Nou-hou!quote:
Erm, als jij weet hoe dat werkt? Nog nooit gedaan eigenlijk. Staat hier op zolder wel zo'n ding geloof ik.quote:
Ik heb het een keer geprobeerd, mijn god ik heb nog nooit eten gezien wat er zo smerig uit zag.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Erm, als jij weet hoe dat werkt? Nog nooit gedaan eigenlijk. Staat hier op zolder wel zo'n ding geloof ik..
Daar heb ik sowieso al een natuurtalent voor. Ask anyone.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb het een keer geprobeerd, mijn god ik heb nog nooit eten gezien wat er zo smerig uit zag.![]()
Mooi dat 't leuk was!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Weer terug van een erg leuk dagje BedrijfswagenRAI en Haarlem.
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee
Blij dan dat er neit teveel van af is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mooi dat 't leuk was!
Ja, echt waar, maar er heeft nog niemand iets van gezegd, en toen ik 't tegen m'n moeder zei, zei ze dat ze 't nog niet had gezien. Terwijl er minstens 3 cm af is!
Do2 vond dat idee van je van gister trouwens belachelijk..
Ik heb blinddoeken?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:00 schreef Bob. het volgende:
Ik kan wel wat hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |