:03 schreef Tezz het volgende:
Dan neem je een taxi Ludo!!!!!
Ik ben zo weg, man komt thuis en dan gaan we ff koffie drinken (kneuterig burgerlijk) en dan jarig kind uit school halen!
have fun vandaag tezzzzz xquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:03 schreef Tezz het volgende:
Dan neem je een taxi Ludo!!!!!
Ik ben zo weg, man komt thuis en dan gaan we ff koffie drinken (kneuterig burgerlijk) en dan jarig kind uit school halen!
hehe goed planquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:08 schreef LudoSanders het volgende:
PeZu, zoek eens een paar heerlijke TS bash topics.![]()
OE! Mag ik ook!!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oke, komt ie. Let op:
close your eyes
zak achter over in je stoel
Picture een mooie lange vrouw met zwarte haren en groene ogen
Die zachtjes........heel zachtjes.............met haar tong kort je lippen aanraakt.
Zo dat was het weer voor vandaag.
Present*quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zag Broekpaling net over FOK! zwerven, kwalijke zaak dat hij hier niet ff voorbij komt.
Zo, ik ga me eens klaar maken om te wokken.
Ik heb nooit gewokt, ben alleen naar een restaurant geweest waar je vlees aan de kok geeft en vraagt of je er nog saus bij wilt en die wokt het dan voor je.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:19 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn er trouwens nog leuke dingen mogelijk tijdens wokken, behalve de wokmeneer met de neus op de bakplaats duwen?
Lekker flauw, die ga ik sowieso ff uitproberen.quote:
vragen of de kok je schoonvader kan filerenquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lekker flauw, die ga ik sowieso ff uitproberen.
De Japanner is tof om heen te gaan, moet je eens doen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nooit gewokt, ben alleen naar een restaurant geweest waar je vlees aan de kok geeft en vraagt of je er nog saus bij wilt en die wokt het dan voor je.
Of ze in China ipv gevulde kalkoen, gevulde lijken nuttigen wijzend naar oma.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
vragen of de kok je schoonvader kan fileren![]()
andere tip is vragen of ze andere dingen willen maken dan die op d kaart staanquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of ze in China ipv gevulde kalkoen, gevulde lijken nuttigen wijzend naar oma.
Of hoe noem je dat, schoonoma? lijkt me niet.
Klopt ja. Die zijn goed met messen..quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
andere tip is vragen of ze andere dingen willen maken dan die op d kaart staan
soms kunnen ze de meest mooie dingen snijden etc etc
Ook daar in slaap gevallen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:24 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn schoonbroertje is niet zo lekker en hangt over de wcpot.
Dat nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 06:25 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ook daar in slaap gevallen?
wel eens gehad
Kinderfeestje, wat ga je doen dan? Ik kan me trouwens helemaal niet meer herinneren dat kinderfeestjes gehouden werden op zaterdag hier?quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:30 schreef Tezz het volgende:
argggggggghhhhh ik heb een kater. En gewoon van de drukte en het harde werken gisteren (verjaardag Bente), en niet eens van de alcohol! Tenminste, die drie glazen wijn zullen het um echt nie gedaan hebben........
Echt, mijn huis leek wel een afgebroken kermis, mijn koelkast is leeg en overal vind ik nog steeds cadeaupapiertjes, platgetrapte snoepjes en chipskruimels. Bahhhhhhh. En vanmiddag gaan we voor ronde 2, het kinderfeestje. Blegh.
woensdag middags of zaterdagsquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat niet
[..]
Kinderfeestje, wat ga je doen dan? Ik kan me trouwens helemaal niet meer herinneren dat kinderfeestjes gehouden werden op zaterdag hier?
heb je een doodswens ofzo, 8 giebel meiden met een sugarrushquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:29 schreef Tezz het volgende:
ARGGGGGGGGGGGHHHHHHHH ik ben DOOOOOOOOOOOOOOD. Wat zijn er toch irritante kutkinderen bij zeg! Het kinderfeestje was op zich wel leuk, maar omfg, wat druk acht van meiden bij elkaar in een uitgelaten stemming. Echt vreselijk.
We begonnen met taart eten en cadeautjes uitpakken. Uiteraard (erg slim van mezelf) maakte ik de kinderen nog eens extra hyper door ze vooral veel suikergoed te voeren en ook nog eens ballonnen kapot te prikken (want daarin zat de naam van een kind die dus het cadeautje mocht gaan geven). Daarna heb ik ze met textielfstiften tassen laten kleuren. De tas mocht na afloop mee naar huis en dat was op zich wel erg leuk. Alleen ze waren het al na een half uur beu. grrrrrr.
Dus even spelltejs gedaan, daarna nog pannekoeken versierd en opgegeten en toen was ik erg blij dat het vijf uur was en die k*tkinderen weer opgehaald werden.............
Klinkt vrij vermoeiend, maar wat voor tassen waren dat dan? En hoelaat begon het gehele schouwspel?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:29 schreef Tezz het volgende:
ARGGGGGGGGGGGHHHHHHHH ik ben DOOOOOOOOOOOOOOD. Wat zijn er toch irritante kutkinderen bij zeg! Het kinderfeestje was op zich wel leuk, maar omfg, wat druk acht van meiden bij elkaar in een uitgelaten stemming. Echt vreselijk.
We begonnen met taart eten en cadeautjes uitpakken. Uiteraard (erg slim van mezelf) maakte ik de kinderen nog eens extra hyper door ze vooral veel suikergoed te voeren en ook nog eens ballonnen kapot te prikken (want daarin zat de naam van een kind die dus het cadeautje mocht gaan geven). Daarna heb ik ze met textielfstiften tassen laten kleuren. De tas mocht na afloop mee naar huis en dat was op zich wel erg leuk. Alleen ze waren het al na een half uur beu. grrrrrr.
Dus even spelltejs gedaan, daarna nog pannekoeken versierd en opgegeten en toen was ik erg blij dat het vijf uur was en die k*tkinderen weer opgehaald werden.............
met een verrassing?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ohja, heb je nog een snoepzakje over?![]()
Het waren van die linnen tassen, die je vaak met reclame opdruk ziet. Ik had ze op internet besteld (voor een euro per stuk) met een kleurplaat er op geprint. Was wel geinig.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klinkt vrij vermoeiend, maar wat voor tassen waren dat dan? En hoelaat begon het gehele schouwspel?
Ja hoor, kom maar halen. In de tassen had ik na afloop voor elk kind een mega grote lollie, een zakje chips en een barbie-tatoo gedaan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ohja, heb je nog een snoepzakje over?![]()
ik wil ook zo'n tatooquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hoor, kom maar halen. In de tassen had ik na afloop voor elk kind een mega grote lollie, een zakje chips en een barbie-tatoo gedaan.
Dat treft. Ik heb er nog eentje over namelijk.quote:
ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat treft. Ik heb er nog eentje over namelijk.
PM je adres maar en ik stuur hem naar je op lieverd.......
jij bent gewoon jaloersquote:
Ik verwacht wel pics!quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers![]()
ik heb straks een keivette barbie tatoo![]()
as you wishquote:
ja dat of onder mijn andere tatooquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:21 schreef LudoSanders het volgende:
Zet je hem op je kale bolletje trouwens?![]()
wat een vies feestje die kindjes hebben allemaal cum op hun gezichtquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:22 schreef Tezz het volgende:
Over pics gesproken, hier twee van het feestje. Om een idee te geven hoe MOE ik ben nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behalve 1 net meisje. En dat is natuurlijk die van mij.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een vies feestje die kindjes hebben allemaal cum op hun gezicht![]()
pfew ik schrok alquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Behalve 1 net meisje. En dat is natuurlijk die van mij.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een vies feestje die kindjes hebben allemaal cum op hun gezicht![]()
Dat is die rebel dus.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Behalve 1 net meisje. En dat is natuurlijk die van mij.
have funquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:31 schreef Tezz het volgende:
En nu ga ik idols kijken. en dadelijk naar een feestje.
ja kom je nu mee. Ik wil meedoen! (ik ben nog lerende he, qua TS bashen). Maar ik wil ook idols kijken. Hmmm.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
have fun![]()
@ludo is er nog een leuk ts bash topic?
Nee, al de hele dag niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
have fun![]()
@ludo is er nog een leuk ts bash topic?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja kom je nu mee. Ik wil meedoen! (ik ben nog lerende he, qua TS bashen). Maar ik wil ook idols kijken. Hmmm.
Vrouwen kunnen zo goed multitasken toch? Idols is trouwens allang bezig.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja kom je nu mee. Ik wil meedoen! (ik ben nog lerende he, qua TS bashen). Maar ik wil ook idols kijken. Hmmm.
ik was aan de telefonquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
en ik verpest het weer H E L E M A A L..quote:Op zondag 11 november 2007 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
Jammer van de smiley.![]()
Ff tv kijken.
Wat heb je te vierenquote:Op zondag 11 november 2007 22:36 schreef Duuvelke het volgende:
Nog 25 min en dan trek ik een flesje wijn open.
Mis ik iets, we wonen in het zelfde land toch? Sinterklaas komt dan toch tegelijk aan?quote:Op maandag 12 november 2007 09:01 schreef oranjekoek het volgende:
heeeey wat gezellig hier!Oma is weer terug naar Amsterdam, Tim zit weer op school, de rust is weergekeerd!
![]()
Je hebt een leuk feestje gegeven Tezz! Ik vind het altijd heel gezellig dat iedereen langskomt, alleen die bende achterafMaargoed, ik had mijn schoonmoeder. Dus echt veel heb ik niet gedaan
![]()
Sanne haar bed staat! Dit is haar 2e nacht dat ze er in slaapt. Ze vindt het geweldig!![]()
We hebben een leuke week achter de rug, er ligt veel snoep van Sint Maarten waar ik heel moeilijk van af kan blijven
![]()
24 november komt sinterklaas hier weer, is dat bij jullie niet al volgende week? de 17e?
Vanmiddag duiken we weer het zwembad in!![]()
Hij komt volgende week met de boot ergens in Nederland aan. Hij doet er dus gewoon een week over om op zijn paardje naar Groningen te wandelen.quote:Op maandag 12 november 2007 13:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mis ik iets, we wonen in het zelfde land toch? Sinterklaas komt dan toch tegelijk aan?
Dan raakt Amigo, of hoe zijn paard ook mocht heten, inmiddels wel erg oud. Vroeger deed hij heel NL nog in één dag. Hoe moet dat 5dec dan?quote:Op maandag 12 november 2007 16:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hij komt volgende week met de boot ergens in Nederland aan. Hij doet er dus gewoon een week over om op zijn paardje naar Groningen te wandelen.
Americo kan het nog prima aan. Het ligt aan al die kutkinderen die steeds grotere cadeau's krijgen. Americo kan het gewoon allemaal niet meer sjouwen. Zelfs Sinterklaas doet mee aan deze verwerpelijke wegwerpmaatschappij (= een waarheid als een koe en tevens een leuk woordgrapje).quote:Op maandag 12 november 2007 16:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan raakt Amigo, of hoe zijn paard ook mocht heten, inmiddels wel erg oud. Vroeger deed hij heel NL nog in één dag. Hoe moet dat 5dec dan?
quote:Op maandag 12 november 2007 16:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Americo kan het nog prima aan. Het ligt aan al die kutkinderen die steeds grotere cadeau's krijgen. Americo kan het gewoon allemaal niet meer sjouwen. Zelfs Sinterklaas doet mee aan deze verwerpelijke wegwerpmaatschappij (= een waarheid als een koe en tevens een leuk woordgrapje).
Misschien heeft Americo dan juist last van alle electronica (mp3 spelers, gameconsoles, computers, mobieltjes etc). En door de straling die daar vandaan komt is hij gewoon helemaal de kluts kwijt en dus kan hij niet meer in vijf minuten van Maastricht naar Groningen rennen.quote:Op maandag 12 november 2007 16:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Americo was het ja!
Maar klein is toch juist in, alles moet kleiner tegenwoordig. Alhoewel, die vlieger zal wel niet opgaan voor kinderen.
Heul niet opgelost!quote:Op maandag 12 november 2007 16:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Misschien heeft Americo dan juist last van alle electronica (mp3 spelers, gameconsoles, computers, mobieltjes etc). En door de straling die daar vandaan komt is hij gewoon helemaal de kluts kwijt en dus kan hij niet meer in vijf minuten van Maastricht naar Groningen rennen.
Opgelost.
Maar TomTom kent geen routes over de daken. En dat zou betekenen dat hij over de snelweg moet, alwaar hij weer geconfronteerd wordt met ellelange files.quote:Op maandag 12 november 2007 16:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heul niet opgelost!
Wat dmv de nieuwe elektronica als TomTom zou hij de snelste route kunnen berekenen wat hem dus weer tijdwinst op zou leveren.
Files, 's nachts?quote:Op maandag 12 november 2007 19:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar TomTom kent geen routes over de daken. En dat zou betekenen dat hij over de snelweg moet, alwaar hij weer geconfronteerd wordt met ellelange files.
Sinds wanneer komt Sinterklaas 's nachts aan in Nederland?? Meestal is dat laat in de ochtend, zo rond 11/12 uur. En dan gaat hij direct door naar alle andere plaatsen in Nederland. Sint komt nooit ergens 's nachts aan.quote:
Ik had het over de cadeautjes rondbrengen.quote:Op maandag 12 november 2007 20:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt Sinterklaas 's nachts aan in Nederland?? Meestal is dat laat in de ochtend, zo rond 11/12 uur. En dan gaat hij direct door naar alle andere plaatsen in Nederland. Sint komt nooit ergens 's nachts aan.
Je schittert anders de laatste dagen door afwezigheid.quote:Op maandag 12 november 2007 21:46 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik denk nergens anders meer aan de laatste tijd![]()
Ik vind jou ook lief!quote:Op maandag 12 november 2007 21:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je schittert anders de laatste dagen door afwezigheid.
Waarom zeg je dan 'Fok!'?quote:
We kunnen er een soort hints van maken! *trekt aan oor* klinkt alsquote:
Zeg we kunnen ook gewoon to the point komen.quote:Op maandag 12 november 2007 21:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
We kunnen er een soort hints van maken! *trekt aan oor* klinkt als![]()
Que?quote:Op maandag 12 november 2007 21:52 schreef oranjekoek het volgende:
hoo, wacht, laat maar haha
Deed je ook, ik zal het niet verder vertellen hoor.quote:Op maandag 12 november 2007 21:54 schreef oranjekoek het volgende:
Ik was gebanned van het spel Kapi-regnum, er werd beweerd dat ik cheatgelukkig is dat weer rechtgezet.
hahahaaquote:Op maandag 12 november 2007 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg we kunnen ook gewoon to the point komen.
Hoe komt het dat je gebrek aan seks hebt?
neee zeg, ik had van een hele aardige meneer 100.000 gekregen voor 1 appel. Dit was omdat hij wegging en we steeds onderling aan het handelen waren. Natuurlijk mag je niet zulke grote bedragen aannemen. Het was eenmaligquote:Op maandag 12 november 2007 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deed je ook, ik zal het niet verder vertellen hoor.![]()
We gaan vroeg naar bed vanavondquote:Op maandag 12 november 2007 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
Klinkt redelijk suf, appels verkopen.
Maar hoe zit het nu met de seks dan, of was dat niet waar je hele dagen aan zat te denken?
quote:Op maandag 12 november 2007 22:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
We gaan vroeg naar bed vanavond![]()
Succesquote:Op maandag 12 november 2007 22:04 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ben gestopt met de pil, das net zoiets als geen remmen hebben.Voor mij tenminste.
![]()
Die afspraak verzetten zal wel lukken denk ik.quote:Op maandag 12 november 2007 22:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Trouwens ff iets anders, ik zit met een dilemma. Morgen om 4 uur een afspraak bij de fysio. Maar ik heb dus, zag ik zojuist, van half 3 tot 4 een werkcollege. Zal ik morgen nu naar school gaan en die afspraak proberen te verzetten wat eigenlijk 24 uur van te voren moet of...
Nee ik wil geen kinderen meer haha Ik ga straks beginnen met de prikpil waarschijnlijk.quote:Op maandag 12 november 2007 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Succes
Of heeft het andere redenen?
Ja nou ja, belangrijk.. We moeten aantal dingen in dat college maken. Bij je uiteindelijke beoordeling wordt daar naar gekeken en naar je aanwezigheid (quote:Op maandag 12 november 2007 22:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Die afspraak verzetten zal wel lukken denk ik.Ik weet niet hoe belangrijk je werkcollege is.
Ik ben niet zo ingevoerd, prikpil?quote:Op maandag 12 november 2007 22:11 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee ik wil geen kinderen meer haha Ik ga straks beginnen met de prikpil waarschijnlijk.
Je zal de afspraak gewoon kunnen verzetten, ik neem aan dat dat niet veel gebeurd.quote:Op maandag 12 november 2007 22:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja nou ja, belangrijk.. We moeten aantal dingen in dat college maken. Bij je uiteindelijke beoordeling wordt daar naar gekeken en naar je aanwezigheid (). Alleen laatste moment roosterwijziging gooit roet door mij zo netjes ingeplande dinsdag.
Net als de pil maar dan een injectie eens in de zoveel tijd. Geen menstruatie meer!quote:Op maandag 12 november 2007 22:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben niet zo ingevoerd, prikpil?
Ik heb geen zin om morgen te gaan.quote:Op maandag 12 november 2007 22:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je zal de afspraak gewoon kunnen verzetten, ik neem aan dat dat niet veel gebeurd.
Door de vliegenpoep op mijn beeldscherm lijkt het net of er overal punten tussen staan.Even schoonmaken.
Waar kun je dat halen.quote:Op maandag 12 november 2007 22:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Net als de pil maar dan een injectie eens in de zoveel tijd. Geen menstruatie meer!![]()
Grapje toch zeker?quote:Op maandag 12 november 2007 22:28 schreef Tezz het volgende:
Ik slik gewoon vier strips van de pil achter elkaar door. Werkt ook als een tiet.
Dat schijnt trouwens nogal te verschillen, maar de meeste personen die ik hoor zijn er van af, of heel weinig. Gewoon bij de huisarts natuurlijk. Ik voel me zo eigenlijk veel beter. Mijn vriend kan beter een piepklein knipje laten zetten! (voel je het ook?)quote:
*slik*quote:Op maandag 12 november 2007 22:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat schijnt trouwens nogal te verschillen, maar de meeste personen die ik hoor zijn er van af, of heel weinig. Gewoon bij de huisarts natuurlijk. Ik voel me zo eigenlijk veel beter. Mijn vriend kan beter een piepklein knipje laten zetten! (voel je het ook?)![]()
Hey Tezz!quote:Op maandag 12 november 2007 22:28 schreef Tezz het volgende:
Ik slik gewoon vier strips van de pil achter elkaar door. Werkt ook als een tiet.
Nee wacht jij nog maar evenquote:Op maandag 12 november 2007 22:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
*slik*
Daarnaast is dat bij mij nog geen optie natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |