Nee, ik ben zielig en van de wereld afgesloten. Ben maar naar thuisthuis gevlucht. Ik hoop maar dat die loserts de boel snel weer aan kunnen sluiten, want de order tot opheffing was al in augustus gegeven.quote:Op donderdag 1 november 2007 15:05 schreef Bob. het volgende:
Leeft je internet weer helemaal?
Slecht karma, eerst die keuken en nu dit.quote:Op donderdag 1 november 2007 15:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, ik ben zielig en van de wereld afgesloten. Ben maar naar thuisthuis gevlucht. Ik hoop maar dat die loserts de boel snel weer aan kunnen sluiten, want de order tot opheffing was al in augustus gegeven..
quote:Op donderdag 1 november 2007 13:49 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Kleine meisjes van 16 met een grote mond bedoel je.![]()
Maar straks vermoord je het weer door al te veel plaatjes.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:05 schreef Peterselieman het volgende:
Dan alles maar met plaatjes opsieren
Het werkt weer iets, dus:
[ afbeelding ]
Dan eentje om het goed te makenquote:Op donderdag 1 november 2007 18:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar straks vermoord je het weer door al te veel plaatjes.
Nee hoor Beijum is officieel geen probleemwijkquote:Op donderdag 1 november 2007 19:56 schreef freecell het volgende:
Das best lomp inderdaad.
Woon je in een probleemwijk ofzo?
Het is hier 20 graden in huis en ik ben me toch koud! *brrrrrrr*
En ik loop nog steeds op mijn rode sneakers van 8!! jaar oudquote:Op donderdag 1 november 2007 19:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb echte hardloopschoenen gekocht!. Wat een genot!
Hoogkerk ligt ook al avonden achtereen onder schot van een of andere terroristische organisatiequote:Op donderdag 1 november 2007 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
Wat is dat toch met de jeugd in Groningen ...
Evenals Paddepoel en Selwerd.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoogkerk ligt ook al avonden achtereen onder schot van een of andere terroristische organisatie
Psychologie geeft tegenwoordig een groot deel van haar colleges in Pathe. Vandaar dus.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben morgen op de RuG te vinden.
Denk ik
Ik ga naar de voorlichtingsdag voor psychologiemaar die begint bij de pathé?
Waarom dát nou weer?quote:Op donderdag 1 november 2007 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Psychologie geeft tegenwoordig een groot deel van haar colleges in Pathe. Vandaar dus.
Het zijn massacolleges vaak. Het academiegebouw wordt verbouwd, dus daar kunnen ze minder vaak terecht. In de Grote Kruisstraat waar ze zitten, is geen echt grote zaal te vinden. De enige andere optie is de collegehal op Zernike en dat is voor een open dag geen aanrader.quote:
Whehehe, desalniettemin toch gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 november 2007 20:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben niet jarig, mensen. Ik ben een half jaar samen met DaD.!
En een aantal van jullie ( -vraag me niet naar rugnummers- ) hebben me daarmee gefeliciteerd. Zodoende.
Dinsdag ben ik wel jarig, overigens..
En ik mis de PI's!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |