Rond de 12 dus.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:38 schreef Bob. het volgende:
12 toetsen? Ik geloof dat ik niet eens meer 12 vakken had op de middelbare, hoeveel vakken heb jij wel niet in je vrije ruimte?![]()
Erm, mama is jarig, spannend, feestmuts, haroe, endezo!quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:45 schreef Bob. het volgende:
Bonjour Nietzie, nog spannende dingen beleefd daar zo in Friezenland?
Hihihihiquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:32 schreef Bob. het volgende:
Gewoon kattenvoer scoren of ga je er een beest bij halen?
Feest.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Erm, mama is jarig, spannend, feestmuts, haroe, endezo!
quote:
Gelukkig wel zeg. Heb daardoor heerlijk rustig kunnen werken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:04 schreef teigan het volgende:
Het is nu droog, maar eerder op de ochtend was er motregen
Valt valt mijns inziens wel mee. Had je Plasmeijer als docent bij de hoorcolleges?quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:04 schreef Bob. het volgende:
Ik ben al de hele dag met microeconomics bezig. En dat blij ik de komende week ook nog wel.![]()
Het is inderdaad niet erg moeilijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Valt valt mijns inziens wel mee. Had je Plasmeijer als docent bij de hoorcolleges?
Je mag me ook wel Groninger noemenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Die vuige FPknuppels moeten een stoppen met de afkomst qua provincie er bij te zetten bij niet-Hollanders.
En ik ga mn auto in tweeën flexen, veel leuker
Jij snapt er niets van hequote:Op zaterdag 3 november 2007 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh god nog een renesite bericht ookzie het nu pas
Sneu dat jij je mee laat slepen RenéMaar ja alles om crew te zijn he?
Inderdaad. En als het om iemand uit Alphen aan de RIjn ging, had er 'man' gestaan. Maar dat snap jij dan weer niet. Maar goed, die discussie is achter de schermen ook al eens gevoerd, ik ga daar hier niet verder over.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij snapt er niets van he![]()
Er is werkelijk vanavond niets te melden. En dit vond ik wel grappig. Maar was het om een Groninger te doen dan stond er geen 'Fries' . Maar Groninger.
Oh? Is die serieus gevoerd?quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Inderdaad. En als het om iemand uit Alphen aan de RIjn ging, had er 'man' gestaan. Maar dat snap jij dan weer niet. Maar goed, die discussie is achter de schermen ook al eens gevoerd, ik ga daar hier niet verder over.
Grappig dat je dat vraagt, we zaten net een dialoog uit de film na te spelen.quote:Op zondag 4 november 2007 11:31 schreef teigan het volgende:
DaD, hoe vond DO2 de film?
Nee, kon niet slapenquote:Op zondag 4 november 2007 08:44 schreef maok het volgende:
[..]
Heb je daar op zitten wachten?![]()
goedemorgen trouwens
Ik nietquote:
Mis ik nu iets? Of is een 5.4 in jouw geval om gemiddeld een voldoende te hebben?quote:Op zondag 4 november 2007 17:11 schreef ChipsZak. het volgende:
omg omg omg omg omg
5.4 op wiskunde se dinges omg !
Mja dnek het wel ff. Latste paar avoden wa sk om die tijd opo zondag alleen neit thuis, weet niet hoe het nu loopt.quote:Op zondag 4 november 2007 17:37 schreef MaxMark het volgende:
Btw, vanavond deel twee van Mooi! Weer de Leeuw om 21:20 op Ned 1
Hopelijk kijkt mijn enige fan, Alex, ook weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |