Scootertreinquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:10 schreef sweboy het volgende:
TS werkt bij NS?
Nee, you FALL.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:11 schreef PeZu het volgende:
prutser!!! you fail, big time!!!
Wel hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:13 schreef El_Thijs het volgende:
Blaadjes vullen geen gaatjes.
WEL?!quote:
tja sorry maar ik ben geen scooterjosti, ik heb ook schijt aan al dat hangtuig die scooters gan tunen en weet ik veel wat, je kent het wel met bondkragen etcquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:13 schreef PeZu het volgende:
gisteten zag ik ook zo'n scooter josti keihard op zijn plaat gaan door een paar blaadjes
ik bedoel blaadjes, zelfs een boom kan er niks meer mee maar zo'n josti presteert het om erover uit te glijden
dan heb je dus echt minder hersens dan een boom
Want die betalen mammie en pappie welquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:05 schreef DonkereKip het volgende:
oja en mijn broek is ook kapoetmaar dat maakt niet uit
precies jij snapt mquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Want die betalen mammie en pappie wel
Nou het feit dat jij de discussie aangaat (en hem notabene zelf start.....) geeft toch wel aan dat je IQ niet echt veel hoger is dan dat van een visstick.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:15 schreef DonkereKip het volgende:
[..]
tja sorry maar ik ben geen scooterjosti, ik heb ook schijt aan al dat hangtuig die scooters gan tunen en weet ik veel wat, je kent het wel met bondkragen etc
En sorry ik zit in het laaste jaar van VWO dus dat heb je ook mis![]()
Je meent het?quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:15 schreef DonkereKip het volgende:
[..]
tja sorry maar ik ben geen scooterjosti, ik heb ook schijt aan al dat hangtuig die scooters gan tunen en weet ik veel wat, je kent het wel met bondkragen
sorry ik zit in het laaste jaar van VWO dus dat heb je ook mis
Ik zit op Fok ja, dat zie je goedquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:17 schreef DonkereKip het volgende:
hallo fok jou ik ben pissig dus ik ga echt niet op mijn spelling letten dus boeit me niks:D:D::D:D !!!!!!!!!!11111
Rightquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:15 schreef DonkereKip het volgende:
[..]
if subject drives scooter then subject is scooterjostiquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:15 schreef DonkereKip het volgende:
[..]
tja sorry maar ik ben geen scooterjosti, ik heb ook schijt aan al dat hangtuig die scooters gan tunen en weet ik veel wat, je kent het wel met bondkragen etc
-Verkeerde quote-quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zit op Fok ja, dat zie je goed![]()
Maar je taalgebruik schept toch een ander beeld dan dat van menig VWO-student![]()
Savvy?
Kut.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:20 schreef DonkereKip het volgende:
ABER JA NATURLICH!
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou het feit dat jij de discussie aangaat (en hem notabene zelf start.....) geeft toch wel aan dat je IQ niet echt veel hoger is dan dat van een visstick.
Hopelijk na zijn val impotentie .quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:23 schreef Boxkeeper het volgende:
Topic met potentie
Als hij de scooter niet omhoog krijgt is het iig deels waar.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hopelijk na zijn val impotentie .
Omkopen is ook een vakquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:15 schreef DonkereKip het volgende:
[..]
Hij kreeg het op een blaadje gepresenteerd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:49 schreef Bob-B het volgende:
Ben je niet eens in elkaar geslagen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |