andere tip is vragen of ze andere dingen willen maken dan die op d kaart staanquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of ze in China ipv gevulde kalkoen, gevulde lijken nuttigen wijzend naar oma.
Of hoe noem je dat, schoonoma? lijkt me niet.
Klopt ja. Die zijn goed met messen..quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
andere tip is vragen of ze andere dingen willen maken dan die op d kaart staan
soms kunnen ze de meest mooie dingen snijden etc etc
Ook daar in slaap gevallen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:24 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn schoonbroertje is niet zo lekker en hangt over de wcpot.
Dat nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 06:25 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ook daar in slaap gevallen?
wel eens gehad
Kinderfeestje, wat ga je doen dan? Ik kan me trouwens helemaal niet meer herinneren dat kinderfeestjes gehouden werden op zaterdag hier?quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:30 schreef Tezz het volgende:
argggggggghhhhh ik heb een kater. En gewoon van de drukte en het harde werken gisteren (verjaardag Bente), en niet eens van de alcohol! Tenminste, die drie glazen wijn zullen het um echt nie gedaan hebben........
Echt, mijn huis leek wel een afgebroken kermis, mijn koelkast is leeg en overal vind ik nog steeds cadeaupapiertjes, platgetrapte snoepjes en chipskruimels. Bahhhhhhh. En vanmiddag gaan we voor ronde 2, het kinderfeestje. Blegh.
woensdag middags of zaterdagsquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat niet
[..]
Kinderfeestje, wat ga je doen dan? Ik kan me trouwens helemaal niet meer herinneren dat kinderfeestjes gehouden werden op zaterdag hier?
heb je een doodswens ofzo, 8 giebel meiden met een sugarrushquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:29 schreef Tezz het volgende:
ARGGGGGGGGGGGHHHHHHHH ik ben DOOOOOOOOOOOOOOD. Wat zijn er toch irritante kutkinderen bij zeg! Het kinderfeestje was op zich wel leuk, maar omfg, wat druk acht van meiden bij elkaar in een uitgelaten stemming. Echt vreselijk.
We begonnen met taart eten en cadeautjes uitpakken. Uiteraard (erg slim van mezelf) maakte ik de kinderen nog eens extra hyper door ze vooral veel suikergoed te voeren en ook nog eens ballonnen kapot te prikken (want daarin zat de naam van een kind die dus het cadeautje mocht gaan geven). Daarna heb ik ze met textielfstiften tassen laten kleuren. De tas mocht na afloop mee naar huis en dat was op zich wel erg leuk. Alleen ze waren het al na een half uur beu. grrrrrr.
Dus even spelltejs gedaan, daarna nog pannekoeken versierd en opgegeten en toen was ik erg blij dat het vijf uur was en die k*tkinderen weer opgehaald werden.............
Klinkt vrij vermoeiend, maar wat voor tassen waren dat dan? En hoelaat begon het gehele schouwspel?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:29 schreef Tezz het volgende:
ARGGGGGGGGGGGHHHHHHHH ik ben DOOOOOOOOOOOOOOD. Wat zijn er toch irritante kutkinderen bij zeg! Het kinderfeestje was op zich wel leuk, maar omfg, wat druk acht van meiden bij elkaar in een uitgelaten stemming. Echt vreselijk.
We begonnen met taart eten en cadeautjes uitpakken. Uiteraard (erg slim van mezelf) maakte ik de kinderen nog eens extra hyper door ze vooral veel suikergoed te voeren en ook nog eens ballonnen kapot te prikken (want daarin zat de naam van een kind die dus het cadeautje mocht gaan geven). Daarna heb ik ze met textielfstiften tassen laten kleuren. De tas mocht na afloop mee naar huis en dat was op zich wel erg leuk. Alleen ze waren het al na een half uur beu. grrrrrr.
Dus even spelltejs gedaan, daarna nog pannekoeken versierd en opgegeten en toen was ik erg blij dat het vijf uur was en die k*tkinderen weer opgehaald werden.............
met een verrassing?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ohja, heb je nog een snoepzakje over?![]()
Het waren van die linnen tassen, die je vaak met reclame opdruk ziet. Ik had ze op internet besteld (voor een euro per stuk) met een kleurplaat er op geprint. Was wel geinig.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klinkt vrij vermoeiend, maar wat voor tassen waren dat dan? En hoelaat begon het gehele schouwspel?
Ja hoor, kom maar halen. In de tassen had ik na afloop voor elk kind een mega grote lollie, een zakje chips en een barbie-tatoo gedaan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ohja, heb je nog een snoepzakje over?![]()
ik wil ook zo'n tatooquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hoor, kom maar halen. In de tassen had ik na afloop voor elk kind een mega grote lollie, een zakje chips en een barbie-tatoo gedaan.
Dat treft. Ik heb er nog eentje over namelijk.quote:
ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat treft. Ik heb er nog eentje over namelijk.
PM je adres maar en ik stuur hem naar je op lieverd.......
jij bent gewoon jaloersquote:
Ik verwacht wel pics!quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers![]()
ik heb straks een keivette barbie tatoo![]()
as you wishquote:
ja dat of onder mijn andere tatooquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:21 schreef LudoSanders het volgende:
Zet je hem op je kale bolletje trouwens?![]()
wat een vies feestje die kindjes hebben allemaal cum op hun gezichtquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:22 schreef Tezz het volgende:
Over pics gesproken, hier twee van het feestje. Om een idee te geven hoe MOE ik ben nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behalve 1 net meisje. En dat is natuurlijk die van mij.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een vies feestje die kindjes hebben allemaal cum op hun gezicht![]()
pfew ik schrok alquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Behalve 1 net meisje. En dat is natuurlijk die van mij.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een vies feestje die kindjes hebben allemaal cum op hun gezicht![]()
Dat is die rebel dus.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Behalve 1 net meisje. En dat is natuurlijk die van mij.
have funquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:31 schreef Tezz het volgende:
En nu ga ik idols kijken. en dadelijk naar een feestje.
ja kom je nu mee. Ik wil meedoen! (ik ben nog lerende he, qua TS bashen). Maar ik wil ook idols kijken. Hmmm.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
have fun![]()
@ludo is er nog een leuk ts bash topic?
Nee, al de hele dag niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
have fun![]()
@ludo is er nog een leuk ts bash topic?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja kom je nu mee. Ik wil meedoen! (ik ben nog lerende he, qua TS bashen). Maar ik wil ook idols kijken. Hmmm.
Vrouwen kunnen zo goed multitasken toch? Idols is trouwens allang bezig.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja kom je nu mee. Ik wil meedoen! (ik ben nog lerende he, qua TS bashen). Maar ik wil ook idols kijken. Hmmm.
ik was aan de telefonquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
en ik verpest het weer H E L E M A A L..quote:Op zondag 11 november 2007 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
Jammer van de smiley.![]()
Ff tv kijken.
Wat heb je te vierenquote:Op zondag 11 november 2007 22:36 schreef Duuvelke het volgende:
Nog 25 min en dan trek ik een flesje wijn open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |