Jij hebt Do2 en ikquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou-hou!.
Op zich heb ik best wel nare ervaringen met vreemdgaande vriendjes, dus zo raar is het niet dat ik die gedachten dan krijg. God, ik krijg er zelfs therapie voor..
Als ik dat had geweten, had ik een klamboe gehad.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:51 schreef Bob. het volgende:
Oh en hier zitten mannen, dus jullie kunnen mij vast helpen:
Ik wil mijn klamboe ophangen, probleem is alleen dat mijn plafond bestaat uit gipsplaten en als ik er een haakje in probeer te draaien hij er zo doorheen schiet en niet blijft hangen.![]()
Wat moet ik nu?Hollewandpluggen ofzoiets? Of werkt dat alleen voor muren?
En ja, ik heb een klamboe nodig, zelfs in de winter. Op dit moment heb ik 13 muggenbulten.![]()
Ik als (bouw) vrouw mag vast ook wel wat zeggen. Hollewandplug kan ook in plafond. Je zou ook kunnen kijken waar ergens een balk loopt (tpv de naad tussen 2 platen als je die kunt zien), dan kun je daar in schroeven.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:51 schreef Bob. het volgende:
Oh en hier zitten mannen, dus jullie kunnen mij vast helpen:
Ik wil mijn klamboe ophangen, probleem is alleen dat mijn plafond bestaat uit gipsplaten en als ik er een haakje in probeer te draaien hij er zo doorheen schiet en niet blijft hangen.![]()
Wat moet ik nu?Hollewandpluggen ofzoiets? Of werkt dat alleen voor muren?
En ja, ik heb een klamboe nodig, zelfs in de winter. Op dit moment heb ik 13 muggenbulten.![]()
Oh dat is een goed idee om hem in een balk proberen te schroeven! Als ik mijn haakje weer terug heb weten te vinden (toch knap hoe ik die binnen 10 minuten spoorloos kan maken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:59 schreef maok het volgende:
[..]
Ik als (bouw) vrouw mag vast ook wel wat zeggen. Hollewandplug kan ook in plafond. Je zou ook kunnen kijken waar ergens een balk loopt (tpv de naad tussen 2 platen als je die kunt zien), dan kun je daar in schroeven.
Nu durf ik mijn bordje al helemaal niet meer niet helemaal leeg te eten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:50 schreef nietzman het volgende:
Nou neuh, ze zitten in de doos met de gagballs, zweepjes en handboeien, maar ze zijn natuurlijik multi-inzetbaar.
En jij bent aan het bouwen enzoquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:15 schreef Bob. het volgende:
Wat zijn jullie allemaal creatief, theedozen, rokjes, hoedjes.![]()
Welk idee?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Do2 vond dat idee van je van gister trouwens belachelijk..
Heb je 'em al op weg gestuurd voor een plintentrapje?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Vanaf maandag een hele week stagelopertje over de vleor terwijl er geen werk is
Ja, alle kutgrappen zijn de revu al gepasseerd. Map met de boekhouding van de dertiende maand en die van de gemiste stukken heeft ie niet kunnen vinden, en de bougievonkjes heeft m ook even gekost.quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb je 'em al op weg gestuurd voor een plintentrapje?
We hadden een vrouw die graag wilde stagelopen, maar die hebben we afgewezen omdat ze er uit zag bij liep als een hoer en nogal achterlijk over kwam.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:53 schreef maok het volgende:
Nou ik ben blij dat ik hele normale stages heb gehad. Al hielt mijn eerste stagebegeleider wel van geinen. Zo had hij een keer afgesproken met een stucadoor (ik liep stage op een bouwplaats) dat als hij langs zou komen met een stel bobo's die een zak met cement oid ergens in zou gooien zodat het mooi ging stuiven. Al die mannen in pak helemaal onder het stof.
Ik denk dat als ik een man was geweest ik ook wel het een en ander had moeten ondervinden maar bij vrouwens durfte ie dat geloof ik niet zo![]()
Ik heb nog iets van een geweten.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:54 schreef Bob. het volgende:
Waarom niet? Je had toch niks voor hem om te doen.
7. Valt mee.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:15 schreef Bob. het volgende:
Dat is er zo lang over doe is ook mijn eigen schuld.ik geloof dat mijn pauzes meestal 3x zo lang zijn dan het daadwerkelijke studeren.
![]()
Heb je veel repetities volgende week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |