Niet echt he?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verrassende TT, zeg.
Nadeel is alleen dat het kutusers aantrekt.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:48 schreef snarfbreda het volgende:
Ja erg origineel!
ik wil graagquote:Op donderdag 1 november 2007 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wie gaat er mee lunchen?
Net als ik, dus dat komt mooi uit.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:12 schreef freecell het volgende:
Ja duh, het is alleen gewoon stom, irritant en afgezaagd
Het was me van jou nog neit opgevallenquote:Op donderdag 1 november 2007 12:17 schreef Dangel het volgende:
[..]
Net als ik, dus dat komt mooi uit.
Hey tof,OF een compliment, OF je let gewoon niet goed opquote:Op donderdag 1 november 2007 12:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Het was me van jou nog neit opgevallen
Oh ik ben al klaar met eten.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:02 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik wil graagben je hier om 12:30?
Tnx!!quote:Op donderdag 1 november 2007 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik heb niet eens iets over je jas gezegd TARA! Maar ik vond ''m heel mooi.
1: jouw verbinding is niet brak, maar FOK!quote:Op donderdag 1 november 2007 13:27 schreef Dangel het volgende:
Ik ben niet eens in staat mn eigen jubilea bij te houden, laat staan die van anderen. Bovendien heb ik daar geen melding van gezien in het topic, maar datkan ook aan mij of mijn slechte verbinding liggen.
Kleine meisjes van 16 met een grote mond bedoel je.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:53 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nadeel is alleen dat het kutusers aantrekt.
quote:Op donderdag 1 november 2007 13:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, dan bij deze: Do2 en ik zijn al 6 hele maanden bij elkaar.. Een hele prestatie, het valt nog niet mee om het zolang met me uit te houden.
Ik zei tegen TARA vanochtend: "Oh, we zijn ook 6 maanden samen!"
TARA: ''Wie?''
Yay, dank je!quote:Op donderdag 1 november 2007 15:08 schreef teigan het volgende:
DaD en DO2 gefeliciteerd..
En DaD, waarom zouden mannen het niet met je uithouden? Volgens mij is er weinig mis met je hoor...
Nee, ik ben zielig en van de wereld afgesloten. Ben maar naar thuisthuis gevlucht. Ik hoop maar dat die loserts de boel snel weer aan kunnen sluiten, want de order tot opheffing was al in augustus gegeven.quote:Op donderdag 1 november 2007 15:05 schreef Bob. het volgende:
Leeft je internet weer helemaal?
Slecht karma, eerst die keuken en nu dit.quote:Op donderdag 1 november 2007 15:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, ik ben zielig en van de wereld afgesloten. Ben maar naar thuisthuis gevlucht. Ik hoop maar dat die loserts de boel snel weer aan kunnen sluiten, want de order tot opheffing was al in augustus gegeven..
quote:Op donderdag 1 november 2007 13:49 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Kleine meisjes van 16 met een grote mond bedoel je.![]()
Maar straks vermoord je het weer door al te veel plaatjes.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:05 schreef Peterselieman het volgende:
Dan alles maar met plaatjes opsieren
Het werkt weer iets, dus:
[ afbeelding ]
Dan eentje om het goed te makenquote:Op donderdag 1 november 2007 18:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar straks vermoord je het weer door al te veel plaatjes.
Nee hoor Beijum is officieel geen probleemwijkquote:Op donderdag 1 november 2007 19:56 schreef freecell het volgende:
Das best lomp inderdaad.
Woon je in een probleemwijk ofzo?
Het is hier 20 graden in huis en ik ben me toch koud! *brrrrrrr*
En ik loop nog steeds op mijn rode sneakers van 8!! jaar oudquote:Op donderdag 1 november 2007 19:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb echte hardloopschoenen gekocht!. Wat een genot!
Hoogkerk ligt ook al avonden achtereen onder schot van een of andere terroristische organisatiequote:Op donderdag 1 november 2007 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
Wat is dat toch met de jeugd in Groningen ...
Evenals Paddepoel en Selwerd.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoogkerk ligt ook al avonden achtereen onder schot van een of andere terroristische organisatie
Psychologie geeft tegenwoordig een groot deel van haar colleges in Pathe. Vandaar dus.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben morgen op de RuG te vinden.
Denk ik
Ik ga naar de voorlichtingsdag voor psychologiemaar die begint bij de pathé?
Waarom dát nou weer?quote:Op donderdag 1 november 2007 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Psychologie geeft tegenwoordig een groot deel van haar colleges in Pathe. Vandaar dus.
Het zijn massacolleges vaak. Het academiegebouw wordt verbouwd, dus daar kunnen ze minder vaak terecht. In de Grote Kruisstraat waar ze zitten, is geen echt grote zaal te vinden. De enige andere optie is de collegehal op Zernike en dat is voor een open dag geen aanrader.quote:
Whehehe, desalniettemin toch gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 november 2007 20:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben niet jarig, mensen. Ik ben een half jaar samen met DaD.!
En een aantal van jullie ( -vraag me niet naar rugnummers- ) hebben me daarmee gefeliciteerd. Zodoende.
Dinsdag ben ik wel jarig, overigens..
En ik mis de PI's!.
Desalniettemin toch bedankt!quote:Op donderdag 1 november 2007 21:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Whehehe, desalniettemin toch gefeliciteerd!
Ga eens lerenquote:Op donderdag 1 november 2007 21:26 schreef Grulez het volgende:
Pff zeg ff dat ik moet gaan leren...
Denk ik niet. Vrijdag zijn heel veel studenten vrij van college. Bovendien wordt er als er lesgegeven wordt op meerdere plaatsen dat gedaan, zeker bij psychologie, omdat daar ook nog eens werkcolleges zijn. Het is echt toeval als je haar treft, tenzij je van te voren iets afspreekt.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[reclame bij EMA's]
Ga ik Lyssa ook zien? Zij studeert psychologie!
Vast niet he.
Ik wilde er eentje lenen bij het materiaal hok van de flat maar de gene met sleutel zit te bellenquote:Op donderdag 1 november 2007 22:03 schreef Peterselieman het volgende:
Geen schroevendraaier bij de hand?
Je ziet mij morgen welquote:Op donderdag 1 november 2007 21:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[reclame bij EMA's]
Ga ik Lyssa ook zien? Zij studeert psychologie!
Vast niet he.
Kon ook niet anders, omdat Fok! plat lagquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:52 schreef Bob. het volgende:
Wat een kleur opeens weer.En wat zijn jullie stil geweest.
![]()
Ah, dat heb ik net gemist dan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kon ook niet anders, omdat Fok! plat lag![]()
Zo ongeveer ja.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:38 schreef Bob. het volgende:
Net trouwens Engels tentamen gehad, ging erg goed.
En jij woont ook wel zowat in de UB of niet DaD?![]()
Ja, ok, dat is een ander verhaal...quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik er 15 had gehad had ik er 20 gewild..
Mooi zoquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:38 schreef Bob. het volgende:
Net trouwens Engels tentamen gehad, ging erg goed.
Ik wil gewoon een goede indruk maken bij dat gesprek...quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:52 schreef teigan het volgende:
[..]
Ja, ok, dat is een ander verhaal...
Dat heet gewoon te hoge eisen stellen aan jezelf...
Het mag best allemaal wat losser...
Moet je dan niet steeds aan saaie colleges denken als je in dezelfde zaal naar een film zit te kijken met je lief?quote:Op donderdag 1 november 2007 22:07 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Je ziet mij morgen welMaar niet bij de voorlichtingsdag
College's in de pathe zijn erg.. ik viel altijd in slaap, helemaal als het 's ochtends om 09.00 begon
quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo. iets over half 11 al klaar bij de RuG dinges.
Nog even stad in geweest, en klaaaaaaar nu.
En ook geen school, want ik heb hier vrij voor gekregen.
![]()
Ja, nou.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ], ik dacht dat jij zo'n leergierig meiske was!
Ik zat laatst toevallig met Do2 tijdens een film in de zaal waar ik ook college heb normaal. Geen moment meer aan gedacht zodra de film begon (misschien omdat ik de hele tijd heb zitten jankenquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je dan niet steeds aan saaie colleges denken als je in dezelfde zaal naar een film zit te kijken met je lief?.
Dat weet ik nog nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Kom jij nou nog misschien opt AC eigs?![]()
Kusje erop?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:21 schreef Grulez het volgende:
He ja hé ik ben heel zielig en word gewoon genegert pv3...
Als je liever een kusje van een ander wilt kun je dat ook zeggen hoor.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je liever een kusje van een ander wilt kun je dat ook zeggen hoor..
Ik heb geen lief meerquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je dan niet steeds aan saaie colleges denken als je in dezelfde zaal naar een film zit te kijken met je lief?.
Altijd weer die negers he..quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:21 schreef Grulez het volgende:
He ja hé ik ben heel zielig en word gewoon genegert pv3...
Hij gaat vreemdquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Bijles is niet leuk.
En waarom is Tom nog niet online.
En waarom reageert hij niet op mn smsjes?![]()
Was je nog bezig met het inschenken van drinken op het moment dat de pagina al geladen was?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:44 schreef MaxMark het volgende:
Ik vind Fok! een beetje engIk klik op een link en binnen 3 seconden ben ik er al
Ik mag hopen van niet, anders geef ik ze allebei een klap.quote:
Zou je Fok! hiervoor kunnen aanklagen? Hmmm...quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:52 schreef maok het volgende:
Nu Fok! me geen advies meer geeft waneer ik drinken in moet schenken gaat het ook gelijk mis. Net een fles limonade siroop laten vallen in de keukennu kleeft alles
![]()
Was het maar zo.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zou je Fok! hiervoor kunnen aanklagen? Hmmm...
Ik hoop dat mijn hoedje dan ook eens klaar is, ik wil met wat nieuws beginnen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Volgende week komt als het goed is, mijn rokje klaar
Dan issie af!
Ja.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:15 schreef Bob. het volgende:
Ben je zelf een rokje aan het maken?
Rustig hier trouwens.
Nou-hou!quote:
Erm, als jij weet hoe dat werkt? Nog nooit gedaan eigenlijk. Staat hier op zolder wel zo'n ding geloof ik.quote:
Ik heb het een keer geprobeerd, mijn god ik heb nog nooit eten gezien wat er zo smerig uit zag.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Erm, als jij weet hoe dat werkt? Nog nooit gedaan eigenlijk. Staat hier op zolder wel zo'n ding geloof ik..
Daar heb ik sowieso al een natuurtalent voor. Ask anyone.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb het een keer geprobeerd, mijn god ik heb nog nooit eten gezien wat er zo smerig uit zag.![]()
Mooi dat 't leuk was!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Weer terug van een erg leuk dagje BedrijfswagenRAI en Haarlem.
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee
Blij dan dat er neit teveel van af is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mooi dat 't leuk was!
Ja, echt waar, maar er heeft nog niemand iets van gezegd, en toen ik 't tegen m'n moeder zei, zei ze dat ze 't nog niet had gezien. Terwijl er minstens 3 cm af is!
Do2 vond dat idee van je van gister trouwens belachelijk..
Ik heb blinddoeken?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:00 schreef Bob. het volgende:
Ik kan wel wat hebben.
Jij hebt Do2 en ikquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou-hou!.
Op zich heb ik best wel nare ervaringen met vreemdgaande vriendjes, dus zo raar is het niet dat ik die gedachten dan krijg. God, ik krijg er zelfs therapie voor..
Als ik dat had geweten, had ik een klamboe gehad.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:51 schreef Bob. het volgende:
Oh en hier zitten mannen, dus jullie kunnen mij vast helpen:
Ik wil mijn klamboe ophangen, probleem is alleen dat mijn plafond bestaat uit gipsplaten en als ik er een haakje in probeer te draaien hij er zo doorheen schiet en niet blijft hangen.![]()
Wat moet ik nu?Hollewandpluggen ofzoiets? Of werkt dat alleen voor muren?
En ja, ik heb een klamboe nodig, zelfs in de winter. Op dit moment heb ik 13 muggenbulten.![]()
Ik als (bouw) vrouw mag vast ook wel wat zeggen. Hollewandplug kan ook in plafond. Je zou ook kunnen kijken waar ergens een balk loopt (tpv de naad tussen 2 platen als je die kunt zien), dan kun je daar in schroeven.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:51 schreef Bob. het volgende:
Oh en hier zitten mannen, dus jullie kunnen mij vast helpen:
Ik wil mijn klamboe ophangen, probleem is alleen dat mijn plafond bestaat uit gipsplaten en als ik er een haakje in probeer te draaien hij er zo doorheen schiet en niet blijft hangen.![]()
Wat moet ik nu?Hollewandpluggen ofzoiets? Of werkt dat alleen voor muren?
En ja, ik heb een klamboe nodig, zelfs in de winter. Op dit moment heb ik 13 muggenbulten.![]()
Oh dat is een goed idee om hem in een balk proberen te schroeven! Als ik mijn haakje weer terug heb weten te vinden (toch knap hoe ik die binnen 10 minuten spoorloos kan maken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:59 schreef maok het volgende:
[..]
Ik als (bouw) vrouw mag vast ook wel wat zeggen. Hollewandplug kan ook in plafond. Je zou ook kunnen kijken waar ergens een balk loopt (tpv de naad tussen 2 platen als je die kunt zien), dan kun je daar in schroeven.
Nu durf ik mijn bordje al helemaal niet meer niet helemaal leeg te eten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:50 schreef nietzman het volgende:
Nou neuh, ze zitten in de doos met de gagballs, zweepjes en handboeien, maar ze zijn natuurlijik multi-inzetbaar.
En jij bent aan het bouwen enzoquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:15 schreef Bob. het volgende:
Wat zijn jullie allemaal creatief, theedozen, rokjes, hoedjes.![]()
Welk idee?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Do2 vond dat idee van je van gister trouwens belachelijk..
Heb je 'em al op weg gestuurd voor een plintentrapje?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Vanaf maandag een hele week stagelopertje over de vleor terwijl er geen werk is
Ja, alle kutgrappen zijn de revu al gepasseerd. Map met de boekhouding van de dertiende maand en die van de gemiste stukken heeft ie niet kunnen vinden, en de bougievonkjes heeft m ook even gekost.quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb je 'em al op weg gestuurd voor een plintentrapje?
We hadden een vrouw die graag wilde stagelopen, maar die hebben we afgewezen omdat ze er uit zag bij liep als een hoer en nogal achterlijk over kwam.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:53 schreef maok het volgende:
Nou ik ben blij dat ik hele normale stages heb gehad. Al hielt mijn eerste stagebegeleider wel van geinen. Zo had hij een keer afgesproken met een stucadoor (ik liep stage op een bouwplaats) dat als hij langs zou komen met een stel bobo's die een zak met cement oid ergens in zou gooien zodat het mooi ging stuiven. Al die mannen in pak helemaal onder het stof.
Ik denk dat als ik een man was geweest ik ook wel het een en ander had moeten ondervinden maar bij vrouwens durfte ie dat geloof ik niet zo![]()
Ik heb nog iets van een geweten.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:54 schreef Bob. het volgende:
Waarom niet? Je had toch niks voor hem om te doen.
7. Valt mee.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:15 schreef Bob. het volgende:
Dat is er zo lang over doe is ook mijn eigen schuld.ik geloof dat mijn pauzes meestal 3x zo lang zijn dan het daadwerkelijke studeren.
![]()
Heb je veel repetities volgende week?
Rond de 12 dus.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:38 schreef Bob. het volgende:
12 toetsen? Ik geloof dat ik niet eens meer 12 vakken had op de middelbare, hoeveel vakken heb jij wel niet in je vrije ruimte?![]()
Erm, mama is jarig, spannend, feestmuts, haroe, endezo!quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:45 schreef Bob. het volgende:
Bonjour Nietzie, nog spannende dingen beleefd daar zo in Friezenland?
Hihihihiquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:32 schreef Bob. het volgende:
Gewoon kattenvoer scoren of ga je er een beest bij halen?
Feest.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Erm, mama is jarig, spannend, feestmuts, haroe, endezo!
quote:
Gelukkig wel zeg. Heb daardoor heerlijk rustig kunnen werken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:04 schreef teigan het volgende:
Het is nu droog, maar eerder op de ochtend was er motregen
Valt valt mijns inziens wel mee. Had je Plasmeijer als docent bij de hoorcolleges?quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:04 schreef Bob. het volgende:
Ik ben al de hele dag met microeconomics bezig. En dat blij ik de komende week ook nog wel.![]()
Het is inderdaad niet erg moeilijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Valt valt mijns inziens wel mee. Had je Plasmeijer als docent bij de hoorcolleges?
Je mag me ook wel Groninger noemenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Die vuige FPknuppels moeten een stoppen met de afkomst qua provincie er bij te zetten bij niet-Hollanders.
En ik ga mn auto in tweeën flexen, veel leuker
Jij snapt er niets van hequote:Op zaterdag 3 november 2007 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh god nog een renesite bericht ookzie het nu pas
Sneu dat jij je mee laat slepen RenéMaar ja alles om crew te zijn he?
Inderdaad. En als het om iemand uit Alphen aan de RIjn ging, had er 'man' gestaan. Maar dat snap jij dan weer niet. Maar goed, die discussie is achter de schermen ook al eens gevoerd, ik ga daar hier niet verder over.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij snapt er niets van he![]()
Er is werkelijk vanavond niets te melden. En dit vond ik wel grappig. Maar was het om een Groninger te doen dan stond er geen 'Fries' . Maar Groninger.
Oh? Is die serieus gevoerd?quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Inderdaad. En als het om iemand uit Alphen aan de RIjn ging, had er 'man' gestaan. Maar dat snap jij dan weer niet. Maar goed, die discussie is achter de schermen ook al eens gevoerd, ik ga daar hier niet verder over.
Grappig dat je dat vraagt, we zaten net een dialoog uit de film na te spelen.quote:Op zondag 4 november 2007 11:31 schreef teigan het volgende:
DaD, hoe vond DO2 de film?
Nee, kon niet slapenquote:Op zondag 4 november 2007 08:44 schreef maok het volgende:
[..]
Heb je daar op zitten wachten?![]()
goedemorgen trouwens
Ik nietquote:
Mis ik nu iets? Of is een 5.4 in jouw geval om gemiddeld een voldoende te hebben?quote:Op zondag 4 november 2007 17:11 schreef ChipsZak. het volgende:
omg omg omg omg omg
5.4 op wiskunde se dinges omg !
Mja dnek het wel ff. Latste paar avoden wa sk om die tijd opo zondag alleen neit thuis, weet niet hoe het nu loopt.quote:Op zondag 4 november 2007 17:37 schreef MaxMark het volgende:
Btw, vanavond deel twee van Mooi! Weer de Leeuw om 21:20 op Ned 1
Hopelijk kijkt mijn enige fan, Alex, ook weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |