Ik hoop het niet.quote:
kaal isquote:Op maandag 5 november 2007 22:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.![]()
Anders eens kijken of Gerard Joling nog tips heeft qua haartransplantatie.![]()
Hoe puberaal toch weer..quote:Op maandag 5 november 2007 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
Kale kutjes.
Hell, je moet wat als je je verveeld.quote:
En het was leeeeuk! Heel erg gezellig!quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:32 schreef Tezz het volgende:
Och Ludo, wilde niemand met je praten gisteravond?? Nou 1 troost: de drie mensen die nog wel eens in het hoeksje komen waren er gewoon niet, dus het lag niet aan jou....
E. was oogschaduw aan het uitproberen bij Oriflame,
Pezu was gewoon ergens anders,
Tezz was naar een lezing over honden opvoeden..........
feli met je voldoendequote:Op dinsdag 6 november 2007 11:39 schreef LudoSanders het volgende:
Nou jullie hadden het gisteren super leuk. Ik vandaag, ik was al bijna onderweg toen ik voor de laatste maal op blackboard keek en bleek dat er helemaal geen reden was om te gaan daar ik een dikke voldoende had en ik daar geen feedback over hoef te hebben.
Neuh, lekker rustig aan gedaan.quote:Op maandag 5 november 2007 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hell, je moet wat als je je verveeld.
Nog wat meegemaakt van het weekend?
Dank u.quote:
Jij gaat nooit stappen is het niet?quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neuh, lekker rustig aan gedaan.![]()
gechilled achter je pc?quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neuh, lekker rustig aan gedaan.![]()
Men ik wil ook gewoon een fatsoenlijk koffieautomaat. Wij hebben alleen doodnormale koffie in kartonnenbekertjes, je weet wel, waar de warmte gewoon doorheen komt. Als je 2 bekers in elkaar doet moet je extra betalen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:03 schreef Djarum het volgende:
saaaaaaiiii op mn werk..
goed voor de patienten.. slecht voor mij..![]()
zuip me lamlazerus aan de nieuwe koffieautomaat die we hebben!
Cappuchino, cafe au lait etc etc.![]()
moet om de 15 minuten naar de wc![]()
haha echt waar joh?quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Men ik wil ook gewoon een fatsoenlijk koffieautomaat. Wij hebben alleen doodnormale koffie in kartonnenbekertjes, je weet wel, waar de warmte gewoon doorheen komt. Als je 2 bekers in elkaar doet moet je extra betalen.![]()
Heet een doppio, serieusquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:04 schreef Djarum het volgende:
hmm.. lekker espresso!
mijn mok zit vol, dus dit is een eehhh... vierdubbele??![]()
![]()
![]()
vraag me af wanneer ik ga stuiteren..![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heet een doppio, serieus
Koffie kost bij ons ¤1,10, echt schandalig! Geld troggelen op een van de basisbehoefte van de arme student.
Ja, ik werk onder schooltijd he, lekker relaxed, hihi. Nu moet ik zodadelijk wel door de regen fietsen om kind van school te halen, maar goed...........quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:55 schreef LudoSanders het volgende:
Ook weer thuis Tezz! Ik zit te twijfelen of ik nog ff naar de kapper ga of dat ik dat morgen doe, toch vrij. Weet ook niet wat ik er mee wil.
Het regent hier flink door nu, de herfst is echt begonnen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, ik werk onder schooltijd he, lekker relaxed, hihi. Nu moet ik zodadelijk wel door de regen fietsen om kind van school te halen, maar goed...........
En een leuk hip kapsel ludo, niet te kort, niet te lang (niet dat je iets kunt met deze info, maar goed)
Laten we het houden op niet vaak.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dank u.
[..]
Jij gaat nooit stappen is het niet?
Kun je je niet in de band voegen dan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Laten we het houden op niet vaak.![]()
Ik ga vaak langs vrienden in 't weekend of andersom.Ik vermaak me prima hoor, zo nu en dan ga ik wel eens mee met een paar vrienden als ze ergens een optreden hebben.
Het leukste vind ik nog steeds om lekker gitaar te spelen of welk instrument dan ook bij die gasten, hij heeft er beste apparatuur voor en het is een alleenstaande woning.![]()
Nog steeds datzelfde meisje??? Tjeezus is wel een volhouder zeg.........quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:32 schreef LudoSanders het volgende:
Godver, sommige mensen willen echt niet horen. Na meerdere malen dat kind te hebben verteld geen contact meer met mij op te nemen zal ze moeten voelen.
Jep, die ja.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nog steeds datzelfde meisje??? Tjeezus is wel een volhouder zeg.........
Jep, die ja.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nog steeds datzelfde meisje??? Tjeezus is wel een volhouder zeg.........
En wat ga je nu doen dan??quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jep, die ja.
Hehe eindelijk weer leven in het hoekje!
Ja dus. Hahaha.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:52 schreef LudoSanders het volgende:
Weer te vroeg gejuicht klaarblijkelijk.
Ik denk dat ik met mijn vriendin naar dat feest ga.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
En wat ga je nu doen dan??
En juich niet te vroeg, ik ben nog steeds continue achter mijn hondje aan aan het vangen en ik val bijna om van vermoeidheid. Dus ik ga op het bankje liggen!!!!!
hoi tezzzz,quote:
Nog ledjes gekocht?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi tezzzz,
ik wil je zomaar even kussen
![]()
![]()
![]()
hoezo, zoijn ze in de aanbieding bij de lidlquote:
Nee, hierzo:quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoezo, zoijn ze in de aanbieding bij de lidl![]()
faalhaas TS bashenquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, hierzo:
Leds- buy..................Erg Jammer
's morgens!quote:Op woensdag 7 november 2007 07:56 schreef Tezz het volgende:
@Ludo: wat ben je vrolijk en lief jongen, sex gehad of zo????![]()
@Pezu: ik wil jou ook zomaar even kussen!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
@de rest: goedemorgen![]()
![]()
whehe, lol @: "En pezu/ puzu/pazu...... whatever (stoere bink)"quote:
Nee, vandaag en gisteren niet iig.quote:Op woensdag 7 november 2007 07:56 schreef Tezz het volgende:
@Ludo: wat ben je vrolijk en lief jongen, sex gehad of zo????![]()
@Pezu: ik wil jou ook zomaar even kussen!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
@de rest: goedemorgen![]()
![]()
ff een simpel rekensommetje:quote:Op woensdag 7 november 2007 11:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, vandaag en gisteren niet iig.![]()
Zo ff naar de fysio en dan me meiske van de trein afhalen.
+quote:Nee, vandaag en gisteren niet iig.![]()
=quote:Zo ff naar de fysio en dan me meiske van de trein afhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne avond Ludo!!![]()
doe je ff live verslag??kunnen wij ook meegenieten
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
NOu daar zit ik niet op te wachten hoor.........live verslag, gadsie.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:28 schreef Djarum het volgende:
doe je ff live verslag??kunnen wij ook meegenieten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |