Niet echt he?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verrassende TT, zeg.
Nadeel is alleen dat het kutusers aantrekt.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:48 schreef snarfbreda het volgende:
Ja erg origineel!
ik wil graagquote:Op donderdag 1 november 2007 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wie gaat er mee lunchen?
Net als ik, dus dat komt mooi uit.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:12 schreef freecell het volgende:
Ja duh, het is alleen gewoon stom, irritant en afgezaagd
Het was me van jou nog neit opgevallenquote:Op donderdag 1 november 2007 12:17 schreef Dangel het volgende:
[..]
Net als ik, dus dat komt mooi uit.
Hey tof,OF een compliment, OF je let gewoon niet goed opquote:Op donderdag 1 november 2007 12:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Het was me van jou nog neit opgevallen
Oh ik ben al klaar met eten.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:02 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik wil graagben je hier om 12:30?
Tnx!!quote:Op donderdag 1 november 2007 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik heb niet eens iets over je jas gezegd TARA! Maar ik vond ''m heel mooi.
1: jouw verbinding is niet brak, maar FOK!quote:Op donderdag 1 november 2007 13:27 schreef Dangel het volgende:
Ik ben niet eens in staat mn eigen jubilea bij te houden, laat staan die van anderen. Bovendien heb ik daar geen melding van gezien in het topic, maar datkan ook aan mij of mijn slechte verbinding liggen.
Kleine meisjes van 16 met een grote mond bedoel je.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:53 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nadeel is alleen dat het kutusers aantrekt.
quote:Op donderdag 1 november 2007 13:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, dan bij deze: Do2 en ik zijn al 6 hele maanden bij elkaar.. Een hele prestatie, het valt nog niet mee om het zolang met me uit te houden.
Ik zei tegen TARA vanochtend: "Oh, we zijn ook 6 maanden samen!"
TARA: ''Wie?''
Yay, dank je!quote:Op donderdag 1 november 2007 15:08 schreef teigan het volgende:
DaD en DO2 gefeliciteerd..
En DaD, waarom zouden mannen het niet met je uithouden? Volgens mij is er weinig mis met je hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |