hahaha geweldig he! Van harte gefelciteerd! En iedereen nog bedankt voor de felicitaties natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:03 schreef Tezz het volgende:
Ja goedemorgen allemaal en thx voor de felicitaties!
Kind vond het nodig om mijn om kwart voor zes vanmorgen duidelijk te maken dat het nu toch echt wel de hoogste tijd was om op te staan en cadeautjes uit te gaan pakken.............![]()
![]()
ik weet dat al langquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:14 schreef Tezz het volgende:
Nee haar dochter was woensdag jarig. En als jij later groot bent Pezu en je wordt papa, dan weet je wat dat betekent als een kind van jou jarig is. Dat is echt een geweldige ervaring om je kindje zo blij te zien, hihi
quote:
ooohw, in 20 minuutjes kun je een hoop likkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:34 schreef Tezz het volgende:
nou ik heb nog om precies te zijn 20 minuutjes om te FOK!-en dus make up your mind
ja maar ik doe het maar 1 keer op 1 plek dus dat is dan toch wel lastig kiezen lijkt me.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooohw, in 20 minuutjes kun je een hoop likken![]()
ooh in dat geval doe dan maar een lief lang likje over mijnquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja maar ik doe het maar 1 keer op 1 plek dus dat is dan toch wel lastig kiezen lijkt me.
Oke, komt ie. Let op:quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh in dat geval doe dan maar een lief lang likje over mijn
...
.
.lippen
hahahaha. Tja. Het was alleen voor Pezu natuurlijk. En aangezien er doorgaans toch niet meer dan twee mensen tegelijk in het hoeksje zitten mag dat best.........quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oke, komt ie. Let op:
close your eyes
zak achter over in je stoel
Picture een mooie lange vrouw met zwarte haren en groene ogen
Die zachtjes........heel zachtjes.............met haar tong kort je lippen aanraakt.
Zo dat was het weer voor vandaag.
Happy???quote:
jups, mijn dag is weer goedquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Happy???
(ja ik ben niet zo flauw he. En al helemaal niet eenkennig)
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:55 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een kut weer, is er een kans dat het tegen de avond beter gaat worden?
Goedemoggel!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, mijn dag is weer goed![]()
goedemoggel ludo
Ik zou vanavond op de fiets naar wokrestaurant gaan om daarna naar het café te gaan, maar in dit weer weinig behoefte aan fietsen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zit binnen. Met een verwarming en genoeg eten en drinken in huis voor een heel elftal dus ach, ik geef er niet zo veel om. Hond moet maar onder het afdakje op een krant plassen.
Klopt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:03 schreef Tezz het volgende:
Dan neem je een taxi Ludo!!!!!
Ik ben zo weg, man komt thuis en dan gaan we ff koffie drinken (kneuterig burgerlijk) en dan jarig kind uit school halen!
have fun vandaag tezzzzz xquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:03 schreef Tezz het volgende:
Dan neem je een taxi Ludo!!!!!
Ik ben zo weg, man komt thuis en dan gaan we ff koffie drinken (kneuterig burgerlijk) en dan jarig kind uit school halen!
hehe goed planquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:08 schreef LudoSanders het volgende:
PeZu, zoek eens een paar heerlijke TS bash topics.![]()
OE! Mag ik ook!!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oke, komt ie. Let op:
close your eyes
zak achter over in je stoel
Picture een mooie lange vrouw met zwarte haren en groene ogen
Die zachtjes........heel zachtjes.............met haar tong kort je lippen aanraakt.
Zo dat was het weer voor vandaag.
Present*quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zag Broekpaling net over FOK! zwerven, kwalijke zaak dat hij hier niet ff voorbij komt.
Zo, ik ga me eens klaar maken om te wokken.
Ik heb nooit gewokt, ben alleen naar een restaurant geweest waar je vlees aan de kok geeft en vraagt of je er nog saus bij wilt en die wokt het dan voor je.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:19 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn er trouwens nog leuke dingen mogelijk tijdens wokken, behalve de wokmeneer met de neus op de bakplaats duwen?
Lekker flauw, die ga ik sowieso ff uitproberen.quote:
vragen of de kok je schoonvader kan filerenquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lekker flauw, die ga ik sowieso ff uitproberen.
De Japanner is tof om heen te gaan, moet je eens doen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nooit gewokt, ben alleen naar een restaurant geweest waar je vlees aan de kok geeft en vraagt of je er nog saus bij wilt en die wokt het dan voor je.
Of ze in China ipv gevulde kalkoen, gevulde lijken nuttigen wijzend naar oma.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
vragen of de kok je schoonvader kan fileren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |